Tällaisella signeerauksella on eräs taulu meillä, sattuisikohan kukaan tietämään, kenestä on kyse? Viimeisestä e:stä ei voi olla oikein varma, vai onko siinä vaan joku tahra. Vanhasta taulusta kyse.
E. S. Berg(e)
4
4076
Vastaukset
- Ei Tietoa
Meillä Kans Merimaisema Vasemmassa Alakulmassa Ohuella E.S. Berg Ei Muuta Tietoa Mikkeli
- Kuka, kuka
Minulla myös taulu, jossa signeeraus E. S-berg. Onko kellään tietoa, onko tämä taiteilija suomalainen?
- ML-18
E S-berg
Taiteilija on suomalainen, hän on lyhentänyt sukunimensä S-berg, joka oli syntynyt 1800 -luvulla, joten maalaukset voisivat ajoittua 1900-luvun alkuun. Joku arveli, että tämä taiteilija olisi Ruovedeltä kotoisin ja hänen oikea sukunimensä olisi Södberg. Netistä en löytänyt E Södbergiä, enkä E Söderbergiäkään. Taulut käsittelevät meriaiheita ja sen lisäksi hän on paljon maalannut tauluja Raumalta. Meilläkin on taulu Rauman Naulamäestä. Taulut ovat todella taitavasti maalattu, niistä näkee, että kyseessä on oikea taiteilija. Sikäli on outoa, että netistä ei löydy taiteilijasta tietoa. Olisin kiitollinen, jos joku osaisi kertoa taiteilijasta enemmän. - Anonyymi
Löysin just e.s-bergin taulun jossa on kurkon seinä ja kivisita. Tämä on 60-luvulta kotini seinältä ja kiertää nyt minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992