Juhlapyhät on ikäviä hyljätylle. Kolmen lapsen isänä, joka on hyljätty.eli lasten aikuistuttua isä ei ollut enää tarpeellinen muulloin kuin rahan anto aikaan. Isä odottaa ja toivoo,että joku muistaisi,kun on juhla pyhätkin. Mutta ei kukaan muista vanhaa yksinäistä...Isää. Tosin oma on syyni,olen liikaa rakastanut,olen liikaa antanut omaa rauhaa, olen ruma,jota lapset häpee.
Olen vihattu, tosikko ukon kääkkä.Jo monta vuotta ilman lapsia,vieläkin itken ikävääni kun lapseni ei muista ja käy katsomassa. Eikä lapseni kutsu minua omiin juhliinsa koskaan.
Myönnän minun on vika,vaikka en ole tiedä mitään pahaa tehneenikään,vain liikaa rakastanut.
Kysyttäessä eivät myös ole mitään syytäkään sanoneet.
Lapset muistakaa vanhempianna ja isääkin koska silläkin on tunteet,vaikka se onkin ukon jurrikka. Sekin yksin itkee ja odottaa.
Hyvää pääsiäistä kaikille.
Ikävää
6
796
Vastaukset
...kutsua lapsiasi (ovatko jo isoja) vuorotellen luoksesi,niin siten voisit heidän kanssaan jutella ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä.(taustoistahan en tiedä...)
- ja kutsu
syömään. Jos et osaa laittaa ruokaa, osta jostain pitopalvelusta tms. ruokaa.
Oletko kertonut heille selkeästi, että sinusta olisi kiva jos he kävisisävät useammin, ja että tunnet itsesi yksinäiseksi. Jospa he ajattelevat, että sinulla pyyhkii ihan hyvin itsesksesi. Onko ex-vaimosi morkannut sinua lapsille, onko se muokannut heidän käyttäytymistään.
Nuorilla on niin paljon menoja, ei aina muista ajatella vanhempiaan, vaikka niistä tykkäisivät. Nykynuoret on niin kaverisidonnaisia. Niiden kanssa pyöritään, vanbukset nakataan nurkkaan. - Mestaroiva,
ja kutsu kirjoitti:
syömään. Jos et osaa laittaa ruokaa, osta jostain pitopalvelusta tms. ruokaa.
Oletko kertonut heille selkeästi, että sinusta olisi kiva jos he kävisisävät useammin, ja että tunnet itsesi yksinäiseksi. Jospa he ajattelevat, että sinulla pyyhkii ihan hyvin itsesksesi. Onko ex-vaimosi morkannut sinua lapsille, onko se muokannut heidän käyttäytymistään.
Nuorilla on niin paljon menoja, ei aina muista ajatella vanhempiaan, vaikka niistä tykkäisivät. Nykynuoret on niin kaverisidonnaisia. Niiden kanssa pyöritään, vanbukset nakataan nurkkaan.kielteinen suhtautuminen ei edesauta asiaa. Suhtaudutko heihin positiivisesti, kiitellen ja kannustaen. Vai pahantuulisen marisevasti, mikään heidän tekemänsä ei ole presiis hyvää.
Positiivisuus tuo luo, negatiivisuus karkottaa. Tämä on nyrkkisääntö kaikessa kanssakäymisessä.
Toivottavasti saat suhteet lähemmiksi! Hyvää Pääsiäistä!
- liikaa minäkin
Olisimmeko tosiaan liikaa rakastaneet..liikaa antaneet lapsillemme.Olemme sitä ikäpolvea että meillä itsellämme ei ehkä ollut liikaa mitään ja halusimme antaa lapsillemme mistä itse jäimme ilman. Olen äiti joka vieläkin antaa lapsilleen pienestä eläkkeestä minkä suinkin voi, mutta koskaan en edes kiitosta saa ..kotiinsa he eivät koskaan kutsu vaikka itse perheineen käyvät juhlapyhinä syömässä. Kuitenkin rakastan heitä vaikka kyyneleet valuvat....koska haluaisin heidän huomaavan yksinäisen äidin..Voimia Sinulle.
- Yksinäinen isä
Olen kutsunut yhdessä ja erikseen,houkutellut kesän viettoon huvilalle yms, mutta ei käy heille. Olin ns. yksinhuoltaja isä eli lapset olivat luonani eron jälkeen melko pienestä lähtien. Elämä piti olla kaikin puolin hyvä ja olikin heidänkin mielestä silloin kun luona olivat ja leipääni söivät. Muutuin pahaksi sen jälkeen kun he muuttivat omaan elämään ja kai äitikin pääsi jonkin verran vaikuttamaan. Mutta en syytä häntä sen paremmin kuin lapsianikaan,vaan oma on vika. Miksi syyttäisi muita,kun ei tiedä mistä moinen johtuu.
Mutta on vaan hauska huomata miten kasvattajaa arvostetaan,kun ei kutsuta lastensa ristiäisiin tai muihin sellaisiin. Juoru ämmien kautta saan kuulla,että olen tullut ukiksi jo kolmannen kerran. Sadan metrin päässä naapurissa kuulemma käydään.mutta luokseni ei kiireiltä kerkeä.
Olen heitä kannustanut ja auttanut kannustanut kaikin tavoin.Kouluttautumisessa edesauttanut niin rahallisesti kuin henkisesti. Ei maisteri juhliin kutsuttu, äiti kylläkin kelpasi kalja tölkkeineen.
Mitäpä tuosta,ottaa vaan välillä luonnonpäälle aika rankasti. En survoudu väkisin. - algete
Tänä päivänä ihmiset ovat niin kiireisiä ja omissa ympyröissään, että heille aiemmin läheiset tahtovat unohtua. Sinäkin etsit syitä itsestäsi, niin tai näin, mielestäni tärkeintä on rakkaus. Oletko myös selvästi sanonut lapsillesi, rakastavasi heitä? Usein osoitamme rakkauttamme tekojen-,mutta emme sanojemme kautta, välittämistämme. Mielestäni voisit kirjoittaa kirjeen lapsillesi ja siinä kertoa,tunteistasi ja ikävästäsi heihin. Kertoa myös, että isät ovat joskus vähän jurrikoita, joten tunteet eivät ehkä välity aina oikeala tavalla. Pyydä myös,olisiko joskus mahdollista tavata saman pöydän ääressä ja keskustella yhdessä, miltä teistä kaikista tuntuu. Sopia joitakin tapaamisia, vaikkapa traditioiksi esim. yhtä pääsiäisen päivistä. Kaikkea hyvää sinulle ukon jurrikka, olet aloittanut avautumisen, kun olet kertonut yksinäisyysestäsi. Jatka samoin myös lastesi suuntaan,vaikka koetkin sen ehkä vaikeaksi. Aina kannattaa yrittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982