Mitähän tekisi elämälleen?
Mikään ei tunnu miltään työt ei kiinnosta.. kotona on ikävää
Ahdistaa niin älyttömästi
virikkeitä puuttuu ei tapahdu mitään ja rahatkin on loppu.
Mitäs tässä siis teet.
- simpukka-
Mitähän tekisi elämälleen?
4
601
Vastaukset
- toipunut
Aika tutulta kuullostaa. Noissa tuntemuksissa olin itsekkin pari vuotta sitten. Kaikki on mustaa ja itku herkässä?
Neuvoni sinulle on lähinnä puhdasta lääketiedettä. Mene hakemaan lääkäriltä resepti lieviin mielialalääkkeisiin. En niihin itsekkään alussa uskonut, mutta jo kahdessa viikossa mieliala muuttui aivan mielettömästi. Sivullisetkin sanoi, että silmäni alkoivat taas nauramaan. Ne antaa pohjan lähteä hakemaan niitä virikkeitä. Muutoin ei jaksa. Jos asut kaupungissa, niin puuhaahan riittää. Ja halpoja. Luentoja, kursseja kansalaisopistossa, vapaaehtoista seuratyötä jne. Työtkin alkaa kiinnostamaan, kunhan ensin hoitaa itsensä kuntoon. Eikä tarvitse hävetä. Lääkkeitä myydään toiseksi eniten kipulääkkeiden jälkeen. Olen nimittäin apteekissa työssä. Tumps.. siinä oli alkupotku peffaasi. Lääkäriin mars! - Ryhdistäydy!
"Työt ei kiinnosta ja rahat on loppu"...niin vain tämä maailma on rakennettu että töitä pitää tehdä jotta saisi rahaa, lulisi 43v sen jo tietävän. Jos oikein ottaa päähän, lopeta duunit ja elä jännityksessä saatko tuon ikäisenä enää muita hommia, siinä sitä virikettä elämääsi.
- täällä
Mulla on työ ja rahaa, mutta masentaa nii perkuleesti. Mikään ei enää jaksa kiinnosta. Viikonloput tuo vähän väriä elämään alkoholin voimalla. Nytkin ryyppään parhaan kaverini kanssa, tietokoneen.
Koitahan vaikka kompuroiden eteenpäin! - Ope
opiskelut. Monessa paikassa ei maksa mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578