Siis.Kuuntelin Purplee silloin joskus 70-luvulla.Oli kova juttu.Niin aika kuluu,kunnes
vuosi sitten sain valmiiksi kotiteatteri huoneen.
Hankin dvd levyjä, joista ensimmäinen oli
Deep Purple in concert with THE LONDON SYMPHONY
ORCHESTRA.Silloin heräs uudestaan kiinnostus Purpleen.Homma toimii edelleen. Niin uskon.Liput varattu Tampereelle.
Mun tarina
4
720
Vastaukset
- oksajo-m
Tuon esiin oman tarinani.Ensi kosketus Purpleen tuli kesällä ´73 ja In Rock,soittelin eräässä tanssipaikassa väliaikamusiikkia,moni tuli pyytämään soita Speed King ja minä soitin,niin jäin koukkuun bändiin.
Miehistö vaihdokset ei ole vaikuttanut bändin diggailuun ja on tullut kerättyä mittava kokoelma bändin levyjä ja muidenkin esim.Gillan,Rainbow,Whitesnake jne.
Kokoelmaa ja muitakin voi käydä katsomassa linkistä.
http://muusikoiden.net/levylista/selaa.php?list_id=3708&letter=d- Retkuilija
Nyt heräs kateus.
- oksajo-m
Retkuilija kirjoitti:
Nyt heräs kateus.
ei ole herättää kateutta,eikä kehua itseä.Jos kerää yli 35 vuotta voi pitää itseään jonkinlaisena fanina,eikä fanittajana.
Kukin kerää mitä kerää,loppupelissä mitään ei mukaansa saa.
- Retkuilija
LP:t MACHINE HEAD ja IN ROCK,levariin pyörimään ja olin myyty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666264Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312243
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191813Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131562- 181539
- 511515
- 91484