Kertokaapa tytöt mitä ajattelette miehestä jolla on korvakoru. Itselläni niitä on kaksikin kappaletta (samassa korvassa).
Olen jo 38v. mutta näinpä vaan korut killuu...
KOMMENTTEJA !!
MIEHELLÄ KORVIKSET
16
1414
Vastaukset
- RITVA
IHAN JEES TUUN TOSI KUUMAX KUN NÄEN MIEHELLÄ KORVIKSET...
- Nöpöö
kuumaksi tulen
- Mies
Kuin korkokengät jalassa!
- Seija
ällöttävää, miehen pitää olla mies eikä mikään pelle....
- Nainen
Just joo. Yritätkö tekeytyä ikinuoreksi? Korvikset miehillä on tosi kamalia, puuttuu vielä että tulevat aamulla vessan peilin eteen meikkaamaan.
- foxylady
mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..
- JIHUU
foxylady kirjoitti:
mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..
PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN... - foxylady
JIHUU kirjoitti:
PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN...kiitos.
- Minna
ihan kiva
jos hankit nenärenkaan
voisin vedellä sinut pois
kaljalta nenärenkaasta - foreman
En oo ikinä koittanu transsua!
Tykkäätsä perä tuuppareista? - foxylady
seija: mikähän sun kokemukses miehistä mahtaa olla,kun voit heittää, että korvikset tekee miehestä pellen, eikä ole sun mielestä mies lainkaan. Haloo? Siinäkö se on miehen raja? Kaveri voi nolata itsensä älyttömällä käytöksellään, ja seija vaan tsekkaa,kas, ei ole korviksia, ei tämä mies tee itseään naurettavaksi toisten silmissä. Insinööri,(anteeks' kaikki insinöörit) joka viilaa pilkkua, silloin kuin pitäisi saada asiat toimimaan käytännössä,on oikea mies, eikä mikään pelle, kun sillä ei onneksi ole korviksia. Insinööri JA korvis olisi kait kaiken huippu, vai mitä seija?
Entä iso,ehkä neljäkymppinen mies, pitkä,hyvin hoidettu letti selässä roikkumassa, korvis korvassa, vaikka hoitamassa mummuja vanhainkodin terminaaliosastolla.. Mun silmissä,seija ja Nainen ym.,tuo viimeinen mies on todella mies,joka ei ehkä yritäkään tekeytyä ikinuoreksi,(nelikymppinen ei ole edes vanha, saati 38), vaan voi olla jo kypsä ihmisenä uskaltaakseen tunnistaa itsensä ja tyylinsä, elääkseen sen mukaan.
Jos joskus tapaatte oikean homon, yrittäkää,jos ennakkoluuloiltanne pystytte, tutustua häneen, miettiä ja kuunnella, mikä hänestä tekee ja on tehnyt homon.
Teillä taitaa olla vielä pitkä,ellei jopa mahdoton matka omassa kasvussanne?
ps. mä olen 39 ja mulla on tatskoja ja yhteensä 9 korvista. repikää siitä.- JIHUU
Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.
T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa) - foxylady
JIHUU kirjoitti:
Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.
T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa)kiitos taas.
Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat. - JIHUU
foxylady kirjoitti:
kiitos taas.
Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat.Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.
[email protected] - foxylady
JIHUU kirjoitti:
Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.
[email protected]pitää..
- Anonyymi
Makuasia! Toisille sopii, toisille ei. Itse tykkään enemmän kun on ilman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211108Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40969Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864