MIEHELLÄ KORVIKSET

JIHUU

Kertokaapa tytöt mitä ajattelette miehestä jolla on korvakoru. Itselläni niitä on kaksikin kappaletta (samassa korvassa).
Olen jo 38v. mutta näinpä vaan korut killuu...
KOMMENTTEJA !!

16

1381

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RITVA

IHAN JEES TUUN TOSI KUUMAX KUN NÄEN MIEHELLÄ KORVIKSET...

• Nöpöö

kuumaksi tulen

• Mies

Kuin korkokengät jalassa!

• Seija

ällöttävää, miehen pitää olla mies eikä mikään pelle....

• Nainen

Just joo. Yritätkö tekeytyä ikinuoreksi? Korvikset miehillä on tosi kamalia, puuttuu vielä että tulevat aamulla vessan peilin eteen meikkaamaan.

• foxylady

mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..

• JIHUU
        foxylady kirjoitti:

mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..

PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
        EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN...

• foxylady
        JIHUU kirjoitti:

PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
        EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN...

kiitos.

• Minna

ihan kiva
      jos hankit nenärenkaan
      voisin vedellä sinut pois
      kaljalta nenärenkaasta

• foreman

En oo ikinä koittanu transsua!
      Tykkäätsä perä tuuppareista?

• foxylady

seija: mikähän sun kokemukses miehistä mahtaa olla,kun voit heittää, että korvikset tekee miehestä pellen, eikä ole sun mielestä mies lainkaan. Haloo? Siinäkö se on miehen raja? Kaveri voi nolata itsensä älyttömällä käytöksellään, ja seija vaan tsekkaa,kas, ei ole korviksia, ei tämä mies tee itseään naurettavaksi toisten silmissä. Insinööri,(anteeks' kaikki insinöörit) joka viilaa pilkkua, silloin kuin pitäisi saada asiat toimimaan käytännössä,on oikea mies, eikä mikään pelle, kun sillä ei onneksi ole korviksia. Insinööri JA korvis olisi kait kaiken huippu, vai mitä seija?
      Entä iso,ehkä neljäkymppinen mies, pitkä,hyvin hoidettu letti selässä roikkumassa, korvis korvassa, vaikka hoitamassa mummuja vanhainkodin terminaaliosastolla.. Mun silmissä,seija ja Nainen ym.,tuo viimeinen mies on todella mies,joka ei ehkä yritäkään tekeytyä ikinuoreksi,(nelikymppinen ei ole edes vanha, saati 38), vaan voi olla jo kypsä ihmisenä uskaltaakseen tunnistaa itsensä ja tyylinsä, elääkseen sen mukaan.
      Jos joskus tapaatte oikean homon, yrittäkää,jos ennakkoluuloiltanne pystytte, tutustua häneen, miettiä ja kuunnella, mikä hänestä tekee ja on tehnyt homon.
      Teillä taitaa olla vielä pitkä,ellei jopa mahdoton matka omassa kasvussanne?

ps. mä olen 39 ja mulla on tatskoja ja yhteensä 9 korvista. repikää siitä.

• JIHUU

Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
        Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa)

• foxylady
        JIHUU kirjoitti:

Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
        Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa)

kiitos taas.
        Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
        Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat.

• JIHUU
        foxylady kirjoitti:

kiitos taas.
        Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
        Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat.

Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
        Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.

[email protected]

• foxylady
        JIHUU kirjoitti:

Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
        Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.

[email protected]

pitää..

• Anonyymi

Makuasia! Toisille sopii, toisille ei. Itse tykkään enemmän kun on ilman...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      403
      2237
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2099
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1425
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1089
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      58
      1005
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      403
      973
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      868
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      152
      863
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      829
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      805
    Aihe