MIEHELLÄ KORVIKSET

JIHUU

Kertokaapa tytöt mitä ajattelette miehestä jolla on korvakoru. Itselläni niitä on kaksikin kappaletta (samassa korvassa).
Olen jo 38v. mutta näinpä vaan korut killuu...
KOMMENTTEJA !!

16

1414

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RITVA

      IHAN JEES TUUN TOSI KUUMAX KUN NÄEN MIEHELLÄ KORVIKSET...

      • Nöpöö

        kuumaksi tulen


    • Mies

      Kuin korkokengät jalassa!

    • Seija

      ällöttävää, miehen pitää olla mies eikä mikään pelle....

    • Nainen

      Just joo. Yritätkö tekeytyä ikinuoreksi? Korvikset miehillä on tosi kamalia, puuttuu vielä että tulevat aamulla vessan peilin eteen meikkaamaan.

      • foxylady

        mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..


      • JIHUU
        foxylady kirjoitti:

        mä olen kai muutenkin oletusarvoista poikkeava, mutta mun mielestä korvikset kundilla on vähintään kivat, joskus jopa seksikkäät, samoin kuin pitkä letti. Mä en jaksa katsella joitain kauluspaitakonservatiiveja, jotka pelkäävät miehisyytensä horjumisen näkyvän pienestäkin poikkeamasta,vaikka koko ihminen sattaisi sisältäpäin olla romahduspisteessä omien tunteitten, odotusten ja oletusten ristipaineessa. Ei korvis tee kundia naiselliseksi, pikemminkin päinvastoin. Tosin, jos on homo,sen kyllä huomaa muustakin habituksessa kuin korviksesta tai letin pituudesta..

        PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
        EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN...


      • foxylady
        JIHUU kirjoitti:

        PUHUT MIELESTÄNI ASIAA !!
        EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN HOMOSEKSUAALI, 100 % HETERO OLEN. JA AINA TULEN PYSYMÄÄNKIN...

        kiitos.


    • Minna

      ihan kiva
      jos hankit nenärenkaan
      voisin vedellä sinut pois
      kaljalta nenärenkaasta

    • foreman

      En oo ikinä koittanu transsua!
      Tykkäätsä perä tuuppareista?

    • foxylady

      seija: mikähän sun kokemukses miehistä mahtaa olla,kun voit heittää, että korvikset tekee miehestä pellen, eikä ole sun mielestä mies lainkaan. Haloo? Siinäkö se on miehen raja? Kaveri voi nolata itsensä älyttömällä käytöksellään, ja seija vaan tsekkaa,kas, ei ole korviksia, ei tämä mies tee itseään naurettavaksi toisten silmissä. Insinööri,(anteeks' kaikki insinöörit) joka viilaa pilkkua, silloin kuin pitäisi saada asiat toimimaan käytännössä,on oikea mies, eikä mikään pelle, kun sillä ei onneksi ole korviksia. Insinööri JA korvis olisi kait kaiken huippu, vai mitä seija?
      Entä iso,ehkä neljäkymppinen mies, pitkä,hyvin hoidettu letti selässä roikkumassa, korvis korvassa, vaikka hoitamassa mummuja vanhainkodin terminaaliosastolla.. Mun silmissä,seija ja Nainen ym.,tuo viimeinen mies on todella mies,joka ei ehkä yritäkään tekeytyä ikinuoreksi,(nelikymppinen ei ole edes vanha, saati 38), vaan voi olla jo kypsä ihmisenä uskaltaakseen tunnistaa itsensä ja tyylinsä, elääkseen sen mukaan.
      Jos joskus tapaatte oikean homon, yrittäkää,jos ennakkoluuloiltanne pystytte, tutustua häneen, miettiä ja kuunnella, mikä hänestä tekee ja on tehnyt homon.
      Teillä taitaa olla vielä pitkä,ellei jopa mahdoton matka omassa kasvussanne?

      ps. mä olen 39 ja mulla on tatskoja ja yhteensä 9 korvista. repikää siitä.

      • JIHUU

        Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
        Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

        T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa)


      • foxylady
        JIHUU kirjoitti:

        Olen syvästi kiitollinen sinulle näistä minua puolustelevista teksteistä, ja erittäin järkevistä (perustelluista) kannanotoistasi.
        Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

        T: JIHUU (pari rinkulaa / pari tatskaa)

        kiitos taas.
        Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
        Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat.


      • JIHUU
        foxylady kirjoitti:

        kiitos taas.
        Tuntuu hyvältä,kun saa palautetta, ja sitä odottelen myös seijalta ja muilta. Täällä puhutaan paljon, ja sävy on usein toista irvivä ja mollaava,etenkin,jos kysyy muusta kuin anaaliyhdynnästä tai suihinotosta. Pitkään mietittiin,ketkä ja mitä saa kirjoittaa, ja hurskastelijoita ("heterous on ainoa oikea seksuaalisuuden muoto") ja tietäjiä riitti. Onneksi pahimmat moralisit ja neuvojat ovat hiukan hellittäneet, yksi hyi- nimimerkkinen vain silloin tällöin käy painamassa lähetä-nappia, mutta hän ei kuitenkaan puhu kuin omasta puolestaan. Kuten minäkin. Ihan tarkalleen kantani ei ole puolusteleva,vaan puoltava, mutta tuo menee jo halkomiseksi,enkä siihen nyt halua sortua. Jos voisin valita,otanko jonkun tärkkipaita- konservatiivin, vai kaltaisesi,arvannet kumpaan suuntaan vaakani kallistuisi. jep. Oikein.
        Mietin tässä mielessäni vaan, että olisi kiva nähdä ne rinkulat..ja ne kuvat.

        Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
        Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.

        [email protected]


      • foxylady
        JIHUU kirjoitti:

        Hei taas. Saat nähdä rinkulat / tatskat jos todellakin haluat. Omistan nimittäin digitaalikameran ja voinpahan sen verran itseänikin kuvata jotta voit todeta, että löytyy ne...
        Pistä mailiosoite minulle Hotmailiin, niin perästä kuuluu.

        [email protected]

        pitää..


    • Anonyymi

      Makuasia! Toisille sopii, toisille ei. Itse tykkään enemmän kun on ilman...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      25
      1837
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1663
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1108
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      969
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      864
    Aihe