mulla on todennäköisesti allerginen nuha kun 3 kk sitten oli flunssa ja siitä jäi pieni nuha.joudun niistämään aamuisin ja iltaisin.en tiedä mille olisin allerginen.ehkä asuntoni on jotenkin kostea ja ehkä asunnossa saattaa olla hometta.en kyllä tuuleta asuntoa koskaan.
mikäli se on allergista nuhaa mutta ei homeesta johtuvaa voiko se aiheuttaa jotain vakavaa mikäli en käytä lääkärin määräämää nenäsumutetta nimeltään nasonex.lääkäri määräsi sitä vaikka mulla on jalassa sieni infektio.
nenän tukkoisuus eli pieni nuha
minä vain
2
532
Vastaukset
- homeesta
niin ei sitä nasonexit poista. Siihen auttaa vain hometalosta poistuminen. Oletko huomannut, että muualla olosi olisi parempi ? Oletko asunut siinä kauan ?
- ohiko
On aika yleistä että kun sairastaa flunssan niin siitä kunnolla toipuminen voi kestää kolmekin kuukautta joten oireesi voi juontua sitkeästä flunssastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy442355Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702