Miten lähetän tekstiviestin Espanjassa olevalle kullalleni? eli mikä etuliite tarvitaan? Pikasita vastausta odotan, kiitos- Entä jos hän lähettää minulle viestin tänne Suomeen?
Tekstiviestien lähetys?????
6
3902
Vastaukset
- on sulla ongelma
Suuntanumero riippuu siitä, minkä maan liittymä kullallasi on.
Jos espanjalainen liittymä niin eteen 346, jos suomalainen liittymä ei tarvitse mitään numeroa vaan normaali puhelinnumero.
Jos hän lähettää sinulle ja sinulla on suomalainen liittymä, niin hän laittaa numero eteen 358 (numerostasi ensimmäinen nolla jätetään pois).- korjaus
kröhöm... espanjaan soitettaessa/tekstaria laitettaessa eteen laitetaan 34, ei 346
- kitsy
Miten voi lähettää Lontooseen viestiä suomesta? Jos lähetän viestiä normaaliin numeroon , se ei mene perille. Täytyy siis olla suuntanumero, mikä se mahtaisi olla viestien lähetykseen? :) Vastaattehan pian kiitos.
- Mensaje
Jos vastaanottajalla on sikäläinen liittymä suuntanumero on silloin 44, eli 44 ja puhelinnumero. Jos sensijaan lähetät viestin suomalaiseen liittymään niin viesti menee kyllä perille ihan Suomen suuntanumerolla 358 eli 358 ja eka nolla pois operaattorin tunnuksesta ja puhelinnumero.
Ehkäpä oletkin jo saanut viestisi perille.
- bubblegumgirlz
jos numerossa ei ole suuntanumeroa eli Suomen tapauksessa 358 lähettyykö viesti vai näkeekö viestin saaja sen vasta Suomessa? Itse matkustin muutama vuosi sitten Tallinnaan uuden vuoden aikaan ja ystäväni oli toivotellut uusia vuosia tekstiviestillä, jonka sainkin puhelimeeni vasta Suomeen palattuani. Olisiko kyseessä voinut olla suuntanumeron puutos vai kenties vain vika puhelimessa. Minulla oli ja on vieläkin kyllä ihan ehjä ja toimiva samsungin älypuhelin joten en usko että vika on ollut siinä. Voiko tekstiviestin lähettäminen/vastaanottaminen epäonnistua eri merkkisten puhelimien takia? Kaipaisin nopeaa vastausta joltakulta joka osaa asiassa autaa!
- Realista
Sinäpä taidatkin oilla oikein Pesunkestävä Romantikko, kun uskot että viisikin (5) vuotta vanha suhe on yhä voimissaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882