Yksin dokaus.

df890fdjhfd9

Onko mitään järkeä yksin kattoo telkkaa ja kiskoo bissee nii et tulee känniin?? Onko vähän säälittävää?

13

2059

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuytui

      Alkoholisoituneet ihmiset juovat yksin ja yhdessä.
      Tulos on usein sama.

      Minä menen uusien ystävieni kanssa lavatansseihin.
      Me otetaan erilaisten nuorten asenne.

      Seurakunnan nuorten illat on just hyvii.

      Ei alkoholia todellakaan tarvita hyvään seuraan ja ohjelmaan.
      Känniin asti juomisessa ei iloa ole.

      • Muumilimsa_rulez_91

        Ei tarvita, ei. :) Parasta on ku on ne ihanat ihmiset siinä ympärillä ja SELVINPÄIN. Jutellaan ja riehutaan ja on tosi hauskaa ilman mitään sokeria vahvempia aineita ^^


      • Hell_88

        "Känniin asti juomisessa ei iloa ole."

        Just vitun joo, tätä hokee just nämä ihmiset jotka ei ite oo koskaan ollu kännissä. Samat ihmiset möykkää myös siitä miten hirveetä on sitte ku on krapula vaikkeivät ole ite koskaan edes krapulaa kokeneet.

        Vittu musta känniin juominen on yks hienoimpia asioita elämässä. Se fiilis mikä siitä tulee, se sosiaalisuus, ja se kun löytää itsestään uusia puolia jotka ei pakosti selvänä näy. Vitun upeaa se on.

        Enkä mä väitä että aina pitäis känniä vetää, voi hauskaa olla muutenkin. Mutta turha ristiinnaulita ihmisiä jotka dikkaa humaltua. Vituttaa sellanen, että tullaan morkkaamaan "Sä oot heikko, sä pakenet todellisuutta, kännissä se ilo ei oo todellista jne." jos joku dikkaa ottaa vähän kuppia silloin tällöin. Onko se muka joku huonon ihmisen merkki?

        Ja kyllä mä ite dokaan välillä omassa kämpässäni yksin musaa kuunnellen, jos kellään kaverilla ei satu oleen vapaa-aikaa niin että ne pääsis messiin. Miks muka omassa kämpässä yksin kaataminen on säälittävää? olisko kenties vähemmän säälittävää heilua porukalla jossain vitun puistossa ihan änkyrässä ja jokeltaa jotain shittiä vastaantulijoille, jotka on tullut puistoon viihtymään ja ulkoileen? Se vasta vitun säälittävää on. Kun känni juodaan, se vedetään silleen ettei ulkopuoliset joudu kärsiin siitä että sä pidät frendies kanssa kivaa. Eli dokataan joko baarissa, jonkun himassa, tai muulla alueella missä ei selvät ihmiset joudu katteleen teitä.

        Vituttaa tollaset mielipiteet silti, ettei muka känniin asti juomisessa ole iloa. Ei siinä mitään jos ekaks testaisit ja sitten päättäisit että "joo, ei kivaa". Muttakun useimmat alkaa heittään tollasia kommentteja ilman että omaa kokemusta löytyy.

        Jos mun pitää valita, et menenkö seurakunnan nuorteniltaan kuulemaan kun aikuiset ihmiset satuilee jostain 2000 vuotta sitten eläneestä Juutalaisesta toisinajattelijasta, joka kuoli ristillä, mutta nousi Zombiena takaisin eloon, ja tulee nyt pelastamaan meidät kaikki zombiena, jos vain päätämme juoda hänen vertaan ja syödä hänen lihaansa, vai että otanko mä alkosta kaks pulloa tasavaltaa, pari seedeetä hyvää rokkia ja pari kaveria ja muutaman hyvän näkösen rokkikisun, niin kyllä mä otan ton jälkimmäisen.

        Rappiolla on hyvä olla.


      • oiuyui
        Hell_88 kirjoitti:

        "Känniin asti juomisessa ei iloa ole."

        Just vitun joo, tätä hokee just nämä ihmiset jotka ei ite oo koskaan ollu kännissä. Samat ihmiset möykkää myös siitä miten hirveetä on sitte ku on krapula vaikkeivät ole ite koskaan edes krapulaa kokeneet.

        Vittu musta känniin juominen on yks hienoimpia asioita elämässä. Se fiilis mikä siitä tulee, se sosiaalisuus, ja se kun löytää itsestään uusia puolia jotka ei pakosti selvänä näy. Vitun upeaa se on.

        Enkä mä väitä että aina pitäis känniä vetää, voi hauskaa olla muutenkin. Mutta turha ristiinnaulita ihmisiä jotka dikkaa humaltua. Vituttaa sellanen, että tullaan morkkaamaan "Sä oot heikko, sä pakenet todellisuutta, kännissä se ilo ei oo todellista jne." jos joku dikkaa ottaa vähän kuppia silloin tällöin. Onko se muka joku huonon ihmisen merkki?

        Ja kyllä mä ite dokaan välillä omassa kämpässäni yksin musaa kuunnellen, jos kellään kaverilla ei satu oleen vapaa-aikaa niin että ne pääsis messiin. Miks muka omassa kämpässä yksin kaataminen on säälittävää? olisko kenties vähemmän säälittävää heilua porukalla jossain vitun puistossa ihan änkyrässä ja jokeltaa jotain shittiä vastaantulijoille, jotka on tullut puistoon viihtymään ja ulkoileen? Se vasta vitun säälittävää on. Kun känni juodaan, se vedetään silleen ettei ulkopuoliset joudu kärsiin siitä että sä pidät frendies kanssa kivaa. Eli dokataan joko baarissa, jonkun himassa, tai muulla alueella missä ei selvät ihmiset joudu katteleen teitä.

        Vituttaa tollaset mielipiteet silti, ettei muka känniin asti juomisessa ole iloa. Ei siinä mitään jos ekaks testaisit ja sitten päättäisit että "joo, ei kivaa". Muttakun useimmat alkaa heittään tollasia kommentteja ilman että omaa kokemusta löytyy.

        Jos mun pitää valita, et menenkö seurakunnan nuorteniltaan kuulemaan kun aikuiset ihmiset satuilee jostain 2000 vuotta sitten eläneestä Juutalaisesta toisinajattelijasta, joka kuoli ristillä, mutta nousi Zombiena takaisin eloon, ja tulee nyt pelastamaan meidät kaikki zombiena, jos vain päätämme juoda hänen vertaan ja syödä hänen lihaansa, vai että otanko mä alkosta kaks pulloa tasavaltaa, pari seedeetä hyvää rokkia ja pari kaveria ja muutaman hyvän näkösen rokkikisun, niin kyllä mä otan ton jälkimmäisen.

        Rappiolla on hyvä olla.

        "jos joku dikkaa ottaa vähän kuppia silloin tällöin. Onko se muka joku huonon ihmisen merkki?"
        -Ei ole huonon ihmisen merkki.

        Zombie on vanha haitilainen legenda, josta on väännetty holywood leffaa.
        Ylösnousemus on täysin eri luokkaa.

        En kirjoittanut juomisen olevan säälittävää.
        Känniin asti juomista kritisoin.
        Tuskinpa enää känniin asti juodaan 8-kymppisenä.

        Rappiolla polla rasittuu lopulta.

        Ei se kännissä meno pysy samana koko elämän ajan.
        Keho muuttuu ja sosiaaliset piirit siiinä samassa.
        Mukavaa tulee olemaan kun saa viettää muutenkin aikaa hyväs seuras.


      • Hell_88
        oiuyui kirjoitti:

        "jos joku dikkaa ottaa vähän kuppia silloin tällöin. Onko se muka joku huonon ihmisen merkki?"
        -Ei ole huonon ihmisen merkki.

        Zombie on vanha haitilainen legenda, josta on väännetty holywood leffaa.
        Ylösnousemus on täysin eri luokkaa.

        En kirjoittanut juomisen olevan säälittävää.
        Känniin asti juomista kritisoin.
        Tuskinpa enää känniin asti juodaan 8-kymppisenä.

        Rappiolla polla rasittuu lopulta.

        Ei se kännissä meno pysy samana koko elämän ajan.
        Keho muuttuu ja sosiaaliset piirit siiinä samassa.
        Mukavaa tulee olemaan kun saa viettää muutenkin aikaa hyväs seuras.

        Joo, toi känniin juomisen säälittävyyden vastakommentti oli tarkoitettu eri henkilölle, joskin erehdyksessä se tuli sun viestin alle. Pahottelut siitä.

        Enkä mä tosiaan kiellä etteikö olis muitakin tapoja pitää hauskaa, mutta musta känniin juomisessa ei ole mitään väärää kun homma pysyy hanskassa, eikä sitä tehdä joka päivä. Homma pysyy hanskassa niin kauan kun muut velvollisuudet ei kärsi siitä että oot tomuissa tai krapulassa. Jos muiden velvollisuuksien hoito alkaa kuseen (ei jaksa töihin, ei jää rahaa vuokraan, ym. shittiä) niin silloin homma kusee, ja pitäis tsiigaa peiliin ja vähän kelailla asioita uudelleen.

        Voi olla että rappiolla polla rasittuu lopulta. Mutta Dostojevskikin kirjotti kirjassaan "Kirjoituksia kellarista" että ainoastaan idiootit ja typerykset elää yli neljäkymppisiksi. Ainakin mä pystyn Klamydian biisistä tutuilla sanoilla vastaamaan, kun joku vanhaksi elänyt tyyppi tulee kritisoimaan mun elämääni, että "Ikäähän sulla on enemmän, mut et oo eläny päivääkään".

        Mutta kukin tyylillään vissiin ja sillain. Ei mulla ole mitään kummempaa teitä uskovia vastaan, vaikka en tosiaan itse "Ylösnousseeseen (Huomaa, korvasin sanan 'zombie') Juutalaiseen vapaustaistelijaan" itse uskokkaan.. Mulla on pari tosi hyvää uskovaista frendiäkin, jotka on tosiaan ollu uskossa ihan peruskoulusta asti.

        Harmittaa vaan, että uskovaisilta mä en todellakaan saa usein osakseni samaa avarakatseisuutta ja suvaitsevaisuutta kun mitä mä heille osoitan. Paras esimerkki oli kun eräs Jehovan todistaja tuli uhkailemaan helvetillä kun tulin kaupasta ulos, tai kun mua ei rippikouluaikoina päästetty sisään kinkereille (joilla oli pakko käydä väh. kerran) kun oli Mötley Crüen T-paita päällä.


      • oiuyui
        Hell_88 kirjoitti:

        Joo, toi känniin juomisen säälittävyyden vastakommentti oli tarkoitettu eri henkilölle, joskin erehdyksessä se tuli sun viestin alle. Pahottelut siitä.

        Enkä mä tosiaan kiellä etteikö olis muitakin tapoja pitää hauskaa, mutta musta känniin juomisessa ei ole mitään väärää kun homma pysyy hanskassa, eikä sitä tehdä joka päivä. Homma pysyy hanskassa niin kauan kun muut velvollisuudet ei kärsi siitä että oot tomuissa tai krapulassa. Jos muiden velvollisuuksien hoito alkaa kuseen (ei jaksa töihin, ei jää rahaa vuokraan, ym. shittiä) niin silloin homma kusee, ja pitäis tsiigaa peiliin ja vähän kelailla asioita uudelleen.

        Voi olla että rappiolla polla rasittuu lopulta. Mutta Dostojevskikin kirjotti kirjassaan "Kirjoituksia kellarista" että ainoastaan idiootit ja typerykset elää yli neljäkymppisiksi. Ainakin mä pystyn Klamydian biisistä tutuilla sanoilla vastaamaan, kun joku vanhaksi elänyt tyyppi tulee kritisoimaan mun elämääni, että "Ikäähän sulla on enemmän, mut et oo eläny päivääkään".

        Mutta kukin tyylillään vissiin ja sillain. Ei mulla ole mitään kummempaa teitä uskovia vastaan, vaikka en tosiaan itse "Ylösnousseeseen (Huomaa, korvasin sanan 'zombie') Juutalaiseen vapaustaistelijaan" itse uskokkaan.. Mulla on pari tosi hyvää uskovaista frendiäkin, jotka on tosiaan ollu uskossa ihan peruskoulusta asti.

        Harmittaa vaan, että uskovaisilta mä en todellakaan saa usein osakseni samaa avarakatseisuutta ja suvaitsevaisuutta kun mitä mä heille osoitan. Paras esimerkki oli kun eräs Jehovan todistaja tuli uhkailemaan helvetillä kun tulin kaupasta ulos, tai kun mua ei rippikouluaikoina päästetty sisään kinkereille (joilla oli pakko käydä väh. kerran) kun oli Mötley Crüen T-paita päällä.

        Tietysti Dostojevskin tapauksessa Venäjällä ihmiset eivät pitkään eläneet juuri juomisen takia.
        Elää pitää kyllä.

        Alkoholin juominenhan ei ole kiellettyä.
        Känniin asti juominen on eri asia.

        Ei vanhurskaus tule sillain että mesoaa moraalista muille.
        Jeesus sovitti ristillä ihmisten synnit.
        Armahdetut Taivaaseen pääsevät. Ja armahdettuihin mahtuu montaa ihmistä.

        Usko kaikkien oskasi tulee kun pyytää.
        Lahjakin se on.


      • Hell_88
        oiuyui kirjoitti:

        Tietysti Dostojevskin tapauksessa Venäjällä ihmiset eivät pitkään eläneet juuri juomisen takia.
        Elää pitää kyllä.

        Alkoholin juominenhan ei ole kiellettyä.
        Känniin asti juominen on eri asia.

        Ei vanhurskaus tule sillain että mesoaa moraalista muille.
        Jeesus sovitti ristillä ihmisten synnit.
        Armahdetut Taivaaseen pääsevät. Ja armahdettuihin mahtuu montaa ihmistä.

        Usko kaikkien oskasi tulee kun pyytää.
        Lahjakin se on.

        Saatat tietysti olla oikeassa Dostojevskin suhteen. Ottaen viel huomioon mihin aikaan mies eli, ja sen aikaisen eliniän odotteen. Rahvas kuoli nuorena, ylimystö eli pitkään.

        Ja mitä vielä tuosta alkoholin juomisesta: Musta on ihan ookoo vetää känniin, en näe siinä ongelmaa, mutten myöskään tuomitse sun mielipidettä. Omien vanhempieni mielipide asiasta on huomattavasti jyrkempi, sillä kummatkaan eivät ole alkoholiin koskeneet koko sinä aikana kun oon elänyt. Ukko dokas nuorena aivan kipeesti, ja oli koditon. Mutsi kasvatti mun kaks vanhempaa veljeä ihan yksin, ja oppi sitä (ja ukon käytöksen vuoksi) vihaan alkoholia. Kun sitten kolmas lapsi, vanhempi siskoni syntyi, niin mutsi totes faijalle, että jos se haluu muuttaa yhteen, ja osallistua lapsiensa elämään, se ei enää pulloon koske. Ukko teki lupauksensa, ja se on nyt pitäny 'bout 21 vuotta se lupaus. Ne on kuitenkin niin hienoja ihmisiä ettei ne ole esimerkiksi mulle koskaan asiasta saaranneet, vaan sanoneet että kaikki tekee omat päätöksensä. Kyllähän ne tietysti pahasti mulkoili kun nuorena tulin joskus tomuissa kotiin, ja nakitti seuraavana päivänä tekeen pihahommia ja muuta vastaavaa.

        Hyvä että joku uskovainen on hiffannu ton vanhurskaus -jutun. Sellanen ulkonäön perusteella tuomitseminen on yks asioista mikä jaksaa vituttaa, tosin sitä sattuu kyllä muidenkin ihmisten kanssa kuin vain uskovaisten. Jostain syystä nämä uskovaisten kanssa tapahtuneet kommellukset on silti vaan aina jäänyt paremmin mieleen. En tahtois silti tehdä mitään yleistyksiä, esimerkiksi sä itse et näytä tätä kastia edustavan.


    • eddie the head

      jos nyt juo pelkästään yksin aina, niin sitä voi kutsua säälittäväksi..mutta joskus kun ei jaksa/pääse toisten mukaan juhlimaan niin mikäs siinä,että juo ja katsoo jotain elokuvaa :)

    • MATTI MEIKÄLÄINENENEN

      Juuu eihän se kovin säälittävää ole, mutta koita nyt kavereita hankkia joiden kanssa juoda.

    • kiljukeijo

      todella rentouttavaa ja ehkä myös vähän säälittävä. kannatan

      • Anonyymi

        Taloudellista kun ei tartte maksaa räkälässä juomisesta lisähintaa eikä tarjota kellekään.
        Jos ei ole aito holisti, niin välttää kyllä rapuloita aika paljon. Sanoo vanha kannu.


    • Anonyymi

      Kuulostaa klassisilta kalsari känneiltä.

    • Anonyymi

      Alkoholismin ensimmäisiä merkkejä että tenuttaa yksin kotonaan. Ja kyllä, on säälittävää puuhaa. Muutenkin juominen on turhaa ja 99% ihmisistä muuttuvat idiootiksi humalassa niin en ole itsekään juonut vähän yli 2vuoteen ja meinasin jatkaa vuoden kerrallaan selvää putkea. Ei sitä selvinpäin tartte olla ja on itselläkin oma päihde mitä käytän mutta alkoholiin en usko enää koskevani. Kuuluin siis siihen 99% känniääliöihin joten oli hyvä se tajuta niin lopettaminen oli liian helppoa. Vaihdoin samalla alkkiskaverit pössyttelijöihin ja se päätös oli helvetin hyvä, ei tartte enää katsella kännääviä känniääliökavereita siis niitä ex frendejä. Sain fiksumpia kavereita tilalle. Kävinkin joku parisen vuotta sitten alkkiskaverien luona sanomassa että meidän elämät lähti nyt eri suuntiin ja uudet kaverit uudet jutut ja näkemiin iäksi. Ei ne denut ole sen jälkeen koittanutkaan mua tavoitella eikä moikata kadulla jos joskus heitä nähnyt, oli osa kaverisuhteista jotka hylkäsin lapsuuden ajan ystäviä mutta kun ne juo paljon niin ei kiinnosta olla sellasien seurassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe