Pätkiikö muilla DNA:laisilla yhteys?
DNA internet
15
1039
Vastaukset
- pätkii
Meillä on DNA:n yhteys pätkinyt jo pitkään.
- innuska
Kyllä pätkii. on oikeastaan voisi sanoa vuoden alusta alkaen ollut iltaisin 18-23 pahinta pätkimistä. data häviää välillä jopa 5minuutiksi mutta pienenmpää "putoilia" sattuu liki päivittäin. Vielä vuosi sitten en moista ilmiötä kokenut.
- nettiyhteys
Tosiaan Dna internet ei ole pätkinyt koko aikana kun on ollut laajakaista eli usempaan vuoteen ei ole sitä ongelmaa ollut. Oisko laitteissa jotain...
- toki
yleensä muutama tunti kerrallaan mutta joskus päiviäkin. Voi olla tietty modeemistakin kiinni. ei ota selvää.
- Koneesta kiinni
Viime vuonna pätki mutta kun konetta entrattiin, vaiva katosi, ei ole enää pätkinyt.
- surkeuden huippu
tutulla langaton netti viikkarissa.Uskomattoman paska yhteys.Aina katki ja nopeus on olematon.
- täälläkin...
Kaapelilaajakaista mulla. Pätkii melkein päivittäin, pari pisintä katkoa kestänyt useamman tunnin. Näitä on alkanut tulla tässä parin kuukauden sisällä koko ajan enemmän.
- modeemi levitä
hae vaihdossa operaattorilta uus
- irrrrooota
Sammuta koneesi ja ota tepselit irti seinästä ainakin 2tunniks.(se väli "möntti" sais rauhassa viilentyä)Asiasta en mitään ymmärrä(vanhempi nörtti-ihme kun olen:) ) Sain ohjeet parilta nuorelta "nörtiltä",jotka eivät tunne toisiaan.SE juttu kuitenkin toimi.
- eli laturi
irrrrooota kirjoitti:
Sammuta koneesi ja ota tepselit irti seinästä ainakin 2tunniks.(se väli "möntti" sais rauhassa viilentyä)Asiasta en mitään ymmärrä(vanhempi nörtti-ihme kun olen:) ) Sain ohjeet parilta nuorelta "nörtiltä",jotka eivät tunne toisiaan.SE juttu kuitenkin toimi.
siis jäähtymään, mielenkiintoista, riittäisiköhän tuo? no, samalla jäähtyy modeemikin kyllä. ja tietysti voisit puhaltaa/imuroida pahimmat pölyt sieltä modeemista ULKOAPÄIN niitten modeemin ilmanvaihtoreikien kautta :)
- yötä päivää
Elisan ADSL puskee tasaisesti yötä-päivää!
Suosittelen kaikille!- mahdoton
Muuten hyvä mutta elisaa ei saa enään porin talousalueelle
- edellinen
mahdoton kirjoitti:
Muuten hyvä mutta elisaa ei saa enään porin talousalueelle
Itselläni ollut 2,5 vuotta Elisan ADSL-yhteys täällä Porissa ja ainakin edellinen lasku tuli vielä Elisalta.
En tiedä kuka yhteyden toimittaja on, tosin.
- pätkäisi
kesto tosin vaan jotain minuutin eikä haitannut tahtia kun luin offlinessa suomi24sen viestejä.
Kenties silti valomerkki ennen lopullista pimeää?- sieltä..
heti kun olin saanut viestini tänne niin pätkäsi jakunnolla. :) No, ei muuta kuin piuhat irti koneesta ja seinästä ja laturi ja modeemi jäähtymään pariksi tunniksi. Sitten vaan letkut kiinni koneeseen ja avot - heti alkoi pelittämään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967