Muumit Meren Aalloilla

Apua

Meillä sai pikkunen muumi pelin syntärilahjaksi viikko sitten mutta peli ei toimi... Kun pelin laittaa sisään tulee tälläinen teksti: this program requires at least 3 MB of free vistual memory to run

mitä teen mistä tuota kyseistä muisita saisi??? Vai eikö tuo peli vaan yksin kertaisesti sovi tietokoneelle???

8

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkki123123123123123123

Hmmm en oo varma muuta siitä mistä se muumipeli laitetaan päälle niin siihen pitää tehdä toisella hiirenklikkauksella ominaisuudet ja sieltä yhteensopivuus ja sieltä ruksi suorita ohjelma yhteensopivuustilassa, ja kokeilet eri juttuja siitä,, myös ruksi siihen "vain 256 näyttöväriä" voi auttaa.. Jah tuo muistijuttu :D hehhe olen aika varma että sun koneessa on sitä muistia ainakin yli 1000 MB-- ja tuo virheilmotus on joku ihan bugijuttu, ei pidä paikkaansa että teidän koneessa ei muka ois tarpeeksi muistia,, noh kokeiltaa tuota kikkaa minkä kerroin

• Apua
      • Erkkimerkki1231231231231231...

Jahas, no hmm mä kyllä sain toimimaan ton muumimerenaalloilla pelin ihan vaan muuttamalla sitä yhteensopivuutta ja tais olla että laitoin ruksin siihen 256 väriä, en oo leikkiny tolla muistijutulla koskaa

• Apua

ku laitan pelin sisään. ni minne menen??? ku oon nyt menny sinne oma tietokone Kohtaan ja siitä (normaalisti se cd-paikka nyt siinä on muumin kuva) ja klikkaan ominaisuudet. SIelä ylhäällä välilehtinä on : yleiset>Automaattinen käynnistys>Laite>Jakaminen>Tallentaminen

Minkä mää noista otan?? vai olenko olenkaan oikeaan??? Jos en ni voisko joku ystävällinen kertoo ns. kädestä pitäen kohta kohdalta miten mä teen???

Täällä pikkuinen neiti alkaa ärsyyntymään kun ei peli toimi....

• DarkNH

Yhteensopivuus tila laitetaan siihen tiedostoon josta peli lähtee päälle. Siinä tiedostossa on varmaan muumin kuva. Se tiedosto löytyy sieltä kovalevyltä (ei dvd:ltä) minne olet asentanut pelin. Esim: C:/Muumipeli/

Yhteensopivuus tila laitetaan niin että sen tiedoston päällä hiiren oikeaa nappia ja avautuvasta valikosta "ominaisuudet" ja "yhteensopivuus" välilehdeltä "suorita ohjelma yhteensopivuustilassa" joku Windows versio esim (ehkä) Windows 98.
        Samalta välehdeltä löytyy myös "vain 256 näyttöväriä" jos sitä tarvitsee.

Sitten käynnistät pelin siitä kovalevyltä olevasta tiedostosta johon teit muutokset.

• Apua
        DarkNH kirjoitti:

Yhteensopivuus tila laitetaan siihen tiedostoon josta peli lähtee päälle. Siinä tiedostossa on varmaan muumin kuva. Se tiedosto löytyy sieltä kovalevyltä (ei dvd:ltä) minne olet asentanut pelin. Esim: C:/Muumipeli/

Yhteensopivuus tila laitetaan niin että sen tiedoston päällä hiiren oikeaa nappia ja avautuvasta valikosta "ominaisuudet" ja "yhteensopivuus" välilehdeltä "suorita ohjelma yhteensopivuustilassa" joku Windows versio esim (ehkä) Windows 98.

Sitten käynnistät pelin siitä kovalevyltä olevasta tiedostosta johon teit muutokset.

En saa sitä peliä Asennettua... Siinä se ongelma on :D

• Erkkimerkki123123123123
        Apua kirjoitti:

En saa sitä peliä Asennettua... Siinä se ongelma on :D

Äh en jaksa enää :D, Saan itse pelin asennettua vistalle ja toimii vielä. Etköhän säkin joskus saat sen pelis toimimaan ihan varmasti. Jos minä saan sen toimimaan niin kuka vaan saa. Pitää vain yrittää ja kokeilla kaikkea, ei pelätä että "apua mitä tapahtuu jos painan tästä jne" pitää olla rohkea ja uskaltaa kokeilla kaikkea. Jos ette uskalla niin.. -.- voeh voeh ette ikinä opi käyttämään tietokoneta ettekä mitään!!! buahahah heippa

• Apua
        DarkNH kirjoitti:

Mutta ku olen koikeillu kaikkea....

tää oli Esimerkki......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1476
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      916
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      13
      900
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      858
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      821
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      742
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe