Löytyykö Pariisin lentokentältä helposti junille/metroille ? Meidän kun pitäisi päästä kentältä St. Michelin metroasemalle. Ilmeisesti sieltä pääsee nimenomaan metrolla tuolle metroasemalle.
Osaisiko kukaan neuvoa ?
Lentokentältä
6
1712
Vastaukset
- ratp.fr
sieltä se löytyy
- Suvikusti
on selkeästi näkyvillä. RER B junalla pääsee suoraan tuolle asemalle ilman vaihtoja. Seuraatte vain kentällä opasteita joissa on sininen ympyrä, jonka sisällä lukee RER, niin helposti löytyy! Automaatista tai lippuluukulta saa lipun junaan, hinta 8,60 euroa. Varaa kolikoita automaatteihin, niihin ei käy setelit.
Junia lähtee muutaman minuutin välein.- vastauksesta
Paljonkohan kentältä maksaa taksikyyti/pikkubussikyyti samalle suunnalle. Meitä kun on viisi matkassa niin äkkiä tulee noille metrolipuillekin hintaa.
- 1313
vastauksesta kirjoitti:
Paljonkohan kentältä maksaa taksikyyti/pikkubussikyyti samalle suunnalle. Meitä kun on viisi matkassa niin äkkiä tulee noille metrolipuillekin hintaa.
Olen nähnyt arvion 40-70 euroa, meitä oli kuusi ja tilasimme tila-auton hakemaan hotelliin ja lähtöaamuna hakemaan, hinta oli 169 euroa. On huomattava, että ottavat vain kolme ihmistä per taksi eli joutuisitte käyttämään kahta taksia, lisäksi laskuttavat laukuista.
Useampikin airportshuttle-firma toimii Pariisissa, itse käytimme Greyshuttle-firmaa, jota siis uskallan suositella, koska meillä toimi kaikki, vastasivat meileihin nopeasti, sain kirjallisen vahvistuksen (lomake) ja kuskin nimen ja puhelinnumeron, oli sitten kyltti kädessä vastassa, maksu joko kortilla tai käteisellä, tieto pyydetään etukäteen, vahvistettava kaksi päivää ennen matkaa tulo ja veloitetaan vasta kun molemmat haut tehty, jos siis ottaisi meno-paluun.
Pienen väärinkäsityksen takia sain tarjouksen myös viidelle aikanaan: kenttä-keskusta 79 ja molempiin suuntiin 150,10, hotellimme oli kaupunginosa 19 eli noin 4 kilsaa keskustasta, tosin en usko hinnan muuttuvan, vaikka olisitte keskustassa. Tippi on vapaaehtoista, ei sisälly hintaan, kuskimme olisi tyytyväisenä lähtenyt ilmankin (johtuikohan hirveästä riidasta matkalla matkustajien kesken), mutta annoin 10 %. Hintatakuuta en voi antaa, mutta jos ihan muuta tarjoavat, voit mainita, että huhtikuun alussa hinnat olivat nämä...
Kun on noin monta maksamassa, niin kyllä taksi on mukavampi, ei laukkujen raahaamista junassa ja metrossa (ei kiva metrossa varsinkaan ruuhkassa ja rappuja jonkin verran asemasta riippuen), muuten kyllä metro kätevä.
- kokemus suunnalta
Taksikin on aika kätevä.
Meillä taksi samoille kulmille tuli viime viikolla maksamaan laukkujen kanssa hieman yli 50 euroa.
Takaisin päin mentäessä vuokrattiin oma kuljetus pikkubussilla, tuli maksamaan kahdeksalta hengeltä yhteensä 125 euroa. Oli ihan kätevä kun täytyi lähteä hotellilta aamulla jo neljän jälkeen. Auton varaamisen hoiti hotellin respa paria päivää ennen ja siitä täytyi ensin maksaa respaan 25 euron varausmaksu. Kuljetus toimi hienosti ja auto oli tilava jopa noin isolle henkilömäärälle ja kaikille laukuille.- taksista tarinoja
Mihin hotelliin muuten olette menossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391