Milloin lähdette juhlimaan vappua? Aiotteko pukeutua joksikin? Onko se yleinen juhlapäivä viimeinen päivä, eli 30.4. Että silloin on porukkaa baareissa?
Vappua juhlimaan
4
2339
Vastaukset
- VVappu
Mua kans kiinnostais tietää että onko ihmiset juhlimassa tänä vuonna vappua torstaina 30.4 vai perjantaina 1.5??
- vanha ja viisas
Kyllä se virallinen juhlintapäivä on se huhtikuun vika päivä, eli tänä vuonna torstai. 1.5. on sitten pyhä päivä, mutta varmasti on silloinkin paljon juhlijoita liikkeellä, varsinkin kun se nyt osuu perjantaille!
- emu100
kuulooko ylioppilaslakkia pitää päässä vappuaattona vai vappupäivänä? molempina? mikä on alkuperäinen tapa?
- smile
En alkuperäistä tapaa tiedä, mutta minulle on opetettu, että vapunaattona klo 18 saa laittaa lakin päähän. Yleensä suurimmissa kaupungeissa lakitetaan samaan aikaan joku patsas eli kaikki laittaa samaan aikaa lakin päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810