Horoskoopit ovat täyttä potaskaa ihmiset.
Monissa horoskoopeissa samat jutut vain kiertää mitä on kerrottu toisissa merkeissä. Horoskoopit on totta jos niihin uskoo. Ajatelkaas, tunnette jonkun ihmisen mutta ette silti osaa kertoa mikä hän on horoskoopissa, mutta kun kuulette merkin alatte yhdistämään häntä siihen. Kuinka uskottavaa se on että yhtäkkiä tunnettekin astrohöpötyksen perusteella vuosia tuntemanne ihmisen paremmin kuin ennen hänen merkkinsä tietämistä? Älkää viitsikö. Voiko tuntemanne ihmisen mielestänne tiivistää sivulliseen tekstiä kuten horoskooppimerkeissä? Vai olisiko sittenkin vain kyse siitä että tekstin perusteella haluaa vain yhdistää niitä kliseisiä asioita siihen ihmiseen kenet tuntee..?
Luottakaa OMAAN ihmistuntemukseenne itsestänne ja muista älkääkä astrologian höpötyksiin.
Horoskoopit sontaa
2
334
Vastaukset
- jokaisen
tehdä omat päätöksensä ja ratkaisunsa ja uskoa siihen mihin haluaa. Menes sanomaan jollekin musliimille että sen usko on täyttä potaskaa...
- ihminen, ei merkki
Kerrankin täällä on joku joka on täysin samaa mieltä asioista kuin minäkin, tosin ehdit ensin :)
Itseäni on viime aikoina ärsyttäny sukulaisten jatkuva horoskoopeista puhuminen ja jos joku sukulaisistani mulle soittaa aina välillä niitten on pakko verrata tiettyä tapaani tehdä asioita, että se johtuisi siitä, että olen syntynyt tiettynä päivänä ja olen luonteelta muka tyypillinen merkin edustaja jne.
Ajan mittaan toi piirre alkaa ärsyttämään. Samoin se, että jos alan seurustelemaan jonkun ihmisen kanssa, niin ensin kysellään h-merkki ja sitten toinen osa puoli ilmoittaakin, että emme voi jatkaa suhdetta, koska edustat merkkiä X. Ei vittu, mitä soopaa. Voiko jotkut ihmiset todella valita kumppanin jonkun h-merkin perusteella? En kyllä tajua asiaa.
Ihmisen luonne ei tarkoita samaa kuin horoskooppimerkin kuvaus! Jos näin olisi, kaikki ihmiset olisivat lähestulkoon samanlaisia. Ihmisen luonteeseen vaikuttaa ihmisen lapsuus, kotiolot,kokemukset, mielenkiinnon kohteet ja ihmissuhteet/kaveripiiri.
Naurettavinta on kyllä hakea kumppania horoskooppien perusteella. Ihmiset joko sopii yhteen tai sitten ei, horoskoopeilla ei mitään vaikutusta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833