Horoskoopit sontaa

Näin on

Horoskoopit ovat täyttä potaskaa ihmiset.
Monissa horoskoopeissa samat jutut vain kiertää mitä on kerrottu toisissa merkeissä. Horoskoopit on totta jos niihin uskoo. Ajatelkaas, tunnette jonkun ihmisen mutta ette silti osaa kertoa mikä hän on horoskoopissa, mutta kun kuulette merkin alatte yhdistämään häntä siihen. Kuinka uskottavaa se on että yhtäkkiä tunnettekin astrohöpötyksen perusteella vuosia tuntemanne ihmisen paremmin kuin ennen hänen merkkinsä tietämistä? Älkää viitsikö. Voiko tuntemanne ihmisen mielestänne tiivistää sivulliseen tekstiä kuten horoskooppimerkeissä? Vai olisiko sittenkin vain kyse siitä että tekstin perusteella haluaa vain yhdistää niitä kliseisiä asioita siihen ihmiseen kenet tuntee..?
Luottakaa OMAAN ihmistuntemukseenne itsestänne ja muista älkääkä astrologian höpötyksiin.

2

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaisen

tehdä omat päätöksensä ja ratkaisunsa ja uskoa siihen mihin haluaa. Menes sanomaan jollekin musliimille että sen usko on täyttä potaskaa...

• ihminen, ei merkki

Kerrankin täällä on joku joka on täysin samaa mieltä asioista kuin minäkin, tosin ehdit ensin :)

Itseäni on viime aikoina ärsyttäny sukulaisten jatkuva horoskoopeista puhuminen ja jos joku sukulaisistani mulle soittaa aina välillä niitten on pakko verrata tiettyä tapaani tehdä asioita, että se johtuisi siitä, että olen syntynyt tiettynä päivänä ja olen luonteelta muka tyypillinen merkin edustaja jne.

Ajan mittaan toi piirre alkaa ärsyttämään. Samoin se, että jos alan seurustelemaan jonkun ihmisen kanssa, niin ensin kysellään h-merkki ja sitten toinen osa puoli ilmoittaakin, että emme voi jatkaa suhdetta, koska edustat merkkiä X. Ei vittu, mitä soopaa. Voiko jotkut ihmiset todella valita kumppanin jonkun h-merkin perusteella? En kyllä tajua asiaa.

Ihmisen luonne ei tarkoita samaa kuin horoskooppimerkin kuvaus! Jos näin olisi, kaikki ihmiset olisivat lähestulkoon samanlaisia. Ihmisen luonteeseen vaikuttaa ihmisen lapsuus, kotiolot,kokemukset, mielenkiinnon kohteet ja ihmissuhteet/kaveripiiri.

Naurettavinta on kyllä hakea kumppania horoskooppien perusteella. Ihmiset joko sopii yhteen tai sitten ei, horoskoopeilla ei mitään vaikutusta asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      331
      7179
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4388
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3175
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2987
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1826
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      216
      1773
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe