Omenapuun

oksat?

Sain tulevaa akvaariotani varten (en ole vielä laittanut kypsymään) omenapuun oksia. Osaisiko joku kertoa mitä niille täytyy tehdä ennen akvaarioon laittoa? Säilyvätkö kauemminkin, kun akvaario ei ole vielä edes käytössä?

Aquawebin hakutoiminto oli poissa käytöstä, joten sieltä en tähän hätään neuvoja saanut..

3

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRR

      Itse kun laittelin akvaani omppupuuta tein seuraavasti.
      1.Ensin tietty katsoin että oksa on sopivan kokoinen ja hyvännäköinen altaassa.
      2.Sitten kuorin kaikki kuoret mitä irti sain oksasta.
      3.liottelin,liottelin,liottelin ja liottelin
      elikkä niin kauan että siitä irtosi sellainen "nila"kerros irti ja tietty väriä se "päästää" aika kauan.
      liottamisen pitkä aika vielä siksi että se pysyisi pohjassa tosin voi sen köyttää sinne myös.
      4.Sitten pistin sen akvaan.Sielläkin siitä vielä irtosi "jokin kerros" kuorta vaikka liotin tosi hyvin. Ainakin omasta mielestä.

      Näin täällä..jotkut tekevät ehkä toisin??

      • -Rihma-

        Mitäs Ärrälle kuuluu, kun ei oo kuulunut pitkänaikaan mitään? :)


    • fish KING

      Kannattaa laittaa vaikka saunaan kuivamaan ja sitten viikon parin päästä kuuman suihkun alle kostumaan taas... kuori lähtee kuin rutto spitaalisesta. .. http://kuvablogi.com/nayta/758732/ .. omat rankani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe