Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Neitsyt-miehet kertokaa =)

hunaluna

Mitä arvostatte eniten naisissa?

Onko totta, että neitsytmiehen maha on herkkä taputtelukohta?

Autatko aina avuttomia?

Kumpi saisi periaatteessä enemmän aikaa laittautumista varten, sinä vai nainen?

Oletko mielestäsi ristiriitainen joskus?

12

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkisenväkivallan uhri

      Ei se lyö nyrkillä, mutta nujertaa henkisesti.

      • Neitsyen säkkinä

        Edellinen pitää ehdottomasti paikkansa! Neitsyt-mies harrastaa nimenomaan henkistä väkivaltaa ja se on nimenomaan sanallista. Leijona-nainen taitaa vain olla se vahvempi, joka voi myös lähteä suhteesta, mikäli Neitsyt-mies ryhtyy liian härskiksi. Itse olen miettinyt mieheni jättämistä, sillä henkinen väkivalta alkaa kyllästyttää. Minulla on oikeus elää myös omaa elämääni, ilman jatkuvaa tarkkailua tai kuulustelua. Neitsyt-mies on jollakin tapaa epävarma Leijona-naisestaan - AINA. Leijona-naista ei voi omistaa, ja Neitsyt haluaa juuri varmuuden omistajuudestaan. Siitä ja määräilystä nämä kismat juuri syntyvätkin. Harvoin Neitsyt päästää ns. vapaalle ja irrottelee, paitsi viinapäissään. Neitsyt on tarkka imagostaan ja siitä mitä muut hänestä ajattelevat. Leijona ei edes moisesta piittaa ja tämä on toinen selkeä ero. Leijonan mielestä hän saa käytäyttyä niin kuin huvittaa ja muut saavat ajatella ihan mitä lystäävät.


      • tuleva ex

        Uhkaa tappavansa, hakkaavansa kenet vaan. Itse tappelutilanteeseen jos joutuu, on arka hiirulainen. Suuri suu, kovat puheet. Pitää itseään suurmiehenä jonka vertainen ei kukaan voi olla.


      • hunaluna
        Neitsyen säkkinä kirjoitti:

        Edellinen pitää ehdottomasti paikkansa! Neitsyt-mies harrastaa nimenomaan henkistä väkivaltaa ja se on nimenomaan sanallista. Leijona-nainen taitaa vain olla se vahvempi, joka voi myös lähteä suhteesta, mikäli Neitsyt-mies ryhtyy liian härskiksi. Itse olen miettinyt mieheni jättämistä, sillä henkinen väkivalta alkaa kyllästyttää. Minulla on oikeus elää myös omaa elämääni, ilman jatkuvaa tarkkailua tai kuulustelua. Neitsyt-mies on jollakin tapaa epävarma Leijona-naisestaan - AINA. Leijona-naista ei voi omistaa, ja Neitsyt haluaa juuri varmuuden omistajuudestaan. Siitä ja määräilystä nämä kismat juuri syntyvätkin. Harvoin Neitsyt päästää ns. vapaalle ja irrottelee, paitsi viinapäissään. Neitsyt on tarkka imagostaan ja siitä mitä muut hänestä ajattelevat. Leijona ei edes moisesta piittaa ja tämä on toinen selkeä ero. Leijonan mielestä hän saa käytäyttyä niin kuin huvittaa ja muut saavat ajatella ihan mitä lystäävät.

        Aika mielenkiintoista. Nimenomaan tämä vapaus on äärimmäisen tärkeää leijona naiselle, mutta olen kuullut että leijona haluaa tietää että aina tulet olemaan vieressä, muttei halua koko ajan hengitystä niskaan. Joo, jos Leijona naisen egoa loukataan liikaa ja usein, hän varmasti lähtee jonkun luokse joka osaa arvostaa häntä. Mutta kuulemma neitsyt miehet tarvii joo tätä varmuutta suhteessa!


      • kokemuksia..................

        henkinen kantti kun sillä ei riitä. Mittättömin mies.


      • kertovat alistuksesta

        olisin utelias tietamaan mita keinoja kayttaa kun alistaa ja mita se alistaminen on


    • neitsyiden neitsytmies

      Big Ben-keikka, tää otsa se otsikot lehdistä täyttää. Joka työtä oli huimaavaa Tower Bridge-temppu, juonikas, jossa ihmiset itki. Nyt tulee tosi rankka juttu Hieroja välkky, aijai...Entiset jekut oli makeita nekin Mutta nyt, kun olen sinkkuna taas...

    • itsensä paremmaksi

      myös parisuhteessa.

    • Ne pitää olla

      Ja kontrollin tulee olla kunnosssa, varsinkin itsekontrollin. Ja sitäpaitsi naisella joka tällaisen miehen seuraan lyöttäytyy niin on ehdottomasti myös huumorintajua.

      • pitää olla

        huumorintajua,muuten n-m kanssa ei kehtaa kulkea. Kun ne luulevat olevansa komeitakin.


      • Näkisit minut
        pitää olla kirjoitti:

        huumorintajua,muuten n-m kanssa ei kehtaa kulkea. Kun ne luulevat olevansa komeitakin.

        Joskus läheltä niin ajatusmaailmasi kyllä muuttuisi


      • härkänaisen
        Näkisit minut kirjoitti:

        Joskus läheltä niin ajatusmaailmasi kyllä muuttuisi

        kanssa 4,6 kertaa viikossa. tämä vuosikeskiarvona.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe