Neitsyt-miehet kertokaa =)

hunaluna

Mitä arvostatte eniten naisissa?

Onko totta, että neitsytmiehen maha on herkkä taputtelukohta?

Autatko aina avuttomia?

Kumpi saisi periaatteessä enemmän aikaa laittautumista varten, sinä vai nainen?

Oletko mielestäsi ristiriitainen joskus?

12

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkisenväkivallan uhri

Ei se lyö nyrkillä, mutta nujertaa henkisesti.

• Neitsyen säkkinä

Edellinen pitää ehdottomasti paikkansa! Neitsyt-mies harrastaa nimenomaan henkistä väkivaltaa ja se on nimenomaan sanallista. Leijona-nainen taitaa vain olla se vahvempi, joka voi myös lähteä suhteesta, mikäli Neitsyt-mies ryhtyy liian härskiksi. Itse olen miettinyt mieheni jättämistä, sillä henkinen väkivalta alkaa kyllästyttää. Minulla on oikeus elää myös omaa elämääni, ilman jatkuvaa tarkkailua tai kuulustelua. Neitsyt-mies on jollakin tapaa epävarma Leijona-naisestaan - AINA. Leijona-naista ei voi omistaa, ja Neitsyt haluaa juuri varmuuden omistajuudestaan. Siitä ja määräilystä nämä kismat juuri syntyvätkin. Harvoin Neitsyt päästää ns. vapaalle ja irrottelee, paitsi viinapäissään. Neitsyt on tarkka imagostaan ja siitä mitä muut hänestä ajattelevat. Leijona ei edes moisesta piittaa ja tämä on toinen selkeä ero. Leijonan mielestä hän saa käytäyttyä niin kuin huvittaa ja muut saavat ajatella ihan mitä lystäävät.

• tuleva ex

Uhkaa tappavansa, hakkaavansa kenet vaan. Itse tappelutilanteeseen jos joutuu, on arka hiirulainen. Suuri suu, kovat puheet. Pitää itseään suurmiehenä jonka vertainen ei kukaan voi olla.

• hunaluna
        Neitsyen säkkinä kirjoitti:

Edellinen pitää ehdottomasti paikkansa! Neitsyt-mies harrastaa nimenomaan henkistä väkivaltaa ja se on nimenomaan sanallista. Leijona-nainen taitaa vain olla se vahvempi, joka voi myös lähteä suhteesta, mikäli Neitsyt-mies ryhtyy liian härskiksi. Itse olen miettinyt mieheni jättämistä, sillä henkinen väkivalta alkaa kyllästyttää. Minulla on oikeus elää myös omaa elämääni, ilman jatkuvaa tarkkailua tai kuulustelua. Neitsyt-mies on jollakin tapaa epävarma Leijona-naisestaan - AINA. Leijona-naista ei voi omistaa, ja Neitsyt haluaa juuri varmuuden omistajuudestaan. Siitä ja määräilystä nämä kismat juuri syntyvätkin. Harvoin Neitsyt päästää ns. vapaalle ja irrottelee, paitsi viinapäissään. Neitsyt on tarkka imagostaan ja siitä mitä muut hänestä ajattelevat. Leijona ei edes moisesta piittaa ja tämä on toinen selkeä ero. Leijonan mielestä hän saa käytäyttyä niin kuin huvittaa ja muut saavat ajatella ihan mitä lystäävät.

Aika mielenkiintoista. Nimenomaan tämä vapaus on äärimmäisen tärkeää leijona naiselle, mutta olen kuullut että leijona haluaa tietää että aina tulet olemaan vieressä, muttei halua koko ajan hengitystä niskaan. Joo, jos Leijona naisen egoa loukataan liikaa ja usein, hän varmasti lähtee jonkun luokse joka osaa arvostaa häntä. Mutta kuulemma neitsyt miehet tarvii joo tätä varmuutta suhteessa!

• kokemuksia..................

henkinen kantti kun sillä ei riitä. Mittättömin mies.

• kertovat alistuksesta

olisin utelias tietamaan mita keinoja kayttaa kun alistaa ja mita se alistaminen on

• neitsyiden neitsytmies

Big Ben-keikka, tää otsa se otsikot lehdistä täyttää. Joka työtä oli huimaavaa Tower Bridge-temppu, juonikas, jossa ihmiset itki. Nyt tulee tosi rankka juttu Hieroja välkky, aijai...Entiset jekut oli makeita nekin Mutta nyt, kun olen sinkkuna taas...

• itsensä paremmaksi

myös parisuhteessa.

• Ne pitää olla

Ja kontrollin tulee olla kunnosssa, varsinkin itsekontrollin. Ja sitäpaitsi naisella joka tällaisen miehen seuraan lyöttäytyy niin on ehdottomasti myös huumorintajua.

• pitää olla

huumorintajua,muuten n-m kanssa ei kehtaa kulkea. Kun ne luulevat olevansa komeitakin.

• Näkisit minut
        pitää olla kirjoitti:

huumorintajua,muuten n-m kanssa ei kehtaa kulkea. Kun ne luulevat olevansa komeitakin.

Joskus läheltä niin ajatusmaailmasi kyllä muuttuisi

• härkänaisen
        Näkisit minut kirjoitti:

Joskus läheltä niin ajatusmaailmasi kyllä muuttuisi

kanssa 4,6 kertaa viikossa. tämä vuosikeskiarvona.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1349
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1134
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1126
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      181
      1094
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe