Milloinkas kannattaa alkaa odottamaan kertauskutsua, kun on palvellut 9 kuukautta 1/07 saapumiserässä?
Milloin kertaamaan
9
7145
Vastaukset
- kertauksia lisää
Ei voi tietää.
- Wilmo The Bear
Ja nyt kesäkuussa pitäisi taas lähtä viideksi päiväksi
- hate
http://www.mil.fi/reserviläinen/asevelvollisuus/asevelvollisuus.dsp
- P_gana
Moro!
Jos haluat kutsuja kertauksiin ja asia kiinnostaa hae vapaaehtoiseksi johonkin maakuntakomppaniaan!
Itse palvelin II/96 ja kertauspäiviä on pitkälkti yli 40 (ainakin ne jotka on laskettu).- 45veeresltn
Minä olin n 20 vuotta reservissä ilman kh-käskyä. Sitten sijoittivat minut erääseen melko vastuunalaiseen tehtävään ja viimeiset 6 vuotta olen käynyt tasaisesti viikon/vuosi viikonlopun VEH/vuosi. Eilen tuli postissa käsky vielä tälle vuodelle, joskin tiesin sen tulevan ennakkoon.
Sijoitettu on (sodanajan) muttei kertaakaan ole kertaamaan kutsuttu , olin reservitoiminnassa mukana (liitto) jne jne muttei koskaan kertauskutsua tullut enkä usko että tuleekaan,,osaan silti edelleen suunnata perus-suuntaan ja ampua puun oikealta puolelta :), sain tosi hyvät arvostelut toimin jääkärinä erilaisissa ryhmissä johtajana esim heittimen johtaja viestipartion johtaja tiedustelu johtaja,, ei edes korpin jämiä tullut : ). Mutta silti elämäni parasta aikaa oli se : )
- ihmejuttu---
ite olin tuala 83 ja kertaakaa en oo kerrannu.
- Kivaako?
Itse palvelin 1/06 ja tänään oli ilmestynyt kertauskutsu. Olen res.vänr. ja aikaisempi sijoitus oli kompanian varapäällikkö, nyt luki kutsussa että toimistoupseeri, ilmeisesti mekanisoidun taistelu-osaston esikuntaan. Ei toisiaan 2 vuoteen kotiutumisen jälkeen kuulunut mitään, nyt luki kirjeessä että huhtikuussa 2010 pitäisi mennä ja heti perään 2010 loppusyksystä. Tiedä sitten jatkuuko tahti samana.
- -Ratsumies-
nyt tuli kutsu kemijärvelle maaliskuussa, ei ois uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512