Milloinkas kannattaa alkaa odottamaan kertauskutsua, kun on palvellut 9 kuukautta 1/07 saapumiserässä?
Milloin kertaamaan
9
7047
Vastaukset
- kertauksia lisää
Ei voi tietää.
- Wilmo The Bear
Ja nyt kesäkuussa pitäisi taas lähtä viideksi päiväksi
- hate
http://www.mil.fi/reserviläinen/asevelvollisuus/asevelvollisuus.dsp
- P_gana
Moro!
Jos haluat kutsuja kertauksiin ja asia kiinnostaa hae vapaaehtoiseksi johonkin maakuntakomppaniaan!
Itse palvelin II/96 ja kertauspäiviä on pitkälkti yli 40 (ainakin ne jotka on laskettu).- 45veeresltn
Minä olin n 20 vuotta reservissä ilman kh-käskyä. Sitten sijoittivat minut erääseen melko vastuunalaiseen tehtävään ja viimeiset 6 vuotta olen käynyt tasaisesti viikon/vuosi viikonlopun VEH/vuosi. Eilen tuli postissa käsky vielä tälle vuodelle, joskin tiesin sen tulevan ennakkoon.
Sijoitettu on (sodanajan) muttei kertaakaan ole kertaamaan kutsuttu , olin reservitoiminnassa mukana (liitto) jne jne muttei koskaan kertauskutsua tullut enkä usko että tuleekaan,,osaan silti edelleen suunnata perus-suuntaan ja ampua puun oikealta puolelta :), sain tosi hyvät arvostelut toimin jääkärinä erilaisissa ryhmissä johtajana esim heittimen johtaja viestipartion johtaja tiedustelu johtaja,, ei edes korpin jämiä tullut : ). Mutta silti elämäni parasta aikaa oli se : )
- ihmejuttu---
ite olin tuala 83 ja kertaakaa en oo kerrannu.
- Kivaako?
Itse palvelin 1/06 ja tänään oli ilmestynyt kertauskutsu. Olen res.vänr. ja aikaisempi sijoitus oli kompanian varapäällikkö, nyt luki kutsussa että toimistoupseeri, ilmeisesti mekanisoidun taistelu-osaston esikuntaan. Ei toisiaan 2 vuoteen kotiutumisen jälkeen kuulunut mitään, nyt luki kirjeessä että huhtikuussa 2010 pitäisi mennä ja heti perään 2010 loppusyksystä. Tiedä sitten jatkuuko tahti samana.
- -Ratsumies-
nyt tuli kutsu kemijärvelle maaliskuussa, ei ois uskonu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872