Milloin kertaamaan

1 / 07

Milloinkas kannattaa alkaa odottamaan kertauskutsua, kun on palvellut 9 kuukautta 1/07 saapumiserässä?

9

7307

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertauksia lisää

Ei voi tietää.

• Wilmo The Bear

Ja nyt kesäkuussa pitäisi taas lähtä viideksi päiväksi

• hate
    • P_gana

Moro!
      Jos haluat kutsuja kertauksiin ja asia kiinnostaa hae vapaaehtoiseksi johonkin maakuntakomppaniaan!
      Itse palvelin II/96 ja kertauspäiviä on pitkälkti yli 40 (ainakin ne jotka on laskettu).

• 45veeresltn

Minä olin n 20 vuotta reservissä ilman kh-käskyä. Sitten sijoittivat minut erääseen melko vastuunalaiseen tehtävään ja viimeiset 6 vuotta olen käynyt tasaisesti viikon/vuosi viikonlopun VEH/vuosi. Eilen tuli postissa käsky vielä tälle vuodelle, joskin tiesin sen tulevan ennakkoon.

• Sijoitettu on (sodanajan) muttei kertaakaan ole kertaamaan kutsuttu , olin reservitoiminnassa mukana (liitto) jne jne muttei koskaan kertauskutsua tullut enkä usko että tuleekaan,,osaan silti edelleen suunnata perus-suuntaan ja ampua puun oikealta puolelta :), sain tosi hyvät arvostelut toimin jääkärinä erilaisissa ryhmissä johtajana esim heittimen johtaja viestipartion johtaja tiedustelu johtaja,, ei edes korpin jämiä tullut : ). Mutta silti elämäni parasta aikaa oli se : )

• ihmejuttu---

ite olin tuala 83 ja kertaakaa en oo kerrannu.

• Kivaako?

Itse palvelin 1/06 ja tänään oli ilmestynyt kertauskutsu. Olen res.vänr. ja aikaisempi sijoitus oli kompanian varapäällikkö, nyt luki kutsussa että toimistoupseeri, ilmeisesti mekanisoidun taistelu-osaston esikuntaan. Ei toisiaan 2 vuoteen kotiutumisen jälkeen kuulunut mitään, nyt luki kirjeessä että huhtikuussa 2010 pitäisi mennä ja heti perään 2010 loppusyksystä. Tiedä sitten jatkuuko tahti samana.

• -Ratsumies-

nyt tuli kutsu kemijärvelle maaliskuussa, ei ois uskonu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1438
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1124
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      921
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      34
      833
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      655
    Aihe