Onko muilla kokemuksia etisestä istukasta? Meillä se tässä raskaudessa on, rv15, liikuntakielto, jota kyllä noudatettu silti nyt taas viikon vuotanut verta... Keskenmenon pelko on valtava... Miten teillä muilla etisen, kohdunsuun päällä olevan istukan omaavilla...?
Etinen
5
757
Vastaukset
- ::::::
Mulla oli vaan seksi- ja nostelukielto, ei liikuntakieltoa. Verta tuli moneen otteeseen... mutta 20. viikon rakenneultrassa se istukka oli jo liukunut suurimmaksi osaksi pois siitä kohdunkaulalta.
- okokokok
Mulla todettiin myös istukka kohdunsuulla ultrassa 12 vkolla, vko sitten se oli jo hieman siirtynyt pois siitä, mutta edelleen edessä.
Mulla ei ole ollut mitään vuotoja eikä muitakaan ongelmia sen kanssa.
Eikä ole annettu seksi- liikunta tai mitään muitakaan kieltoja, miksihän? - ...............
Mullakin oli vain seksi ja nostokielto, työn takia olin sairaslomalla. Ei mulla liikuntakieltoa ollut. Tietenkin järkikin sen sanoi että ei mitään rääkki liikuntaa voinut harrastaa. Mulla istukka ei noussut kunnolla lainkaan, tehtiin suunniteltu sektio 2 vko:a ennen laskettua-aikaa. Vuotelin verta satunnaisesti lähes loppuun asti. Eikä siis mitään ruskeaa tuhrua vaan kirkasta verta.
- mamma-72
Minulla alkoi viikolla 9 verenvuoto jonka todettiin johtuvan eteisistukasta. Olin yhteensä kymmenisen viikkoa saikulla seksi- ja nostelukieltoineen,erikseen ei ollut liikuntakieltoa mutta eipä kyllä tehnyt mieli paljon hötkyillä turhia muutenkaan. Vuotoa tuli silloin tällöin. Rakenneultrassa viikolla 20 istukka oli sitten noussut noin 2 sentin ja siitä kuukauden kuluttua 4 sentin päähän ja sanottiin ettei pitäisi enää vaivata eikä kyllä olekaan vaivannut, nyt viikkoja 31 ja risat. Täytyy sanoa että joka kerta kun alkoi vuotamaan olin aivan hermoraunio, vieläkin vaistomaisesti tsekkaan pöksyt joka kerta vessassa käydessä.
- Etinen istukka rv 20+2
Ja silloin ei annettu erikseen mitään neuvoja tai muita kieltoja ,kontrolliaika eteenpäin.Vuoto alkoi siinä Rv 24 ja olin muutaman päivän sairaalassa ja pelättiin että joudutaan tekee leikkaus,jollei vuoto tyrehdy.
Sairaslomalle jouduin toki heti ja mitään rakasta ei saanut tehdä.Seksistä ei siinä vaiheessa puhuttu mitään,vasta myöhemmin kehoitettiin sitäkin välttämään,joskaan vuotoja ei ole enää tullut kertaakaan,vaikka etinen istukka on edelleen.Kontrolli käyntejä on tehty kahden viikon välein,myös runsaita supistuksia ollut.
Nyt Rv 37 ja suunniteltu sektio edessä ihan lähiaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663