toinen bussitarina

eri kirj.

Aiemmasta bussitarinasta inspiroiduin kirjoittamaan oman versioni. Toivottavasti alkuperäinen ei pahastu idean varastamisesta.



Pitkänmatkan yöbussi oli matkannut jo tunnin verran Helsingistä pohjoiseen. Anne istui bussin takaosassa katsellen ikkunasta ulos pimeyteen. Auto oli tyhjä lukuunottamatta etupenkillä istuvaa noin kuusikymppistä miestä.

Bussi kaarsi jonkun pikkupaikkakunnan matkahuollon eteen ja otti kyytiin humalaisen oloisen nelikymppisen miehen. Kuljetteja vaikutti tyytyväiseltä kun humalainen hoippui bussin takaosaan, eikä jäänyt kuskin taakse häiriköimään. Ilmeisesti kuljettaja ei edes muistanut nuorta naista joka istui näkymättömissä takapenkillä.

"Voi ei, toivottavasti se ei istu minun viereeni", Anne ajatteli, kun tajusi että juoppo oli tulossa hänen suuntaansa.

Mies huomasi Annen vasta istuessaan takapenkille tämän viereen. Hän virnisti nähdessään nätin nuoren naisen. Tästä matkasta voisikin tulla hyvin miellyttävä.

"Terve, terve, mä olen Peku", mies sanoi ja siirtyi tuttavallisesti lähemmäs. Hän tunsi naisen reiden lämmön omaansa vasten ja haistoi heikon parfyymin tuoksun. Anne värähti vaistomaisesti kun mies muitta mutkitta laittoi käden hänen olkapäilleen. Hän mutisi vastaukseksi jotain mitäänsanomatonta ja toivoi että mies antaisi hänen olla rauhassa. Se oli turha toivo. Peku oli ollut pari kuukautta puutteessa, ja alkoi kiihottua jo pelkästään naisen lähellä olosta. Hän veti kädellään Annen avonaista takkia pois harteilta, ja ihasteli takin alta paljastuvaa vartaloa. Annella oli päällään toppi ja rintaliivit, joiden pitsiset olkaimet olivat näkyvissä. Peku ahmi naisen muotoja katseellaan, ja samalla vaivihkaa ujutti sormiaan olkapäältä liivien sisään.

Anne alkoi olla paniikissa. Viinalta haiseva nelikymppinen mies nojasi häneen oudosti huohottaen ja yritti tunkea sormiaan hänen rintaliiveihinsä. Bussin etuosassa bussikuski kuunteli radiota, ja ainoa muu matkustaja tuntui olevan jo puolinukuksissa. Humalainen mies hengitti hänen poskeaan vasten yhä kiivaammin. "Anna mun vähän koskea jooko, ihan vähän vaan", hän sammalsi ja alkoi venyttää toisella kädellä topin kaula-aukkoa alemmas. Vaaleanpunaisten pitsiliivien peittämät rinnat tulivat näkyviin, kun mies veti topin olkapäiltä asti alas. Anne oli kuin jähmettynyt paikalleen. Hän ei kehdannut huutaa apua yläruumis jo melkein paljaana. Mies huohotti kiimaisena ja alkoi kiskoa rintaliivejä auki. "Anna mä vähän kokeilen. Sulla on niin kiihottavan isot tissit. Mä haluan vaan nähdä ne. En mä tee mitään pahaa", mies sopersi kopeloiden ja kourien Annen rintoja. Hän hapuili huulillaan rintaliivien päältä kunnes tapasi kohonneen nänninpään ja alkoi imeskellä ja nuolla sitä ohuen pitsin läpi. Annen läpi kulki sävähdys. Koko tilanne, irstas humalainen mies nuolemassa hänen nännejään bussin takapenkillä, alkoi kiihottaa häntä inhotuksesta huolimatta. Hän tunsi itsensä likaiseksi ja hyväksikäytetyksi, ja se teki kaikesta vielä kiihottavampaa. Hän ei silti halunnut että mies menisi enää yhtään pitemmälle.

Pekun kyrpä sojotti paksuna housuissa. Hän yritti vetää Annen kättä hankaamaan kovaa kankeaan housujen läpi, mutta nainen vastusteli. Se vain lisäsi himoa entisestään. Hän onnistui löytämään Annen rintaliivien hakaset, ja avaamaan ne ennen kuin nainen pystyi estämään. Hän otti takin, topin ja rintsikat ja heitti ne parin penkin päähän niin että Anne ei saisi niitä käsiinsä. Peku veti rintoja peittelevät kädet erilleen ja ihaili naisen pyöreitä rintoja lähietäisyydeltä. Ne olivat suuret ja raskaat, iho oli maidonvaalea, ja kartioiksi nouseet nännit herkän punertavat. Peku piti Annen ranteista kiinni niin että tämä ei pystynyt estämään kun hän kumartui lähemmäs ja nuolaisi toista suippoa nänninnipukkaa. Anne hengähti rajusti.

"Sinua taitaakin kiihottaa tällainen", Peku naureskeli. Hän nuoli molempia rintoja ja nännejä, ja kuunteli kiimaisena Annen anovaa vaikerrusta. Hän kiersi kielenkärjellä nännien ympäri ja otti ne sitten vuorotellen suuhunsa. Hän imaisi nännit suuhun ja kiusasi niitä kielellä. Anne ei voinut tukahduttaa voihkintaansa, mutta yritti silti vastustella. Häntä kiihotti rintojen hyväily, mutta samalla hän pelkäsi että mies ei jättäisi sitä siihen.

Aivan kuten Anne oli pelännyt, Peku alkoi seuraavaksi avaamaan farkkujen nappeja. "Ei, älä", Anne kuiskasi niin kovaa kuin uskalsi. Hän piti molemmilla käsillään farkuistaan kiinni. Mies työnsi häntä selälleen ja veti toisella kädellä farkkujen lahkeista. "Ei, etkö ymmärrä! Jos sä et usko mun kieltoa niin se on raiskaus", Anne sanoi epätoivoisesti. Mies nauroi liian kiimaisena ollakseen välittämättä. "Mä en olekaan raiskannut ketään bussissa ennen. Haluatko sä että raiskaan sut edestä vai takaapäin", hän hekotteli.

Anne tunsi olonsa suojattomaksi. Hän oli alasti humalaisen miehen edessä. Mies oli painanut hänet melkein selälleen penkille, ja vetänyt farkut ja pikkuhousut jalasta. Rinnat värisivät bussin täristessä. Jalkojen välistä näkyi kaistale siistittyä karvoitusta. Anne puristi jalat yhteen niin kovin kuin pystyi, mutta Pekun onnistui ujuttaa yksi sormi häpyhuulien väliin. "Ohhoh, onpas tämä märkä", hän ähkäisi kun veti sormensa pois. "Meinaatko että tämä raiskaaminen nyt onnistuu kun sä olet jo ihan valmis", hän hohotti. "Sehän nähdään kuule, sehän nähdään."

Anne makasi selällään avuttomana kun mies väänsi hänen jalkansa auki ja tuli koko painollaan hänen päälleen. Hän tunsi viinanhajuisen hengityksen, kun mies työnsi kielensä hänen suuhunsa ja alkoi suudella intiimisti. Sitten mies siirtyi alemmas ja alkoi taas imeskellä herkkiä nännejä märällä suullaan. Anne tunsi kuinka nännit paisuivat kosketuksesta ja pillu turposi entistä kiimaisemmaksi. Silti hän ei osannut odottaa miehen paksua, kovaa kyrpää, joka tunkeutui kohti märkää ja turvonnutta pillua, ennen kuin se työntyi rajusti häpyhuulten väliin ja ahtautui tuuma tuumalta sisään tiukkaan reikään. Anne kirkaisi hiljaa, kun mies työntyi pohjaan asti. "Sä olet niin tiukka", Peku ähki ja työntyi uudestaan sisään. Liukkaus auttoi valtavaa kullia mahtumaan kunnolla sisään pillun tiukkaan puristukseen. "Mulla ei varmaan mene kovin kauan ku sä olet niin kiihottava", hän huohotti.

Anne alkoi jo tuntea orgasmin alkusoittoa, kovan kyrvän jyskyttäessä pillun pohjaan, mutta äkkiä hän tajusi että miehellä ei varmaan ollut kondomia suojana. "Hei, lopeta ole kiltti", hän pyysi. "Mä en käytä mitään pillereitä." Häntä iljetti ajatus juopon spermasta sisällään.

Peku katsoi naista mielissään. "Mä raiskaan sut paljaalla ja nussin sut täyteen spermaa. Sehän siinä on ideana. Sun pillu valuu mun spermaa koko loppumatkan." Ajatus kiihotti häntä vielä lisää, ja naisen vastustelusta huolimatta hän alkoi kiihdyttää tahtia, ja muutamien rajujen työntöjen jälkeen laukaisi lastinsa kovalla voimalla syvälle pilluun.

Anne voihkaisi ja työnsi hikisen miehen päältään. "Anna mun vaatteet nyt takaisin", hän pyysi alistuneena. "Ei vielä", Peku sanoi. "Mulla on matkaa vielä melkein pari tuntia. Sä saat olla alasti siihen asti ku mä annan luvan pukea."

15

18335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelämailta

      Tyttöystäväni kanssa matkustelimme pari vuotta sitten etelänmaassa, jossa bussit olivat ruuhkaisia ja miehet päällekäyviä. Vaalea ja pikkuisen pullukka nainen tuntui kiinnostavan miehiä sen verran, että yleensä aina bussissa pyllyä nipisteltiin tai tissejä koiteltiin. Koulupojat esimerkiksi kouraisivat nopeasti rintoja, ennen kuin poistuivat pysäkille.

      Yleensä miehen seura karkotti kourijat, mutta joskus jouduimme eri puolille autoa ja silloin sai seurata monennäköistä kähmintää. Tyttökaverini kyllä vastusti kovasti, läpsi ja huusi, mutta aina se ei oikein toiminut. Karkein tapaus oli kerran kun kolme nuorta kundia piirittivät muijan. Kädet alkoivat käydä välittömästi. Kun muija huitaisi yhden kädet pois tisseiltä, toinen liutti kouriaan hameen alle ja pikkuhousuihin ja hilasi niitä alas. Isoa peppua puristeltiin ja kaiveltiin sen verran, ettei varmasti ikinä. Rinnat saivat pieniä mustelmia. Aremmat paikat saivat onneksi olla piilossa jalkojen välissä.

      Bussimatkailu loppui ja muija lopetti hameen käytön. Eikä menty uudestaan samaan maahan.

      • sw5lyyio

        Huh huh! Mä oisin ollut ihan ekstaasissa. Tosin nuorten jätkien lähentely ei olis kovin toivottavaa, mutta sellaisten vanhempien.. Aah, jos oliskin ihan täpötäydessä bussissa tai junassa, ja tuntisi vartalollaan miesten kourivat kädet. Olisin varmaan niin kiimainen että vaan antautuisin, jos joku nostaisi hametta ja vetäisi pikkuhousut jalasta, ja vetäisi seisovan kyrvän päälle istumaan hajareisin...


      • Anonyymi
        sw5lyyio kirjoitti:

        Huh huh! Mä oisin ollut ihan ekstaasissa. Tosin nuorten jätkien lähentely ei olis kovin toivottavaa, mutta sellaisten vanhempien.. Aah, jos oliskin ihan täpötäydessä bussissa tai junassa, ja tuntisi vartalollaan miesten kourivat kädet. Olisin varmaan niin kiimainen että vaan antautuisin, jos joku nostaisi hametta ja vetäisi pikkuhousut jalasta, ja vetäisi seisovan kyrvän päälle istumaan hajareisin...

        Olisi mukavaa saada kokea tälläistä sun kanssa saisit koskea kädelläsi mun seisovaa .urpää ja ottaa se suuhusi


      • Olin itsekkin serkku-tytön kanssa kiertämässä välimerta.
        Aika omalaatuinen matka. Minä hädissäni sa serkku innoissaan.


    • ihmeessä

      oon lukenut jo monta kertaa ja odottanut jatkoa.. eli panes tuulemaan.. kiva tarina, kostuttaa mut.. jatkoa pyytää hän, kiitos!

    • ap

      Matka jatkui öisellä valtatiellä. Anne istui alastomana raiskaajansa vieressä viitsimättä edes peitellä itseään käsillään. Bussin hämäryydessäkin erotti vaaleiden rintojen suippojen nipukoiden punerruksen, ja tummemman kolmion valkeiden reisien välissä. Hän nojautui taaksepäin ja sulki silmänsä toivoen, että koko painajainen olisi pian ohi, eikä hän joutuisi kokemaan enää mitään näyryyttävää.

      Peku ei halunnut vielä jättää häntä rauhaan. Miestä kiihotti kieroutuneella tavalla jatkaa tytön nöyryytystä.
      "Miltä se tuntui.." hän kysyi, "olla mun kyrvän pantavana? Sä et vastustellut ollenkaan. Musta tuntuu, että sulla on kokemusta tällaisesta enemmänkin. Mahtaakohan se tosiaan saada sun pöksyt kastumaan kun kundit ottaa vähän vapauksia sun suhteen.." hän hekotteli.
      Anne käänsi päänsä ikkunaan päin eikä vastannut.

      Peku halusi vielä kiusata. Hän otti toisen turvonneista nänneistä sormiensa väliin ja hieraisi kevyesti.
      "Sä oot takuulla vielä kuumana. Sulle pitäis saada vielä kunnon tyydytys, että sais sut voihkimaan ja oikein pyytämään lisää."
      Hän kumartui ottamaan toisen rinnanpään suuhunsa ja imi sitä voimakkaasti hieroen kädellään toista nänniä. Kummatkin nännit alkoivat kovettua uudelleen ja Anne alkoi hengittää nopeammin. Silmät kiinni penkkiin nojatessaan hän ajautui mielessään aikaisempaan tilanteeseen, jossa oli tuntenut samanlaista kiimaa ja häpeää kuin nyt tuntemattoman humalaisen kädet ja suu alastomalla vartalollaan. Huomaamattaan hänen huulensa avautuivat päästäen ulos pienen huoahduksen. Peku tunsi kovenevansa pikkuhiljaa uudelleen. Hän veti Annen käden jalkojensa väliin, ja kiersi hänen sormensa puolikovan kullin ympärille. Anne ei edes huomannut mitä hänen ympärillään tapahtui. Hän oli ajatuksissaan muualla.

      Peku huomasi Annen poissaolevan käytöksen ja kysyi: "Mitäs sä oikein ajattelet. Jotain seksileikkejä vai?"
      Tajuamatta täysin tekoaan, Anne kertoi miehelle totuuden. "Viime kesänä.. Mä olin telttailemassa ja jotain tapahtui. Mä en ole koskaan kertonut kenellekään."
      Peku oli hetkessä kiinnostunut. Hän jatkoi nännien koskettelua ja kehotti Annea kertomaan lisää.
      "Mä olin valmistunut amk:sta ja lähdin parin kaverin kanssa kiertämään Suomea. Meillä oli teltta ja grilli ja makuupussit. Kaikki meni kivasti pari viikkoa, mutta sitten toiselle kavereista tuli paha allergiakohtaus. Me sovittiin, että mä jään leirintäalueelle pitämään kamoista huolta, ja ne lähtee käymään lääkärissä. Se oli ihan kiva paikka. Melkeen tyhjä siihen aikaan, joku kalastusporukka vaan grillaamassa asuntovaunun kanssa."
      "Ooh.. Kerro lisää", Peku läähätti ja imaisi nännin taas suuhunsa. Herkkä nipukka oli vankina miehen suun ja kielen kidutettavana.
      Anne siirtyi ajatuksissaan takaisin telttaretkelle. Hän oli rauhassa tehnyt pientä iltapalaa ja kumonnut muutaman siiderin. Pikkuhiprakassa hän oli käynyt uimassa niukoissa bikineissään, naureskellen mielessään että asuntovaunuporukan miehet tuntuivat katselevan hyvinkin kiinnostuneina.
      "Siellä oli sellaiset puiset pukukopit missä ei ollut suljettavia ovia, vaan sellainen seinämä näköesteenä. Menin pukukoppiin ja riisuin bikinit. Kuivasin pyyhkeellä itseäni kun seinän takaa ilmestyi yksi asuntovaunun miehistä."
      "Ahh.. Sä olit varmaan aivan kiimainen ja levittelit pilluasi niille", Peku huohotti.
      "Mä olin 23-vuotias. Oikeasti melko kokematon. Ja se oli aikuinen mies, varmaan yli viiskymppinen. Sillä oli pöhöttyneet kasvot ja rumat viikset. Mä yritin peitellä vartaloani pyyhkeellä ja huutaa apua. Sen silmät oli niin inhottavat. Se katsoi mua niin likaisesti ja irstaasti. Ja se otti pyyhkeestä kiinni ja vaan repi sen pois mun päältä. Mä seisoin alasti sen edessä ja se hymyili ja alko silitellä mun mahaa. Ja reisiä, ja sitten se koski mun tisuihin."
      Peku kuunteli kiimaisena Annen kertomusta, ja seurasi samalla kun nainen alitajuisesti alkoi levittää jalkojaan ja työntää pystyjä tissejään esille. Hän alkoi hivellä naisen vartaloa niistä kohdista mistä leirintäalueen mies oli kosketellut. Anne huohotti hiljaa.

      Hän eli uudelleen sen hetken kun isokokoinen viiksekäs mies alkoi nuolla hänen isoja törröttäviä tisujaan ahneesti ja maiskuttaen huulillaan, eikä hän pystynyt estämään miehen tekoja vaikka kirkui ja hakkasi nyrkeillään. Miehen shortsit pullottivat etumuksesta. Hän imaisi nännin syvälle märkään suuhunsa ja alkoi hapuilla kädellään Annen ajeltua häpykumpua. Paksu karhea sormi upposi häpyhuulien väliin ja änkeytyi ihan pillun reijän suulle. "Haluatko että työnnän sisään", mies kysyi.

      Pekun kyrpä kohosi taas täyteen mittaansa kuunnellessaan Annen selostusta. Hän runnoi oman sormensa naisen pillun huulten väliin ja nautti suunnattomasti kuullessaan voihkaisun. "Mitä sä vastasit? Annoitko sedän nussia", hän kysyi kiusoittelevasti.

      "En antanut", Anne henkäisi. "Pyysin ja anelin, että hän antaisi minun mennä. Sanoin että annan hänelle rahaa tai mitä tahansa, jos hän päästää minut menemään."

      ...jatkuu

    • ap

      Mies oli leikitellyt sormellaan Annen häpyhuulien välissä. Melkein työntänyt sisälle, ja sitten taas hieroskellut märäksi kastunutta sormea klitoriksen ympärillä. Anne oli tuntenut outoa tunnetta joka oli noussut jalkojen välistä vatsanpohjaan ja sieltä rinnannipukoihin ja kaulaan asti. Se oli vähän niin kuin nolostumisesta johtuva punastumisen tunne. Häpeällisen kutkuttava ja kielletty, ehdottoman kielletty.

      "Mitä se mies sanoi kun pyysit päästä lähtemään", Peku kysyi.
      Anne palasi takaisin elämänsä häpeällisimpään muistoon. Hän tunsi olevansa siinä tilanteessa niin nöyryytetty ja alistettu, että yhtä hyvin voisi kertoa loputkin likaiset yksityiskohdat raiskaajansa tyydytykseksi.
      "Se mies oli ensin pohtivinaan päästäisikö mut vai ei. Hän pyysi minulta jotain todistusta siitä että en heti lähtisi tekemään poliisille ilmoitusta seksuaalisesta ahdistelusta. Sanoin, että teen mitä tahansa, enkä varmasti ilmoita poliisille, jos saan lähteä. Mies sanoi, että jos tulisin itse vapaaehtoisesti heidän asuntovaunussaan käymään, hän uskoisi että en voisi enää ilmoittaa poliisille."
      "Suostuitko tosiaan siihen", Peku hirnahti. "Tietysti se sanoi että ilman vaatteita oli mentävä, vai mitä?"
      Anne nieleskeli nöyryytystään ja nyökkäsi. Mies oli sanonut, että uskoisi häntä ainoastaan jos hän tulisi vartalo paljaana asuntovaunuun sisälle. Se oli kuulostanut uskottavalta, ja hän oli pitänyt sitä ainoana ulospääsynä. Kaverit olivat lähteneet 50 kilometrin päähän lähimpään päivystykseen, eikä leirintäalueella näkynyt muita joita olisi voinut huutaa apuun.

      "Kävelin miehen vieressä alasti. Hän kantoi kädessään pyyhettä ja uimapukuani. Paljaiden jalkojeni alla oleva nurmikko oli kostea. Kesäinen tuulenvire pyyhkäisi kosteaa vartaloani, ja nolona huomasin että askelten tahdissa pompahtelevien tisujeni nännit olivat nousseet koviksi kartioiksi. Pelkäsin että mies kuvittelisi että olen kiihottunut. Pimppi tuntui hiukan liukkaalta ja yritin puristaa sitä reisilläni yhteen kävellessä. Kun tulimme asuntovaunun luo, huomasin ensin puutarhatuolissa istuvan ruskettuneen öykkärimäisen miehen. Ensin hän vihelsi ja taputti käsiään ja nuoleskeli sitten huuliaan katsellessaan minua avoimen seksuaalisesti. "Hei pojat, tulkaas kattomaan millaisen saaliin Arto on saanut koukkuun", öykkäri huusi. Asuntovaunun oviaukosta kurkisti hieman lihava, punanaamainen mies, joka virnisti ja kouraisi haarojaan. "Onko toi se telttailijatypykkä joka esitteli persettään tuolla laiturilla," hän kysyi. Arto, joka piti minua vielä käsivarresta kiinni nyökkäsi punanaamalle, ja kertoi sitten molemmille miehille miten oli saanut minut tulemaan vaunulle."

      Peku kuunteli kiihkoissaan tarinaa, joka olisi voinut olla hänen fantasiansa. Alaston nuori nainen miesten armoilla. Hänen teki mieli nussia uudestaan, mutta hän ei halunnut että Anne lopettaisi kertomustaan kesken. "Mitä sitten tapahtui", hän kysyi.

      "Miehet vei mut sinne asuntovaunuun, ja mun piti istua siihen sohvalle. Sitten ulkoa tuli vielä yksi isokokoinen parrakas mies. Istuin Arton ja ruskettuneen miehen välissä. Muut istuivat ringissä ympärillä ja seurasivat kun Arto ensin kallisti minua taaksepäin ja alkoi imeä tisuani. Ruskettunut seurasi perässä ja otti suuhunsa toisen törröttävän nännini. Samalla hän alkoi hivuttaa kättään vatsaani pitkin kohti pimpsaani. Punanaama tuli apuun ja veti jalkani auki niin että pilluni oli ihan näkyvissä. Hän työnsi kasvonsa jalkojeni väliin ja nuolaisi. Kirkaisin ja aloin vääntelehtiä. Huusin, että sopimus oli että heidän piti päästää minut menemään. "Joo, ilman muuta", sanoi Arto, "mutta ensin sun pitää antaa meille jotain vaihtokaupassa." Hän katseli kavereitaan, ja kyseli mikä olisi sopiva vaihtokauppa. "Suihinotto ehdottomasti", ruskettunut sanoi. Punanaama sanoi haluavansa nuolla vartaloani joka paikasta. Parrakas mies sanoi, että hänet saisin tyydyttää haluamallani tavalla, jos haluaisin välttyä siltä että hänen ryhmysauvansa työntyisi syvälle pikkupilluuni. Arto halusi sylitanssin ja suuhoidon. Olin alasti neljän miehen kanssa asuntovaunussa. En päässyt millään pakoon."

      "Kerro mitä ne teki sulle", Peku läähätti Annen korvaan. Hän huomasi. että tytön nännit olivat kohollaan kuin tornit ja pillu kimalsi kosteudesta avonaisten reisien välissä. Hän hivutti sormensa kiimaiseen pilluun ja alkoi sivellä sitä kannustaen jatkamaan kertomusta.

      "Ensin se punakka läski alkoi nuolla mun kaulaa. Se suuteli mua kielen kanssa, ja nuoli molemmat rinnat märiksi, ennen kuin imi kumpaakin nänniä niin että mä pelkäsin että mä en kestä enää. Se nuoli mun mahaa ja napaa, ja meni koko ajan alemmas. Mä yritin rimpuilla, mutta ne muut piti musta kiinni kun se alkoi nuolla mun pillua. Se nuoli syvältä ja välillä kiersi klitoriksen kautta. Se inhotti mua, mutta mä en voinu sille mitään, että..."

      "Että sä tulit kiimaan vai? Pikkupillu saa vähän harjotusta isoilta miehiltä."

      "Niin, mä valuin kiimaa ja ne miehet nauroi mulle", Anne tunnusti.

      • Anonyymi

        Mä oli kesälomala yhden miesporukan kanssa kalassa lapissa. Yksi niistä on mun perhetuttu. Ne on kaikki naimisissa. Mutta kaappihomoja. Ne tuntee toisensa ja tapansa opiskeluajoilta.
        Kerran vuodessa ne lähtee lappiin. Kesällä kalaan ja talvella laskettelemaan. Ne ostaa mukaan jonkun teinipoikahuoran. Sitä ne panee aina koko vuoden edestä. Nyt mä sain olla se kiimainen teinipoikahuora.


    • ap

      "Sitten Arto, se viiksekäs paskiainen, avasi housunsa ja otti esiin kullinsa. Se oli aika iso, ei mikään hirveän pitkä, mutta siinä oli sellainen paksu nuppi. Hän käski mun tanssia viettelevästi ja hieroa itteäni sitä vasten. En oikein osannut tehdä sitä niin kuin hän halusi, mutta yritin heiluttaa peppuani hänen edessään ja kumartua eteenpäin niin että tisut koskivat häntä melkein naamaan. Hän käänsi minut toisin päin ja veti syliinsä istumaan. En saanut jalkoja pidettyä yhdessä, vaan jouduin istumaan hajareisin niin että hänen paksu kullinnuppinsa oli melkein pimppini kohdalla. Hän piti käsillään rinnoistani kiinni ja nipisteli nännejä melkein kovakouraisesti. Samalla hän asettautui paremmin alleni ja alkoi puskea paksua kulliaan häpyhuulieni sisäpuolelle kohti tiukkaa aukkoani. "Ei ei, ole kiltti. Sähän sanoit ettet raiskaa mua", huusin epätoivoisesti. Arto nauroi kiemurtelulleni ja huohotti korvaani työnnellen kulliaan koko ajan lähemmäs ja lähemmäs reikää. Yritin puristaa reiteni kiinni niin kovin kuin pystyin ja onnekseni mies työnsi viimeisen työntönsä reisien väliin ennen kuin laukesi ähkäisten ehkä nautinnosta tai pettymyksestä."

      "Sä selvisit siitä pervosta pillu koskemattomana", Peku naurahti. "Mahdoitko olla muitten kohdalla yhtä onnekas?"

      "Ruskettunut mies halusi että otan suihin. Hän vetäisi minut polvilleen eteensä ja tökkäisi kalunsa suuhuni. Yritin tehdä niin kuin olin nähnyt naisten pornoleffoissa tekevän, mutta en oikein osannut. Hän tuskastui yrityksiini ja otti hiuksistani kiinni. Hän alkoi nussia minua suuhun kovakouraisesti, melkein kurkunpäähän asti. Melkein yökkäsin, mutta onneksi sain pidäteltyä oksennusta. Hänen kullinsa kolhi poskien sisäpuolta väkivaltaisesti, ja päänahkaani sattui kun hän kiskoi hiuksista. Kesken kaiken sen kivun huomasin, että punakka mies oli taas imemässä rintojani. Hänen kyrpänsä seisoi komeasti, joten hän kai halusi vielä tyydyttää omat himonsa kroppaani nuolemalla. Ruskettunut käski minun puristaa huulet ja kielen kullinsa ympärille niin tiukasti kun pystyn, ja tehtyäni niin, hän laukesi nopeasti suihkuttaen kuuman lastin kitalakeeni. Yskin ja syljin spermat lattialle, mutta olin iloinen, että kaksi miehistä oli jo saanut mitä halusi, ja pilluni oli pysynyt turvassa.

      Seuraavaksi minut sysättiin parrakkaan miehen syliin. Hän katseli minua omituinen ilme kasvoillaan. Se oli puoliksi lempeä, puoliksi ivallinen. Hän sanoi, että hänellä oli erikoinen toivomus. Hän halusi sitoa silmilleni huivin, ja köyttää käteni kiinni levitettävän sängyn jalkoihin. "Rakastan sitomisleikkejä, pikkuinen", hän sanoi hitaasti, kuin nautiskellen ajatuksella jo etukäteen. "Lupaan etten työnnä kyrpääni pikkupilluusi", hän lupasi. Katsoin häntä silmiin ja pyysin että hän pitäisi lupauksensa. "Olen ollut sängyssä vain pari kertaa yhden pojan kanssa, ja haluan säästää itseni siihen asti kun löydän todellisen rakkauden", nyyhkäisin.

      Joku veti sängyn auki, ja tuuppasi minut siihen selälleen. Parrakas kiinnitti narut ranteisiini ja nilkkoihini, sekä peitti silmäni huivilla. Olin täysin avuton. Luulen, että siinä vaiheessa tajusin kuinka tyhmä olin ollut. Tunsin että jotain kylmää kaadettiin rinnoilleni. Parrakas kertoi että se oli kiisseliä. Hän nuoli lämpimällä kielellään kiisselit ja kutitteli nännit entistä kiihottuneimmiksi. Sitten hän siirtyi alapäähän ja kosketti pillunhuuliani jollain oudon tuntuisella esineellä. Se oli pötkön muotoinen ja tuntui kiinteältä. "Haluatko vähän lenkkimakkaraa", hän kuiskasi ja työnsi makkaran turpeiden häpyhuulieni väliin. "Ei ei ei.. Älä tee sitä", vaikeroin, mutta tiesin että se oli turhaa. "Sano, että sä haluat sitä oikeen kovasti sun pilluun", hän vaati. "Jos sä olet tarpeeksi vakuuttava, niin mä en tee sitä." Tartuin viimeiseen oljenkorteeni ja sanoin "Antakaa mulle sitä paksua makkaraa pilluun. Olkaa kilttejä! Mä haluun sitä, mua kiihottaa se. Mä olen jo kiimasta ihan märkä." "Hyvä tyttö", parrakas sanoi ja suuteli minua. Sitten hän työnsi paksun HK:n sinisen kiimasta valuvaan pilluuni niin syvälle kuin sai sen mahtumaan."

      "Ohhoh", Peku sanoi ja alkoi työnnellä sormiaan Annen pilluun. "Se oli varmaan paksu ja käyrä.. Voi harmi että mulla ei ole makkarapakettia taskussa..."
      Anne päätti kertoa loputkin tälle ällöttävälle matkakumppanilleen. "Se mies nussi mun pillua sillä makkaralla ja runkkas samalla kyrpäänsä kunnes laukes mun mahan päälle. Sitten se otti huivin pois silmiltä, ja mä tajusin että mun toisella puolella oli se ihrainen punanaama ja se oli kuvannut kaiken videokameralla. Sitten se sanoi, että mun on pakko antaa sen naida mua, tai muuten videopätkä voi joutua vääriin käsiin... Mä annoin sen sitten työntää nakkinsa mun pilluun ja se laukesi mun sisälle, se sika! Ja sitten ne pakotti mut tekemään kaikkea mitä en olis halunnu, ja kuvas kun mut raiskattiin monen miehen toimesta."

      Peku oli jo melkein hurmion rajalla. Hän työnsi Annen taas selälleen ja työnsi kullinsa uudelleen tämän kiimaiseen reikään...

    • ap

      Pekun kulli työntyi pohjaan saakka, ja Anne voihkaisi kiihotuksesta. Hän halusi kertoa miehelle vielä loputkin. " Ne miehet ei jättäneet sitä siihen", hän sanoi. "Meillä on sopimus. Ne ei näytä kenellekkään sitä videota, jos mä teen niin ku ne haluaa. Ne soittaa kerran pari kuukaudessa, ja mun täytyy totella niitä. Nytkin mä olen menossa yhdelle mökille, missä on ne ja jotain niitten tuttuja. Ja sä tiedät mitä siellä tulee tapahtumaan. Joskus mulle soitetaan keskellä yötä, että ole valmis puolen tunnin päästä, kun ne tulee käymään mun kotiin ja nussii mua siellä. Mä teen mitä ne haluaa, ja mua on hiukan alkanut kiihottaa se. Mä olen niitten seksiorja. Ne tuo mun luo kavereitaan ja mä imen niitten kyrpää ja annan pillua. Joskus ne käskee mut liftaamaan rekkakuskien kyytiin ja antamaan pilluni niitten käyttöön. Jos mä olen ihan rehellinen, niin se kaikki saa mut sekaisin kiimasta."

      "Aaah, sä olet todellinen nymfomaani", sanoi Peku ja survaisi viimeisen kerran sperman purkautuessa Annen pilluun. "Tiedätkö, mullakin olisi kavereita joille tekis hyvää tavata tollainen rietas nainen... Mites olis jos antaisit mulle numeros, niin mä järjestän sulle jotain kivaa tekemistä?"

      Anne hymyili sekavasti ja tuijotti kattoon. "Kai se onnistuu", hän sanoi ja alkoi luetella numeroita.

      • Anonyymi

        Ihan mielettömän kiihottavaa lukemista kun olisi mut kiimainen nainen jota voisin .aida


      • Ihan kiihoittava kokonaisuus. Ihana että on pitkä tarina.


    • seksiiiä

      kiihottavaa luettavaa, lisää samanlaista!!1

    • Anonyymi

      Hyvin eroottinen juttu ja se johti siihen että .yrpäni alkoi seisoa mä olisin halunnut kokea tälläistä busdimatkaa

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­t kä­ym­­­ään u­­­ude­ss­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 http://6833444.com/H/H1hT 👈

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe