Palkastani jää käteen 750€/kk, vuokraa maksan 600€/kk, asumistukea saan 66€/kk ja toimeentulotukea vaihtelevasti.
Näillä tiedoilla minut tuomittiin käräjäoikeudessa maksamaan elatusmaksua 300€/kk, ja puolisen vuotta jopa takautuvasti.
Reilua eikö totta.
Ylisuuri elatusmaksu ?
7
724
Vastaukset
- Samaa vikaa
Valitus sisään vaan. Naiset auttaa toisiaan. Valitusasteissa saattaa olla joku miespuolinenkin.
- naistuomari rulettaa
Mites tuosta valitat kun edes mitään päätöstä en ole saanut ? Ainoa tieto tuosta tuli ulosottomieheltä, joka nyt siis karhuaa noita takautuvia...?
- tai lähetä
naistuomari rulettaa kirjoitti:
Mites tuosta valitat kun edes mitään päätöstä en ole saanut ? Ainoa tieto tuosta tuli ulosottomieheltä, joka nyt siis karhuaa noita takautuvia...?
s-postia käräjäoikeuden kansliaan ja pyydät kirjallisen tositteen. Kai se on tuomio tai päätös tms käsitellystä asiasta.
Sitten teet valituksen. Voit ottaa yhteyttä oikeusaputoimistoon. Kun tulosi ovat tuota luokkaa et joudu maksamaan maksimaalisia oikeuskuluja.
Eli nyt selvittämään ensin päätös ja kun sinulla on se kirjallisena teet valituksen. Oletan, että saat siihen apua oa.toimistosta.
- ulosottomies saa mitään
sinulta vaikka kuinka karhuaisi:=)unohda elarit ja sillä hyvä.saat lisäksi sossutukea koska ei tuolla elä muutenkaan.
- hakuun
134 euroa ensin,ja jos hyvät tulot sen mukaan,käy sossussa,sieltä tulojen perusteella voit saada pienennettyä maksua,siihen tarvitset luvan,äiti hakee erotuksen sossulta tai kelalta
- naistuomari rulettaa
No en todellaakaan jätä asiaa tähän, vaikkei ulosotto multa juuri mitään saakkaan tällä hetkellä.
Kaitpa mun tulot joskus nousee, ja en tosiaankaan halua että näitä perusteettomasti tuomittuja ylisuuria elareita aletaan silloin perimään.
Käräjäoikeuden mukaan vastapuolen lakimiehen olisi kuulunut antaa päätös mulle todistettavasti tiedoksi. Vastapuolen lakimiehen mukaan tämä olisi kuulunut käräjäoikeudelle...Niinpä. - olis
naistuomari rulettaa kirjoitti:
No en todellaakaan jätä asiaa tähän, vaikkei ulosotto multa juuri mitään saakkaan tällä hetkellä.
Kaitpa mun tulot joskus nousee, ja en tosiaankaan halua että näitä perusteettomasti tuomittuja ylisuuria elareita aletaan silloin perimään.
Käräjäoikeuden mukaan vastapuolen lakimiehen olisi kuulunut antaa päätös mulle todistettavasti tiedoksi. Vastapuolen lakimiehen mukaan tämä olisi kuulunut käräjäoikeudelle...Niinpä.jo varmaan siinä vaiheessa kun rupeaa tenavia tehtailemaan ajatella että niistä tulee kuluja. Näyttää vielä nykypäivän trendi olevan että kun menee huonosti tehdään vielä lisää tenavia ja ajatellaan että elämä sillä parenee. Ja näinhän se ei ole...ero tulee kumminkin. Ei auta muuta kuin osallistua elättämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829