bentsoista eroon

near you

Haluaisin eroon bentsoista, käytän opamox 15mg noin kahdesti päivässä, ahdistukseen ja panikointiin. Onko kellään kokemusta ja miten onnistuit. haluisin tulla toimeen ilman lääkitystä, mutta kohtauksia pelkään.

27

6631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetella..

      Itse käytin myös tuota lääkettä. Onhan noita vieläkin, mutta en ole käyttänyt tänä vuonna paljoakaan. Lisäksi oon käyttäny unikääkkeitä. Opamoxia voidaan käyttää myös unilääkkeenä. Remeron voi olla tehokas apu vähentämisessä. Kun saat päiväkäytön lopetettua, niin sitten vain käytä enää nukkumiseen... ja sitten oletkin loppusuoralla. Itselläni viimeksi maaliskuussa ollut unilääkkeet käytössä ja sittemmin en ole käyttänyt. No, ellei Herbalifen Sleep Nowta siksi lasketa, siinä kun on melatoniinia. Niin ja myös Nite Worksia käytän...

      Ei muuta ku ajan kanssa lopettelet vähitellen. Siten myös, että pidät välipäiviä sen käytön kanssa.

      • near you

        Mä oon yrittäny vähentää Opamoxin käyttöä olen ottanut 15mg:stä puolet. Kuitenkin kurja olo, vihaan sitä että otan lääkettä, mutta jos en ota, ahdistaa, välillä panikoin aivan kamalasti, huimaa, tulee heikko-olo, pelottaa lähteä minnekään, itkettää, eikä valoa näy elämässä. Univaikeuksia on paljon, nukahdan ja herään, valvon aamuun, aamut on vaikeimpia silloin tuntuu etten ole mitään ja kaikki kaatuu päälle.Mun perhe ei edes tiedä että käytän lääkkeitä. Mielen ongelmista en kehtaa puhua. Kärsin yksin ja vedän roolia vaikka tuntuu että murrun. Onko ketään samasssa jamassa olevia, tämä on hirveää. Töissä käyn vain ja ainoastaan sisulla.


    • Rev.McMoon

      sinun on paras lopettaa se ensin, sillä kun lopetat bentsot, vahvistuu kofeiinin vaikutus ja lisää ahdistusta ja panikointia. Kofeiini ja bentsot ovat toistensa vastakohtia aivoissa, kofeiini kiihdyttää, bentsot rauhoittavat.

    • on helpompi

      vähentää/lopetella/pitää välipäiviä kun on jokin toinen rauhottava lääke käytössä. Nimenomaan ei-bentso. Esim. Atarax allergialääke ja lisäksi valerianaa tms..

    • jumissa olen

      minäkin,mutta vähän vaikeammassa.Lääkemääräni on suurempi 3 kertaa 30 mg per päivä.Aloitan pudottamaan hitaasti yks neljäsosa tabua per kuukausi.Siitä tulee hidas lasku mutta niin minä sen teen.Olen jo pahasti koukussa ja käyttänyt yli 10 vuotta ja lisäksi tullut toleranssi,eli kärsin jo nyt viekkareista.Onnee vain meille molemmille.

      • near you

        on tämä vaikea tie, helvetillisiä paniikki kohtauksia ollu, en anna periksi, toinen päivä ilman bentsoja, viekkareita on jalat pumpulia, huimaa, heikko-olo, tuntuu että kuolema tulee, pelottaa mutta kuljen nyt tän tien loppuun jos selviän en ikinä koske bentsoihin, että niitä annetaankin, jos olisin tienny miten vaikea niistä päästä eroon en olisi koskaan aloittanu


      • Tämä minun lääkesekoilu
        near you kirjoitti:

        on tämä vaikea tie, helvetillisiä paniikki kohtauksia ollu, en anna periksi, toinen päivä ilman bentsoja, viekkareita on jalat pumpulia, huimaa, heikko-olo, tuntuu että kuolema tulee, pelottaa mutta kuljen nyt tän tien loppuun jos selviän en ikinä koske bentsoihin, että niitä annetaankin, jos olisin tienny miten vaikea niistä päästä eroon en olisi koskaan aloittanu

        saa loppua nyt.Ajelen bentsoja hissukseen alas.Ne menettivät tehonsa,enkä voi lisätä määrää enää.Tästä on pakko päästä eroon,vaikka millä keinolla.Et kai sinä kertalaakista lopeta??? ei se hyvä konsti ole,vaan pikkuhiljaa lasket annosta 1/4-,s osa per kuukausi.


      • near you
        Tämä minun lääkesekoilu kirjoitti:

        saa loppua nyt.Ajelen bentsoja hissukseen alas.Ne menettivät tehonsa,enkä voi lisätä määrää enää.Tästä on pakko päästä eroon,vaikka millä keinolla.Et kai sinä kertalaakista lopeta??? ei se hyvä konsti ole,vaan pikkuhiljaa lasket annosta 1/4-,s osa per kuukausi.

        kyllä mä päätin poikkasta tän kierteen nyt kerrasta, kolmas päivä lähtee nyt ilman, pidä peukkuja, en tahdo enää paluuta siihen että lääkkeestä saa "avun" mun täytyy seistä omin jaloin.vaikeaa on myönnän kovasti on oireita, puren hammasta


      • ja varpaatkin ylhäällä.
        near you kirjoitti:

        kyllä mä päätin poikkasta tän kierteen nyt kerrasta, kolmas päivä lähtee nyt ilman, pidä peukkuja, en tahdo enää paluuta siihen että lääkkeestä saa "avun" mun täytyy seistä omin jaloin.vaikeaa on myönnän kovasti on oireita, puren hammasta

        Vieroitusoireet vaan on niin hankalat etten minä voi katkaista niitä laakista.Mutta toivon että pääset sillätavoin eroon niistä.


      • near you
        ja varpaatkin ylhäällä. kirjoitti:

        Vieroitusoireet vaan on niin hankalat etten minä voi katkaista niitä laakista.Mutta toivon että pääset sillätavoin eroon niistä.

        kiitos kun kannustat, sitä tarvitsen todella. Toivon meille kummallekki valoisaa tulevaisuutta ilman lääkettä, kyllä me selvitään uskotaan lujasti!!!!


      • ei enää
        near you kirjoitti:

        kiitos kun kannustat, sitä tarvitsen todella. Toivon meille kummallekki valoisaa tulevaisuutta ilman lääkettä, kyllä me selvitään uskotaan lujasti!!!!

        Täytyy myöntää että myös kohdallani kaikki on mennyt juuri "bentsokässärin" mukaan; aluksi helpotti oloa todella hyvin (paniikkihäiriö, inhottava sellainen), sitten annokset suurenivat ja samaan hyvänolon tunteeseen joutui rouskimaan aina vaan enemmän....Alprox oli lääkkeeni. Kaksi vuotta napostelin, aluksi säännöllisen epäsäännöllisesti ja lopuksi oli pakko vetää tabuja. Bentsot todellakin aiheuttavat sitä mihin ovat aluksi määrätty. Viimeisinä aikoina meni hyvinkin 2x 1mg päivässä. Nyt olen ollut kolme viikkoa täysin ilman, asteittainen lopetukseni oli verrattain nopea, liiankin, noin 3 viikkoa. Aivan saatanallisia tärinöitä, mittavia paniikkikohtauksia ja koko ajan sellain levoton olo. Nyt alkanut hieman tasoittua, tosin öisin herään vieläkin silloin tällöin paniikkikohtauksiin. Helvetti mitä tavaraa, mutta taaksepäin en enää mene, ensi perjantaina neljä viikkoa täynnä ilman paniikkinappuloita.


      • Bentsomekaanikkko
        ei enää kirjoitti:

        Täytyy myöntää että myös kohdallani kaikki on mennyt juuri "bentsokässärin" mukaan; aluksi helpotti oloa todella hyvin (paniikkihäiriö, inhottava sellainen), sitten annokset suurenivat ja samaan hyvänolon tunteeseen joutui rouskimaan aina vaan enemmän....Alprox oli lääkkeeni. Kaksi vuotta napostelin, aluksi säännöllisen epäsäännöllisesti ja lopuksi oli pakko vetää tabuja. Bentsot todellakin aiheuttavat sitä mihin ovat aluksi määrätty. Viimeisinä aikoina meni hyvinkin 2x 1mg päivässä. Nyt olen ollut kolme viikkoa täysin ilman, asteittainen lopetukseni oli verrattain nopea, liiankin, noin 3 viikkoa. Aivan saatanallisia tärinöitä, mittavia paniikkikohtauksia ja koko ajan sellain levoton olo. Nyt alkanut hieman tasoittua, tosin öisin herään vieläkin silloin tällöin paniikkikohtauksiin. Helvetti mitä tavaraa, mutta taaksepäin en enää mene, ensi perjantaina neljä viikkoa täynnä ilman paniikkinappuloita.

        Bentsoista on kyllä vaikea päästä eroon....

        Olen itse aikoinani syönyt 80mg Diapamia 60mg Tenoxia ihan lääkärin määräyksestä (JOKA ON KYLLÄ AIKA USKOMATON MÄÄRÄ!)

        ...Tiputin tiuhakkaasti suoraan diapamit 40mg:hn parissa viikossa, mutta sitten tuli hirveät viekat ja jopa hallusinaatiot joita avovaimo ja pari hänen kaveriaan sai ikävä kyllä todistaa kun tärinöissä juttelin omiani "heille", mutta suoraan katsottuna sivuun juttelin itse asiassa lampulle (tämä ei ollut siis mikään psykoosi, vaan ihan silkkaa näkökyky meni vinkkeliin...) ...noh, siinä sitten 40mg diapamia söin HIRVEISSÄ tärinöissä (jos joku fiksu keksii sanoa tähän väliin, että ei se 80mg -> 40mg vaikuta niin pahasti, niin on kyllä väärässä!) ...sitten tiputtelin pikkuhiljaa aika rajustikkin jopa 5mg diapamia per viikko 20mg:hn... ...siinä olen pysynyt nyt pari vuotta, enkä uskalla lähteä sitä tiputtamaan pois, koska opiskelen ja ei ole varaa viekkoihin...

        Tenoxit päätin lyödä seinään....ja siinä sitä oltiinkin....diapamit auttoi PIKKASEN viekkoihin se 20mg (ketipinorit auttoi myös kyllä...kannattaa kokeilla) ....mutta "valvoin" 2 viikkoa putkeen, ja avovaimo katteli hommaa vierestä kun se meni nukkumaan jäin valvomaan....se heräs, kysyi "ootko nukkunut?" ...vastaus, "EN!" ....hän lähti töihin, tuli töistä....sama kysymys "Ootko nukkunut?" ...sama vastaus "EN!" ....eli se oli hirveetä aikaa, koska siinä rupes oikeasti hallusinaation poikaset kasvamaan unettomuuden takia kun piirtelin kaiket yöt ja kattelin leffoja kaiket päivät yrittäen saada unta....

        Ei fiksu veto, mutta Tenoxeista olen päässyt kokonaan eroon, ja tuo Diapam 20mg päivä tulen vähentämään 2,5mg kuukaustasolla...ei pitäisi tulla "hirveitä" vierotusoireita, kun varsinkin on ketipinorit tuossa rauhottamassa "pumppua" .... Mutta faktahan on se, että kyllä niistä lääkkeistä pääsee eroon, pitää olla vaan pitkäkiskoinen, luottaa mitä tekee, ja pysyä siinä määrässä mihin laskee....se on hallaa itselleen jos ottaa yhtenä päivänä 15mg diapamia ja toisena 20mg .... se on itseasiassa PAHEMPI ololle... eli tasaseen vaan kun tiputtelee pitkällä juoksulla, niin hyvä tulee. Tsemppiä kaikille jotka yrittävät saada bentsot pois! Bentsot = helvetti allekirjoittaneelle.

        JATKOJA!


      • väsyny123
        Bentsomekaanikkko kirjoitti:

        Bentsoista on kyllä vaikea päästä eroon....

        Olen itse aikoinani syönyt 80mg Diapamia 60mg Tenoxia ihan lääkärin määräyksestä (JOKA ON KYLLÄ AIKA USKOMATON MÄÄRÄ!)

        ...Tiputin tiuhakkaasti suoraan diapamit 40mg:hn parissa viikossa, mutta sitten tuli hirveät viekat ja jopa hallusinaatiot joita avovaimo ja pari hänen kaveriaan sai ikävä kyllä todistaa kun tärinöissä juttelin omiani "heille", mutta suoraan katsottuna sivuun juttelin itse asiassa lampulle (tämä ei ollut siis mikään psykoosi, vaan ihan silkkaa näkökyky meni vinkkeliin...) ...noh, siinä sitten 40mg diapamia söin HIRVEISSÄ tärinöissä (jos joku fiksu keksii sanoa tähän väliin, että ei se 80mg -> 40mg vaikuta niin pahasti, niin on kyllä väärässä!) ...sitten tiputtelin pikkuhiljaa aika rajustikkin jopa 5mg diapamia per viikko 20mg:hn... ...siinä olen pysynyt nyt pari vuotta, enkä uskalla lähteä sitä tiputtamaan pois, koska opiskelen ja ei ole varaa viekkoihin...

        Tenoxit päätin lyödä seinään....ja siinä sitä oltiinkin....diapamit auttoi PIKKASEN viekkoihin se 20mg (ketipinorit auttoi myös kyllä...kannattaa kokeilla) ....mutta "valvoin" 2 viikkoa putkeen, ja avovaimo katteli hommaa vierestä kun se meni nukkumaan jäin valvomaan....se heräs, kysyi "ootko nukkunut?" ...vastaus, "EN!" ....hän lähti töihin, tuli töistä....sama kysymys "Ootko nukkunut?" ...sama vastaus "EN!" ....eli se oli hirveetä aikaa, koska siinä rupes oikeasti hallusinaation poikaset kasvamaan unettomuuden takia kun piirtelin kaiket yöt ja kattelin leffoja kaiket päivät yrittäen saada unta....

        Ei fiksu veto, mutta Tenoxeista olen päässyt kokonaan eroon, ja tuo Diapam 20mg päivä tulen vähentämään 2,5mg kuukaustasolla...ei pitäisi tulla "hirveitä" vierotusoireita, kun varsinkin on ketipinorit tuossa rauhottamassa "pumppua" .... Mutta faktahan on se, että kyllä niistä lääkkeistä pääsee eroon, pitää olla vaan pitkäkiskoinen, luottaa mitä tekee, ja pysyä siinä määrässä mihin laskee....se on hallaa itselleen jos ottaa yhtenä päivänä 15mg diapamia ja toisena 20mg .... se on itseasiassa PAHEMPI ololle... eli tasaseen vaan kun tiputtelee pitkällä juoksulla, niin hyvä tulee. Tsemppiä kaikille jotka yrittävät saada bentsot pois! Bentsot = helvetti allekirjoittaneelle.

        JATKOJA!

        Hei

        Olen 40-vuotias nainen ja olen lopettanut 5 viikkoa sitten Cipralex 20mg x 1, ja Ketipinor 25mgx2x4. Kolme viikkoa sitten opamox 15mg x 4. Lopetin lääkkeet kertaheitolla. Mielestäni lääkkeet olivat turruttaneet minut; en ollut kiinnostunut mistään ja elämä pyöri vain lääkkeiden ympärillä.
        Nyt bentzoista pahimmat vieroitusoireet ohi, mutta olen koko aikana kärsinyt univaikeuksista. Alkuvaiheessa valvoin jopa kolme vuorokautta putkeen, sen jälkeen nukun 2-3 tuntia aamuyöstä.

        Nyt alan olemaan valvomisesta todella loppu. Milloin alan nukkumaan normaalia unta ilman lääkkeitä?
        Masennusoireita minulla ei enää ole. Minulle on määrätty 10 vuoden aikana liuta erilaisia masennuslääkkeitä ja neuroleptejä, eli kokeiltu on vaikka mitä lääkkeitä erilaisilla annostuksilla. Aikoinaan on diagnosoitu keskivaikea masennus ja ahdistuneisuutta. Lisäksi Dilatoiva kardiomyopatia, sydänlihas rappeuma.

        Loppuvaiheessa minulla oli paha lääkeriippuvuus bentsoista. Elämä pyöri vain lääkkeiden ympärillä, enkä jaksanut muuta kuin maata väsyneenä.
        Nyt olen kuitenkin huomannut itseni aivan erilaiseksi ihmiseksi mm. paino pudonnut, terveellinen ruoka ja kyky ajatella
        esimerkiksi kesää ja pyörän hankkimista on tullut.

        Olisi hyvä jos pystyisin nukkumaan edes kuusi tuntia yössä. Unettomuutta oli myös sillon kuin söin vielä lääkkeitä. Olen noudattanut unihygieeniaa ja yrittänyt lukea netistä vinkkejä unettomuuden hoitoon. Tuntuu että konstit alkaa olemaan lopussa. Väsyttää aivan uskomattoman paljon, mutta en vain kertakaikkiaan nukahda.
        Tottuvatko minun aivoini jossain vaiheessa lääkkeettömään uneen? Haluaisin saada tietää voiko tällainen lääkkeiden lopettamisen jälkeinen unettomuus jatkua mahdollisesti vielä pitkäänki vai onko tämä vain ns. välivaihe kunnes keho tottuu lääkkeettömään elämään. Tuntuu että alkaa olemaan ihan mahdotonta jatkaa viikko tolkulla näitä 2-3 tunnin yöunia.

        Olen ennenkin nukkunut normaalisti ilman lääkkeitä n. 10v sitten. Haluaisin tietää lääkkeettömiä ratkaisuja unettomuuteen. Niin suuren työn olen tehnyt lopetettuani bentzot ja muut elämänilon tappavat psyykelääkkeet. En aio laittaa minkäänlaisia psyykelääkkeitä enään suuhuni. Ketipinoreihin ja muihin nukahtamista edes auttaviin lääkkeisiin oli tullut valtavan suuri toleranssi.

        Päivisin minulla on luultavasti juuri bentzojen vieroituksesta johtuvaa kovaa päänsärkyä, ruokahaluttomuutta, kuvottavaa oloa. Lisäksi pitkään jatkuneesta valvomisesta on alkanut tulemaan jotenkin herkemmäksi/säikymmäksi. Sänkyyn kun menen, tulee ihan tuskainen olo ja pitää melkein hetken päästä nousta ylös. Olen yrittänyt katsoa tv:tä ja lukea kirjoja, mutta 3vk jo mennyt joten ei enään jaksa lukea eikä mitään. Jatkuvasti älyttömän väsynyt olo, mutta uni vaan ei tule.

        Onko kellään täällä tietoa lääkkeiden lopettamisen jälkeisistä univaikeuksista? Ja kuinka kauan olette bentsoviekkareista kärsineet?


    • Marijuana420

      Xanoreita hassista ja heihei. polttakaa myssyä, helpottaa ainaki mulla jos ei liikaa polta.

      • ei hyvä ratkaisu

        just... itse tiedän kannabiksen lääkinnällisestä käytöstä paljon mutta jos ihminen kärsii pahasta paniikki ja yleistyneestä ahdistushäiriöstä johon yleensä liittyy jatkuvaa epätodellisuuden tunnetta jota kutsutaan derealisaatioksi niin kannabis ei ole siihen sopiva lääke koska se yleesä pahentaa kyseistä tilaa kokonaisvaltaisesti! mutta jos kyse on lievemmästä oireulusta niin ehkä todella pieni määrä hatsii voisi auttaa riippuen lajikkeestaa ja kasvin cbd pitoisuuksista jotka toimivat antipsykoottina aivan kuten esim nykyiset neurolepit.


    • kallejuhanii83

      minulla tuo kannabis vaan pahensi seuraavan aamun oloa, vaikka poltin vain vähän. Kyllä se paras on ku ei koske ko.aineeseen.

    • Johnny_Thunder

      Kannabis ei tule koskaan tule olemaan kaikkia varten, mutta sen pitäisi olla vaihtoehto täysi-ikäisille aikuisille. Olen työssäkäyvä mies ja itse aloitin vasta kaksikymppisenä. Alkoholi on vaikuttanut työpanokseeni seuraavana päivänä monesti, mutta kannabis ei koskaan kielteisesti. Lievä masennus joka varjosti elämääni nuoreksi aikuiseksi asti tuntuu nyt etäiseltä elämältä ja tämä ei edes vaadi jokapäiväistä sauhuttelua. Synteettiset masennuslääkkeet saattavat toimia joillain, mutta itse haluan pysyä niistä erossa.

      Kannabis on myös työkalu monelle luovalle henkilölle, koska se tarjoaa kokeneelle polttajalle uusia näkökulmia ja luovuutta. Monta Kertaa olen myös käyttänyt sitä työkaluna, kun olen istunut illalla sohvalla ja tehnyt päätöksiä tulevaisuuden/ihmissuhteiden suhteen.

      Vaikka se on uusi asia meidän kulttuurissa, niin sitä on käytetty monissa maailman kulttuureissa onnistuneesti jo tuhansien vuosien ajan. Jätetään vanhat propagandat taakse ja tutustaan tähän kasviin vuoden 2014 lääketieteen tiedoilla.


      https://www.youtube.com/watch?v=hrVXRZY1_x0

      Tehkää skeptiset ihmiset itsellenne palvelus ja katsokaa tuo dokumentti! CNN:n Dr. Sanjay Gupta selvittää kannabiksen lääkehyötyjä lapsille/aikuisille Amerikassa ja vetää kyllä herkäksi aikuisen miehenkin.

      • Joopatijoos

        Ei tuo kannabis nyt mikään taikayrtti ole. Ensinnäkään sitä ei pidä polttaa tai käyttää, mikäli seuraavana päivänä on tarkoitus mennä töihin. Toinen juttu on se, että sitä ei pidä edes pienellä annostuksella poltella/käyttää pitkin viikkoa.

        Satun nyt tietämään liian monta, jotka ovat tuon yrtin ihmeellisyyttä paasanneet (itseni mukaanlukien), mutta heistä kyllä näkee sen, että savuista ei olla kieltädytty. Luulevat itse olevansa todella skarppeja, työkuntoisia ja lähes jumalan asemassa olevia ihmisiä. Totuus on valitettavasti toinen. Ulkoisesti katsottuna käyvät todella hitaalla. Heidän kanssaan oleminen ja jutteleminen on todella vaivaannuttavaa jo ihan siitäkin syystä, että tuntuvat olevan "muutaman lyönnin jäljessä". Puhe on sellasta douppinarinaa ja huumorintaju kummallista. Pahimmillaan eloisa olemus on vain synkkä varjo ja ilo revitään joidenkin sarkastisten kieli/mielikuvien kautta; onhan heidän ylistämä yrtti sellainen päihde, jonka käyttäjä pitää esittää "katu-uskottavuuttaan" tietämällä siitä ihan kaiken nippelitiedon, joka ei muuta seuruetta ihan hirveästi edes kiinnosta.

        Ymmärrän kyllä kannabiksen lääkinnällisen potentiaalin, mutta näitä itselääkitsijöitä alkaa olemaan enemmän kuin tarpeeksi. Kannabiksen käyttäjät tuntuvat olevan todella "sairasta" sakkia.


    • lääkkeillä hiljaseks

      Samanlaisia haaveita lääkkeiden lopettamisesta mutta myös ristiriitaisia tunteita...
      Päivässä popsin 4 x 15 mg opamoxia, 3x 60 mg citalopramia ja 4x ketipinoria... taitaa olla aika iso lasti :( mutta en oo pärjännyt ilmankaan

    • artsi7

      Harrastatko hikiliikuntaa?

    • totuuss

      Itselle määrättiin 17 vuotiaana xanoria 1mg x 3 päivässä ja tenoksia 20mg x 2 päivässä. Vuoden verran tuolla annoksella sitten yhtäkkiä lääkäri halusi ja vaati vaihtamaan xanorin 2mg rivatrilliin 3 x päivässä ja samat tenoksi määrät. Helvettiin esikartanosta sitten mentiin, söin joka pvä 8vuoden ajan ainakin 5-15 mitä tahansa bentsoja mutta vain vahvoja ja joka helvetin päivä. Nyt olen 30v ja 3vuotta yrittänyt päästä irti ja vasta nyt olen päässyt pahimmista pois ja joka päivä on taistelua... tarkoitukseni tähän kirjoittaa on se että älkää perkele alkako syömään niitä ja jos ootte ns. Koukussa muutamasta 15 mg opamoksista niin tieltä on vielä suht helppo palata oikeeseen lääkkeettömään elämään... voimia kaikille sydämeni pohjasta!

    • artsi8632

      Eiks kannattais kokeilla välimuotoa - vähän lääkettä/liikuntaa/ruokavalio/sos.kanssakäymistä/rentoutumisharjoitukset ja muut terveet elämäntavat. Ja tietenkin alkoholi, tupakka ja kahvi yms. minimiin tai pois kokonaan.

      Itse oon huomannut et kultanen keskitie helpottaa oloa kummasti.

      • ihanathirveätlääkkeet

        Mä oon elänyt noin jo vuosia. Kahvi, alko ja sokerit sekä valmisruuat poissa. En edes kaipaa niitä enää. Ei vaan auta. Helpottaa kyllä osittain.


    • ihanathirveätlääkkeet

      Kuulostaa karmeelta. Itse joudun just nyt käyttämään 1mg Temestaa joka päivä vittumaisiin paniikkikohtauksiin. Nää alkoi aika yllättäen uudestaan. Edellisestä kerrasta oli vuosi. Sain kuulla et mullon 2 aivokasvainta ja lisäkilpparin kasvain. Ahdistus vaan jäi takaraivoon ja nyt purkautuu paniikkeina. Masennuslääkkeitä en halua syödä. Ketipinoria syön 50mg unettomuuteen. Mulla paniikit alkaa hirveistä rytmihäiriöistä. Tuntuu et pumppu sekoo just nyt. En tiedä mitä tässä voi tehdä. Aika toivoton olo. 2 v sitten olin terve ja juoksin maratoneja.

      • KerroLisää

        Hei. Onko kasvaimesi siis pahanlaatuisia ja minkälaisten tutkimusten kautta noi kasvaimet löydettiin? Aiheuttavatko noi kasvaimet siis fyysisen oireilun kautta nuo paniikkioireet vai ihan vain pelkäät asiaa kuollaksesi?


      • Anonyymi
        KerroLisää kirjoitti:

        Hei. Onko kasvaimesi siis pahanlaatuisia ja minkälaisten tutkimusten kautta noi kasvaimet löydettiin? Aiheuttavatko noi kasvaimet siis fyysisen oireilun kautta nuo paniikkioireet vai ihan vain pelkäät asiaa kuollaksesi?

        seo kuule kuollu jo vissii


    • Anonyymi

      Itsellä 22 vuotta säännöllisesti Opamox 15mg x 3 vrk. Lisäksi Imovane myös 20 vuotta, tradolan 400mg vrk 5 vuotta säännöllisesti.
      Yrityksiä lopettaa on useita, kaikki keskeytyneet kouristuksiin ja ambulanssilla päivystykseen. Siellä annettu lääkkeet ja kehoitettu lievempään laskuun.
      Haluan lopettaa kuin seinään, vaikka olo olisi varmasti helpompi kuolleena. Viekkarit järkyttäviä, valo-arkuutta, paranoidia muita ihmisiä kohtaan, pelkoa sydämen pysähdyksestä ja avh;sta, ei pysty kontaktiin ihmisten kanssa, ulkona roskien vienrikin vaatii hirveästi ponnistelua, itsensä piiskaamista ulos.

      Keskivaikea masennus, vaikea paniikki ja ahdistuneisuushäiriö

      Nyt 3vrk lämpimässä suihkussa lattialla istuen. Epätodellinen olo
      Pelkään sekä itseäni-että muita.
      Tällaisia oireita ei ole koskaan ennen ollut. Ei ennen lääkityksiä, eikä niiden aikana
      On vaikeaa!
      Lääkäri vannotti, että yhtä monta kk alasajo, kun on ko. lääkettä syönyt. Ei pysty, pakko päästä eroon näistä myrskyistä nyt heti kerrasta
      Tsemppiä kaikille kanssaeläjille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe