Joku kyselee, kuinka valloittaa Rapu-mies. Minä kysyn : Voiko Rapu-miestä valloittaa? Voi vain käyttäytyä hiljaa, kunnioittavasti ja antaa Rapu-miehen elää omaa elämäänsä. En usko, että tuo mies koskaan muuttuu, tulee vastaan, kertoo tunteistaan. Rapu-mies ottaa Sinut vastaan, kun olet hiljaa ja hän katsoo, josko Sinua voi laisinkaan pitää kelkassa mukana. Luultavasti joudut odottamaan vuosia. Olemme kaikki omanlaisia. Annetaan myös hänen olla oma itsensä.
Kuu-Rapu-mies.
9
1842
Vastaukset
- vietetään
kaikki ainoat elämämme odotellen rapumiehen päätöstä, joka EHKÄ kohdistuu meihin :))))
- komppaus
:))
- scorpn
komppaus kirjoitti:
:))
Ehkä olen sun kaa ehkä en...Ehkä en nyt jaksa vastata puheluihisi, mut ens viikolla hurmaan sut. Tää ei jaksa enää. Nyt tää scorppu lähtee kattelemaan jos löytyis pikkusen avoimempaa ja päättäväisempää merkkiä...Paitsi jos Rapu taas ykskaks huomenna saa päähänsä, et oonkin hyvää seuraa...
- Vastaus!
scorpn kirjoitti:
Ehkä olen sun kaa ehkä en...Ehkä en nyt jaksa vastata puheluihisi, mut ens viikolla hurmaan sut. Tää ei jaksa enää. Nyt tää scorppu lähtee kattelemaan jos löytyis pikkusen avoimempaa ja päättäväisempää merkkiä...Paitsi jos Rapu taas ykskaks huomenna saa päähänsä, et oonkin hyvää seuraa...
Siinä täydellinen kuvaus Ravusta! Ei vois vähempää kiinnostaa! Kiitos kirjoittajalle! Mä lähden jatkaa matkaani...
- forever_young
Me olemme monesti kovan kuoren taakse sulkeutuneita herkkiä ihmisiä. Minun kuoren saa vavautumaan oikea rakkaus. Jounuin itse pettymään ja kasvain uuden vahvemmen kuoren ympärilleni. Tosi rakkaudella ja välittämisellä hän avaa kuorensa, muuta keinoa ei ole.
- totta on
Rapunaisena ymmärrän rapumiestä hyvin eli rapu etsii sitä oikeeta tosi rakkautta ja luotettavaa, lämmintä ihmistä joka pitää huolta koko perheestä. Rapu voi ottaa takapakkia ja lähestyy mieluummin itse oma-aloitteisesti halutessaan. Jos olet oikeasti tosissasi niin anna miehelle aikaa ja ota hänet vastaan lämpimästi kun hän päättää tulla. Ole lämmin ja hellä, sitä hän kaipaa. Muista että ravulla on äärettömän hyvä intuitio ja punnitsee oletko tosissasi.
- äklöä
totta on kirjoitti:
Rapunaisena ymmärrän rapumiestä hyvin eli rapu etsii sitä oikeeta tosi rakkautta ja luotettavaa, lämmintä ihmistä joka pitää huolta koko perheestä. Rapu voi ottaa takapakkia ja lähestyy mieluummin itse oma-aloitteisesti halutessaan. Jos olet oikeasti tosissasi niin anna miehelle aikaa ja ota hänet vastaan lämpimästi kun hän päättää tulla. Ole lämmin ja hellä, sitä hän kaipaa. Muista että ravulla on äärettömän hyvä intuitio ja punnitsee oletko tosissasi.
aina kehut täällä itseäsi. Sun rapumiehes vaan sattuu oleen tuollainen. Ei johdu horoskoopeista eikä susta. Suurin osa naisista on helliä, uskollisia kodinhengettäriä.
- Kerspo4
Ehkä krapumies ei ole valmis antamaan itsestään (muuta kuin seksiä!?) kun ei ole varma motiiveista eikä siitä, onko hänestä emotionaalisesti siihen hommaan.Todennäköisesti kyse on nyt siitä että seksi kiinnostaa mutta ei mikään syvällisempi, joten krapu ei ole valmis antamaan itseään kokonaan peliin.. siitä johtuu perääntyminen?
- rapukanssa
miten voikin olla ero rapumiehessä ja naisessa. ois luulut että passaavat yhteen. olen deittaillut rapumiestä ja olen itse rapunainen. hän on vannonut rakkauttaan mutta ei kuitenkaan näytä sitä kuin chatilla, emme ole tavanneet. puhelimessa jäykkä joka sanan saa vetää sen suusta. ei ota yhteyttä itse. mutta jostain syystä aian soittaa heti kun pyydän miksi? mull kun ei oo varaa soitella kännykälläni niin pyydän hänta aina soittamaan. huvikseni menin sit hänen sivulle ja sieltä satuin lukeen yhden naisen komentin, tuli selville että hänellä on ollut säännöllisiä illalisia tämän naisen kanssa.. kirjoitin rapumiehelle ja sen jälkeen hän ei ole olltu fb:ssä siellähän me tapsimme. vaikea ymmärtää että ihminen on niin kiero ja se että mitä tämä hänelle antaa? miksi värkkää mun kanssa jos ei todella välitä? olemme chattailleet melkein puolivuotta, ei mitään muuta mutta on ollut paljon tunteita. onneksi tää selvis enenn kuin oisimme tavanneet mitä olimme suunnitelleet. olen tosi pettynyt mutta tyhmyydestä sakotetaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559