Kuu-Rapu-mies.

Hiljaista...

Joku kyselee, kuinka valloittaa Rapu-mies. Minä kysyn : Voiko Rapu-miestä valloittaa? Voi vain käyttäytyä hiljaa, kunnioittavasti ja antaa Rapu-miehen elää omaa elämäänsä. En usko, että tuo mies koskaan muuttuu, tulee vastaan, kertoo tunteistaan. Rapu-mies ottaa Sinut vastaan, kun olet hiljaa ja hän katsoo, josko Sinua voi laisinkaan pitää kelkassa mukana. Luultavasti joudut odottamaan vuosia. Olemme kaikki omanlaisia. Annetaan myös hänen olla oma itsensä.

9

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vietetään

      kaikki ainoat elämämme odotellen rapumiehen päätöstä, joka EHKÄ kohdistuu meihin :))))

      • komppaus

        :))


      • scorpn
        komppaus kirjoitti:

        :))

        Ehkä olen sun kaa ehkä en...Ehkä en nyt jaksa vastata puheluihisi, mut ens viikolla hurmaan sut. Tää ei jaksa enää. Nyt tää scorppu lähtee kattelemaan jos löytyis pikkusen avoimempaa ja päättäväisempää merkkiä...Paitsi jos Rapu taas ykskaks huomenna saa päähänsä, et oonkin hyvää seuraa...


      • Vastaus!
        scorpn kirjoitti:

        Ehkä olen sun kaa ehkä en...Ehkä en nyt jaksa vastata puheluihisi, mut ens viikolla hurmaan sut. Tää ei jaksa enää. Nyt tää scorppu lähtee kattelemaan jos löytyis pikkusen avoimempaa ja päättäväisempää merkkiä...Paitsi jos Rapu taas ykskaks huomenna saa päähänsä, et oonkin hyvää seuraa...

        Siinä täydellinen kuvaus Ravusta! Ei vois vähempää kiinnostaa! Kiitos kirjoittajalle! Mä lähden jatkaa matkaani...


    • forever_young

      Me olemme monesti kovan kuoren taakse sulkeutuneita herkkiä ihmisiä. Minun kuoren saa vavautumaan oikea rakkaus. Jounuin itse pettymään ja kasvain uuden vahvemmen kuoren ympärilleni. Tosi rakkaudella ja välittämisellä hän avaa kuorensa, muuta keinoa ei ole.

      • totta on

        Rapunaisena ymmärrän rapumiestä hyvin eli rapu etsii sitä oikeeta tosi rakkautta ja luotettavaa, lämmintä ihmistä joka pitää huolta koko perheestä. Rapu voi ottaa takapakkia ja lähestyy mieluummin itse oma-aloitteisesti halutessaan. Jos olet oikeasti tosissasi niin anna miehelle aikaa ja ota hänet vastaan lämpimästi kun hän päättää tulla. Ole lämmin ja hellä, sitä hän kaipaa. Muista että ravulla on äärettömän hyvä intuitio ja punnitsee oletko tosissasi.


      • äklöä
        totta on kirjoitti:

        Rapunaisena ymmärrän rapumiestä hyvin eli rapu etsii sitä oikeeta tosi rakkautta ja luotettavaa, lämmintä ihmistä joka pitää huolta koko perheestä. Rapu voi ottaa takapakkia ja lähestyy mieluummin itse oma-aloitteisesti halutessaan. Jos olet oikeasti tosissasi niin anna miehelle aikaa ja ota hänet vastaan lämpimästi kun hän päättää tulla. Ole lämmin ja hellä, sitä hän kaipaa. Muista että ravulla on äärettömän hyvä intuitio ja punnitsee oletko tosissasi.

        aina kehut täällä itseäsi. Sun rapumiehes vaan sattuu oleen tuollainen. Ei johdu horoskoopeista eikä susta. Suurin osa naisista on helliä, uskollisia kodinhengettäriä.


    • Kerspo4

      Ehkä krapumies ei ole valmis antamaan itsestään (muuta kuin seksiä!?) kun ei ole varma motiiveista eikä siitä, onko hänestä emotionaalisesti siihen hommaan.Todennäköisesti kyse on nyt siitä että seksi kiinnostaa mutta ei mikään syvällisempi, joten krapu ei ole valmis antamaan itseään kokonaan peliin.. siitä johtuu perääntyminen?

      • rapukanssa

        miten voikin olla ero rapumiehessä ja naisessa. ois luulut että passaavat yhteen. olen deittaillut rapumiestä ja olen itse rapunainen. hän on vannonut rakkauttaan mutta ei kuitenkaan näytä sitä kuin chatilla, emme ole tavanneet. puhelimessa jäykkä joka sanan saa vetää sen suusta. ei ota yhteyttä itse. mutta jostain syystä aian soittaa heti kun pyydän miksi? mull kun ei oo varaa soitella kännykälläni niin pyydän hänta aina soittamaan. huvikseni menin sit hänen sivulle ja sieltä satuin lukeen yhden naisen komentin, tuli selville että hänellä on ollut säännöllisiä illalisia tämän naisen kanssa.. kirjoitin rapumiehelle ja sen jälkeen hän ei ole olltu fb:ssä siellähän me tapsimme. vaikea ymmärtää että ihminen on niin kiero ja se että mitä tämä hänelle antaa? miksi värkkää mun kanssa jos ei todella välitä? olemme chattailleet melkein puolivuotta, ei mitään muuta mutta on ollut paljon tunteita. onneksi tää selvis enenn kuin oisimme tavanneet mitä olimme suunnitelleet. olen tosi pettynyt mutta tyhmyydestä sakotetaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe