# Rakkauden avaimet #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥

... RAKKAUDEN AVAIMET ...

Olen täällä taas

Rantavesi myrskyn jälkeen
Samea liejun sekoittama
Pinnalla kaislan korsia

Epätoivon pieksemät hyönteiset
Etsien räpiköiden tarrautuvat
pysyäkseen pinnalla

Tuntea joku toinen
samankaltainen
Kelluva epätoivoinen

Toinen pois heitetty
Hyllyyn laitettu
Kerran luettu
Runokirja

Olen täällä taas

Kyselijöiden paratiisissa
Käärmeineen kaikkineen

Etsien kysellen
Jossain täälläkö

- Rakkauden avaimet -


♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥

http://www.youtube.com/watch?v=z9ffkCuMglw

6

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..pelkäsin jo kirjoittelevani tänään yksin, mutta tulihan tänne onneksi muitakin. Mainio runo Sinulla tänään. Hienoja vertauskuvia täynnä ja soljuvan tekstin, hienon tunnelman keskellä, keskellä paratiisia "Käärmeineen kaikkineen". Käärmeiltä ei voi välttyä julkisella palstalla. Täytyy vaan rohkeasti sopeutua heihinkin.

      Hieno runo, jota koristeet ja linkki sopivasti täydentävät : )

      Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )

      • Kopittelija

        Vaikka sulla onkin se kello jo soittamassa, niin muista kuitenkin että nuha lähtee...miten se nyt oli... niin nukkumalla !
        Eli muista levätä ja välttää suuria pulssin vaihteluja, niin kyllä se siitä sitten varmaankin...
        Joku on joskus mulle sanonut, että kun juopottelee 2 viikkoa , niin ei ole enää flunssasta tietoakaan, mutta en suosittele kun se 15 yö tuo ne käärmeet sitten taas... ja ei sekään hyvä !

        Mutta kiva kun taas kävit täällä vähän jammailemassa... :)

        Iltaterkuin (*J*)

        Ps. kyl parit runot viel ehtis...


    • Miekko

      oliin tänään vetten äärellä vähn samanlaisissa fiiliksissä mistä runosi kertoo,, tai ainakin miten sen tulkitsen... Kyselijöiden paratiisi kolahti,,koko runo on hyvä.. rakkauden avaimet kun löytäisikin..

      • Kopittelija

        Kyllä se on enemmän miesten hommia laskea laulellen vesiä ja jos muuten on asiat ok , niin se on ihan lupsakkaa hommaa ja käy kovassa hädässä huonomman puoleisesta, mistä se nyt oli...ai nii voileivästä... :D

        Mutta kiitos vierailustasi ja kiva jos tykkäsit tästä vähän epäromanttisesta runopläjäytyksestäni. ;D
        Kaikenlaisia pitää välistä heittää kehiin ja pääasiahan se on, että on välii vähän välii vai miten se oli tai jotenkin sinne päin... :D

        Mutta kivaa iltaa sulle sinne ! :)

        T: (*J*)


    • Talven jäljeltä rantaan kerääntynny
      elämää kuoleen seassa etsii.

      "RAKKAUDEN AVAIMET"

      otakoppi
      runos minutki vei näkemään
      rantavesiin ja sielä sielä

      kyselee

      Onneks rakkaus ei ole ihmisten hallussa
      se olis hukassa,kiitos runos.
      Näin miettein Liisa..aurinkoista iltapäivää

      • Kopittelija

        Joo... Oikeassa olet, että kyllä se Rakkaus on Viisas kun pitää itsensä toistaiseksi piilossa ihmisiltä...
        Aatami hetken sai silmästä silmään katsella ja kuulostella mutta siihen se loru sitten loppuikin ja alkoi ihmiskunnan erämaavaellus, joka jatkuu edelleen...
        Ja Rakkaus kysyy edelleen samoja ensimmäisiä sanoja, jotka sanottiin syntiinlankeemuksen jälkeenkin ensimmäiseksi, nimittäin :

        " MISSÄ OLET " ?

        Eli nyt sitten on rakkaus vähän hakusessa...
        Ja avaimet hävöksissä...

        Kiitos palautteestasi ja kivaa päivää ...Toivon...Liisa ! :)

        T: (*J*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe