♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
... RAKKAUDEN AVAIMET ...
Olen täällä taas
Rantavesi myrskyn jälkeen
Samea liejun sekoittama
Pinnalla kaislan korsia
Epätoivon pieksemät hyönteiset
Etsien räpiköiden tarrautuvat
pysyäkseen pinnalla
Tuntea joku toinen
samankaltainen
Kelluva epätoivoinen
Toinen pois heitetty
Hyllyyn laitettu
Kerran luettu
Runokirja
Olen täällä taas
Kyselijöiden paratiisissa
Käärmeineen kaikkineen
Etsien kysellen
Jossain täälläkö
- Rakkauden avaimet -
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥
http://www.youtube.com/watch?v=z9ffkCuMglw
# Rakkauden avaimet #
6
321
Vastaukset
- padme_amidala
..pelkäsin jo kirjoittelevani tänään yksin, mutta tulihan tänne onneksi muitakin. Mainio runo Sinulla tänään. Hienoja vertauskuvia täynnä ja soljuvan tekstin, hienon tunnelman keskellä, keskellä paratiisia "Käärmeineen kaikkineen". Käärmeiltä ei voi välttyä julkisella palstalla. Täytyy vaan rohkeasti sopeutua heihinkin.
Hieno runo, jota koristeet ja linkki sopivasti täydentävät : )
Kiitos hyvästä lukuhetkestä : )- Kopittelija
Vaikka sulla onkin se kello jo soittamassa, niin muista kuitenkin että nuha lähtee...miten se nyt oli... niin nukkumalla !
Eli muista levätä ja välttää suuria pulssin vaihteluja, niin kyllä se siitä sitten varmaankin...
Joku on joskus mulle sanonut, että kun juopottelee 2 viikkoa , niin ei ole enää flunssasta tietoakaan, mutta en suosittele kun se 15 yö tuo ne käärmeet sitten taas... ja ei sekään hyvä !
Mutta kiva kun taas kävit täällä vähän jammailemassa... :)
Iltaterkuin (*J*)
Ps. kyl parit runot viel ehtis...
- Miekko
oliin tänään vetten äärellä vähn samanlaisissa fiiliksissä mistä runosi kertoo,, tai ainakin miten sen tulkitsen... Kyselijöiden paratiisi kolahti,,koko runo on hyvä.. rakkauden avaimet kun löytäisikin..
- Kopittelija
Kyllä se on enemmän miesten hommia laskea laulellen vesiä ja jos muuten on asiat ok , niin se on ihan lupsakkaa hommaa ja käy kovassa hädässä huonomman puoleisesta, mistä se nyt oli...ai nii voileivästä... :D
Mutta kiitos vierailustasi ja kiva jos tykkäsit tästä vähän epäromanttisesta runopläjäytyksestäni. ;D
Kaikenlaisia pitää välistä heittää kehiin ja pääasiahan se on, että on välii vähän välii vai miten se oli tai jotenkin sinne päin... :D
Mutta kivaa iltaa sulle sinne ! :)
T: (*J*)
Talven jäljeltä rantaan kerääntynny
elämää kuoleen seassa etsii.
"RAKKAUDEN AVAIMET"
otakoppi
runos minutki vei näkemään
rantavesiin ja sielä sielä
kyselee
Onneks rakkaus ei ole ihmisten hallussa
se olis hukassa,kiitos runos.
Näin miettein Liisa..aurinkoista iltapäivää- Kopittelija
Joo... Oikeassa olet, että kyllä se Rakkaus on Viisas kun pitää itsensä toistaiseksi piilossa ihmisiltä...
Aatami hetken sai silmästä silmään katsella ja kuulostella mutta siihen se loru sitten loppuikin ja alkoi ihmiskunnan erämaavaellus, joka jatkuu edelleen...
Ja Rakkaus kysyy edelleen samoja ensimmäisiä sanoja, jotka sanottiin syntiinlankeemuksen jälkeenkin ensimmäiseksi, nimittäin :
" MISSÄ OLET " ?
Eli nyt sitten on rakkaus vähän hakusessa...
Ja avaimet hävöksissä...
Kiitos palautteestasi ja kivaa päivää ...Toivon...Liisa ! :)
T: (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
