Terve
Aloitin jalkapalloilun paikallisessa "haastajat" seurassa noin puoli vuotta sitten ja minulla ei ollut kokemusta seuratasolta laisinkaan, vain omatoimisten futimisten pohjalta.
Kyseisestä "haastajat" joukkueesta on mahdollisuus nousta paikkakuntani edustusjoukkueeseen, jos on kyllin hyvä. Edustus tarvitsee pelaajia ja niin myös haastajat seura, mutta edustukseen ei siitä huolimatta ketä vain oteta, sillä joukkueessa on hyvä taso. Haastajat seuraan voi tulla kuka vain, sen pelaajamäärän vähäisyyden vuoksi.
Eli nyt asiaan:
Olen haastajat seuran nopein pelaaja ja olen vikkelä jaloistani. Kuntoni on hyvä, sillä harrastan viikottain liikuntaa futiksen (2krt/vk) lisäksi.
Tekniikka ei oikein ole kohdallaan, omaan huonon laukauksen ja koitan sitä etenkin parantaa. Oikeastaan jokainen osa-alue kaipaa paljon hiomista paitsi kuntopuoli ei niinkään, koska osaan pitää itseni hyvässä kunnossa, joten liikun ahkerasti kentällä.
Tavoitteena olisi päästä tänä vuonna edustusjoukkueeseen (joukkue treenaa 4-6krt/vk). Matka on erittäin pitkä, sillä olen uusi lajin parissa, joten ei ole n. 10 v kokemusta, mitä monet omaavat.
Kaipaan siis kaikenlaisia tekniikkaharjoitus etc. etc. vinkkejä, tai mitä tahansa. Kaikenlaiset vinkit siis tervetulleita. Saa myös kysyä, jos se edes auttaa vastaamista.
Kiitos jo etukäteen!
Vinkkejä futarina kehitykseen
1
767
Vastaukset
- 1992 syntynyt pallonpotkija
Harjoittele pompotusta, pujottelemista ja laukomista. Pompottelusta sen verran että olen itse havainnut että tatsi ja laukaus lähtee paremmin kun olen sitä harjoitellut. Jos sinulla on vikkeläät jalat ja hyvä kunto, niin opettele myös erilaisia askelharhautuksia vauhdista. Siitä on sinulle paljon hyötyä mm. hyökkäyspäässä ja laidoissa. Kokemusta tuollasesta "paska" harjottelusta. Olen päässyt pohjalta ylös ihan omatahtoisesti ja omalla harjoituksella. 1992 syntynyt pallonpotkija Oikeinkirjoitusta en jaksa nyt katsoa läpi. On mitä on, saatte varmasti selvää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060