Konetta vaivaa ilmoitus
Generic Host Process for Win32 services has encountered a problem and needs to close. Kun katsoo tarkemman raportin tulee seuraavat tiedot:
szAppName: svchost szAppVer: 5.1.2600.5512 szModName: ntdll.dll szModVer: 5.1.2600.5512 offset: 000108b3.
Netistä oon etsinyt ongelman ratkaisuja mutta mikään ei oo auttanut. Kun tuo ilmoitus tulee, niin äänet ei enää koneessa toimi sen jälkeen. Norton 360 ei hae enää automaattisesti päivitystäkään, vaan se on itse haettava Nortonin sivuilta.
Onko enää jäljellä XP:n uudelleen asennus? Mulla siis Win XP SP3.
Apuuva siis tarvitaan.
Generic Host Process for Win32 services
propleema
1
809
Vastaukset
Löysin tällaisen sivun, koitapa jos ratkaisu löytyisi siitä: http://www.svchost-errors.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215258Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si393465Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303419Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933211Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää413148- 682631
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1232116En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542089Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261347- 1801217