Te jotka omistatte Whippetin, onko teidän kullanmurulla tapana tuijottaa (taukoamatta) mikäli hänellä on jotain asiaa/tarpeita.
Meidän on ihan mahdoton iltaisin tuijottamaan, silloin lähinnä iltapala mielessä. Tai mikäli se peti mihin hän oli ajatellut mennä, onkin varattu, silloin istutaan ja tuijotellaan omistajia, vaikkei hän ikinä siihen ole meidän apua saanutkaan.
Whippetin tuijotus
omppu
4
727
Vastaukset
- keksiä hauvallesi
lisää virikkeitä. Vie se esim. elokuviin, jalkapallootteluun, muotinäytöksiin, kirkkoon yms. Heh, heh!
- Vipikka
Kyllä vinttikoirille on ihan ominaista tuiojottaa pitkiä aikoja samaa pistettä. Oli se sitten omistajan naama, tai pupujussikka. Ihan kondiksessa on sun vipus. ;)
- Luksu
Juu mun vipukka tuijottais vaikka kiven nurin...
- wh
tuijottelee,hyppää viereen ja ojentaa tassun olkkapäälle kun haluu rapsutuksii tai juttuseuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492