Markun Autohuolto

Kankaankadulla

Menin sisään ja sanoin huomenet. Ei vastausta.
Kysyin huotoaikaa autolle. Ei vastausta.
Kysyin, onko itse Markku mahdollisesti paikalla.
Konepellin takaa kaveri sanoi vaivoin, että se on tuo toinen tuolla.
Katsoin sitä toista. Ei mitään vastausta.
Kysyin, että kiinnostakoo auton huolto. Ei vastausta.

Lähdin pois.
Enpä ihan viimeaikoina ole törmännyt yhtä hyvään palveluun. Toivottavasti kukaan ei häiritse heitä minun lisäkseni.

21

7103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksu ensin,,,,,,varmaankin?

      Jospa sille pitäisi ensin näyttää SETELIÄ ?
      Ensin pientä, ja sitten suurentaa ?
      Olis hauska nähä,millä euro määrällä puhetta alkais tulla, vai tulisiko ollenkaan ?
      On aikoihin eletty,en muuta sano.

      • Kankaankadulla

        tuollaisen käytöksen jos asiakas itse olisi epäkohtelias.

        Ehkä asiakkaita on liikaa.


    • ...

      Olen saanut apua ja palvelua moitteettomasti kyseisestä yrityksestä. Auto on tullut kuntoon ja huoletuksi erittäin nopeasti ja ammatti taitoisesti.Myös hinta ja työn jälki ovat kohdallaan.

      • jkts

        aina on auto huollettu ja korjattu kun olen kyseisen liikkeen palveluja käyttänyt :)


      • MYKKÄ "mestari"

        Sepä hyvä, että edes sinulle toimii. (puhuu)
        Ei vaan näytä kaikille toimivan. (puhuvan)
        Lukeeko rasvari pärstää ?
        Eikö kaikkien rahat ole samanarvoiset ?

        Valitsee kai itse asiakkaansa ?
        No se on hänen valintansa.


      • sisäpiiriin
        MYKKÄ "mestari" kirjoitti:

        Sepä hyvä, että edes sinulle toimii. (puhuu)
        Ei vaan näytä kaikille toimivan. (puhuvan)
        Lukeeko rasvari pärstää ?
        Eikö kaikkien rahat ole samanarvoiset ?

        Valitsee kai itse asiakkaansa ?
        No se on hänen valintansa.

        Minulta räjähti autonmoottori jokunen aika sitten. Markun asiantuntemuksella asia tuli kuntoon. Ripeää ja osaavaa toimintaa. Käyn vieläkin kun ongelmia tulee.


      • 4u9vmmm´m
        sisäpiiriin kirjoitti:

        Minulta räjähti autonmoottori jokunen aika sitten. Markun asiantuntemuksella asia tuli kuntoon. Ripeää ja osaavaa toimintaa. Käyn vieläkin kun ongelmia tulee.

        Sanoppa muuta, on se suur harmi, se on vuan kestettävä.

        "suosio se on suvellakkii" niin mullae, eritoen tietenkin sulla.
        Pietää kiini suavutetuista evuista.


    • lie

      Se on paha jos pura persiissä töehin herree.

      • tiipii

        Valvojat herätys!Tämä menee jo henkilökohtaisuuksiin.


    • Onnikainen

      Ihan hutasten korjas minun auton.
      Ei menny katastuksesta läpi

      • tarpeita korjaukseen

        Jotkut toivovat ihmeen tapahtuvan kun tuovat läpiruostuneen ropposen pajalle ja siitä pitäisi saada kulkupeli ja budjetti on vielä tiukka.


    • r-reiska2

      Aikas hankalata asiakaspalveluahan se on, kun ei mies saa sannoo suustaan ,mutta, mutta.Asiaan: Hyvin suoritti alapallonivelen vaihdon siihen asti, kun aloin renkaita vaihtamaan. Olipa NAPANNU etuset sen verran terhakasti pulttipyssyllä kiinni,et ei ristikkoavain kestäny edes aukasta. Vittu mulle riitti kyseinen SEPPÄ!

      • niin...

        ...ei ole varaa muuhun kuin Bilteman ristikoihin. Omat työkalusi ovat niin surkeatm, joten kuvastaa paljon henkilönä, että alat kiukutella toisten toimeentulon ehdoilla. Olisit itse vaihtanu palloniveles, mutta kun ei taida onnistua vaikka saisitkin sen renkaan irti.


    • ...

      Kaikki kuulemani kommentit ko. liikkeestä ovat olleet ainoastaan positiivisia. Oma autoni tuli huollosta tahrittuna ja öljyäkin oli vaihdon yhteydessä unohtunut lisätä muutama litra. Toivottavasti tämä oli vain ikävä poikkeus.

    • menee...

      ...niin kunnia kasvaa. Jos ei tee mitään, nii ei voi sattuakkaan mitään. Eiköhän nämä kaikki tänne kirjoitetut ole kuitenkin enemmän tai vähemmän poikkeustapauksia ääripäistä. Kaippa niitä onnistumisiakin tulee enemmäm kuin joka toinen...

    • RenaultClio1

      Vuosia sitten oma ensikokemus kyseiseen korjaamoon oli melkein kuin sanasta sanaan aloituksen kaltainen. Kun lopuksi kysyin että kiinnostaako autonhuolto ja kerroin kyseessä olevan Renault tokas Markku "eihän se oo mikään auto" :) Lähdin juttuun mukaan ja sanoin että korjattua se pitäs silti saaha. Nyt kun huima puheyhteys oli saavutettu Markun suupieleen nousi pieni hymynkare ja hän otti auton vastaan ja teki työn sovitusti, nopeasti, ammattitaidolla ja hyvällä hintaa. Autoa noudettaessa hän haasteli jo melkein kun toinen ihminen.
      Ensi järkytyksestä selvinneenä jäi hyvä fiilis.

    • kateuspitääansaita

      Hyvin poijjat siellä tekee duunii,just kävin mersuun kesänakit vaihtaa:=) Tulen myös uudestaan!!:)

    • Anonyymi

      Loppu

    • Anonyymi

      Aloitusviestin vastaan että monta kertaa olen kokenut saman jutun. Tuntuu siltä että on tullut paikkaan missä on "ei toivottu".
      Suomalainen on kyllä taantunut niin pahasti juntiksi että ulkomaillakin kuulemma suomalaiset tunnistetaan ravintoloissa yms. koska kohteliaisuus puuttuu.
      Vielä sotien jälkeen oli hetki aikaa jolloin kohteliaisuudet kuului jokapäiväiseen käytökseen mutta -70 luvulla ei enää tällaista ole ollut ja nykypäivänä tilanne on niin pohjamudissa kuin vain voi olla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe