>>
Kannanottoni
3
473
Vastaukset
- jo entinen
Toisaalta on myös niin että hypnoosi on todistettavasti vaikuttava menetelmä, ihan niin kuin itsekin todistelit. Eikö olisi aika outoa että hypnoosi todistettavasti vaikuttavana menetelmänä olisi vailla minkäänlaista kontrollia?
- poika.tuntureilta
- nähtävästi olet
poika.tuntureilta kirjoitti:
Mutta helpommin sanottu kuin tehty.
Kun jo tässä terveydenhuollossakin on vaikeuksia löytää yhteistä näkemystä potilaan hoitojen ja etujen suhteen, jonka luulisi olevan erittäin selvää, jopa yksinkertaista, niin kuinka sitten laajemminkin?
Kovin eri suuntiin eri tahojen intressit tuntuvat vetävän jo tässäkin asiassa, ja se varsinainen objekti ongelmineen ja intresseineen tahtoo unohtua muiden intressien jalkoihin, ja saa tyytyä niihin murusiin mitä sattuu yli jäämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285