Borrelioosi vammauttaa

Nainen saaristosta

On paljon ihmisiä jotka ovat kuolleet Kumlingen tautiin ja borreliaan tai ovat vakavasti sairastuneet. Minulla on hyvä ystävä joka on punkin uhri. Hän on jatkuvan, voimakkaan säryn johdosta työkyvytön ja elämänlaatu on merkittävästi huonontunut.

4

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

Siis menimme vaimoni kanssa Ahvenanmaalle vuosi 95 viettämään Häämatkaamme Kesäkuussa. Vaimoni oireet alkoi Elokuussa.
      Olimme pieneltä paikkakunnalta kotoisin jossa asiantuntevaa lääkäriä ei ollut silloin saatavilla.
      Tilanne paheni ja paheni kunnes itse vein Vaimoni sairaalaan Tyks:IIN ja sanoin et nyt pitää tapahtua jotain. Siellä selvis karu totuus Vaimoni Hautajaiset pidettiin viikko ennen joulua.
      Joten sen ajan muistan kyllä ihan hyvin.
      Vaimollani tuli se Aivokuume johon ei löytynyt lääkettä, mieleeni vaan tulee et koskahan lääkärit ottavat potilaiden tilanteen tosissaan.
      Vaimoni kuoli kun pidin hänestä kädestä kiinni ja lääkäri oli just lähtenyt huoneesta ja sanonut et katellaan tilannetta. Nyt ei tarvii katella enää.
      Joten sellainen tarina tää.

• punkkisyyni

Itse sain epäillyn borrelioositartunnan muualta kuin Ahvenanmaalta, vaikka sen kauniita metsiä ja rantoja on tullut kerran lomalla kuljettua. Vastaavanlaisella reissulla kuitenkin.

Punkki löytyi ja nopea hoito heti alussa paransi. Olen siitä kiitollinen ja toivon parempaa vointia ja jaksamista sairastuneille. Toivon heille paranemista.

• freudistaali

Uusi syy pysyä poissa tuosta rasistisaaresta!

Mitä hitto suomalaiset tekevät tuossa paskamaassa pokkuroimassa.

Meikä ei kusekaan siihen suuntaan, fy fan!

• sinua sinne

haluakaan, kun olet näköjään tuollainen mulkku hintti.
        Ja hyvä tietää, ettet ole pilaamassa ilmaa siellä.

Kunpa vaan tietäisi missä asut, senkin lipeväkielinen homopoika, niin välttäisin sitä mestaa kuin ruttoa enkä kusisi minäkään siihen suuntaan.
        Minua ei punkit pelota, mutta tuollainen vääräsäärinen petiinpissaaja kylläkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4298
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      44
      2218
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1792
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe