Laajakaista (kotiportti) hävisi 13.–14.3.2009 joka huomattiin meillä.
On yritetty 3 eri koneella ja 2:della eri modeemilla, mutta mistään ei ole liittymää saatu toimimaan.
Sunnuntaina 15 päivä yritin soitta Elisan Asiakastuen vikapalveluun mutta automaattivastaaja ilmoitti että se ei ole auki kuin maanantaista lauantaihin, joten se siitä. Kuulemma aukioloilmoituksen jälkeen olisi ollut mahdollista jättää vikailmoitus mutta minä suljin puhelimen kun kuulin aukioloajat joten sunnuntaina 15.3.09 jäi ilmoitus tekemättä. On varmaan aika järkevää pistää tällainen ilmoituksen tekeminen sen jälkeen kun on ensin ilmoitettu aukioloajat.
16. päivä klo 8.15 maanantaina soitin sitten Elisan palveluihin ja yritimme saada yhteyden internetiin mutta eipä onnistunut niilläkään eväillä, joten sieltä todettiin että jatkamme vian määrittelyä ja palataan asiaan. Sieltä sanottiin että korjaus vie 1 – 3 vuorokautta.
Soitin vikapalveluun 5-6 kertaa ja kysyin missä mennään, mutta tulos oli aina sama, vikaa tutkitaan. Viimein sain vastauksen että asentaja on paikalla.
Vika mikä lieneekin (Reititin) tuli kuntoon 23.3.2009 n. klo 9.25. Erittäin ”nopeaa” korjaustoimintaa vai mitä?
Ja klo n. 10.00 vika palasi eikä internet enää toimi.
Tähän uudelleenkorjaamiseen kului aikaa 6 tuntia, sen jälkeen Internetyhteys toimi jälleen eli klo 16.00.
Sitten joku soitti Elisalta (vastuuhenkilö) ja sanoi että saan 2 kk:den hyvitykset, koska vika on kestänyt näin kauan. Mielestäni aika kohtuullinen korvaus.
Mitenkähän tällaisessa tapauksessa maksetaan esimerkiksi e-laskut jotka näkyvät vain internetin kautta.
Kuka maksaa puhelinlaskun kun jouduin käyttämään puhelinta modeemina maksaakseni nämä e-laskut. Lisäksi ylläpidän myös työpaikkani keilaporukan nettisivuja jota joudun vähän väliä päivittämään.
Tässä rupee haiskahtamaan se nykyaika että pannan vain kaikki ulos firmasta ja katsotaan kuinka käy, jos vaikka vika korjaantuisi itsestään.
Sieltä tuli tekstureita:
Lähettäjä: 126555
Aika: 16. maaliskuuta 2009 8:17
Häiriöilmoituksenne – Kotiportti (Data yhteys ei toimi) on vastaanotettu tunnisteella 06995186.
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 16. maaliskuuta 2009 8:20
Jatkamme ilmoittamanne häiriön -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) korjaamista. Tunniste: 06995186.
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 19. maaliskuuta 2009 12:34
Ilmoittamanne häiriön -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) korjaus odottaa vapaata asentajaa. Tunniste: 06995186
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 23. maaliskuuta 2009 10:10
Ilmoittamanne häiriö -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) on korjattu 23.3.2009.
Käsittelytunnus nro: 06995186
Terveisin, Elisa Oyj
Tämä ilmoitus tuli sen jälkeen kun Internet oli taas lakannut toimimasta.
Viimeisen korjauksen jälkeen ei ole tullut ilmoitusta että Internet toimii taas.
ELISA laajakaistan (kotiportti) korjaus?
0
1019
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."
ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w18946Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu3843En koskaan
Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v49840Nainen, olet kaipaillut seuraani
Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan76737Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä
Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.224731- 46719
Emme näe enää koskaan
Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon34697Vornanen alkaa olla kusessa
Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt82682- 107673
- 35620