Laajakaista (kotiportti) hävisi 13.–14.3.2009 joka huomattiin meillä.
On yritetty 3 eri koneella ja 2:della eri modeemilla, mutta mistään ei ole liittymää saatu toimimaan.
Sunnuntaina 15 päivä yritin soitta Elisan Asiakastuen vikapalveluun mutta automaattivastaaja ilmoitti että se ei ole auki kuin maanantaista lauantaihin, joten se siitä. Kuulemma aukioloilmoituksen jälkeen olisi ollut mahdollista jättää vikailmoitus mutta minä suljin puhelimen kun kuulin aukioloajat joten sunnuntaina 15.3.09 jäi ilmoitus tekemättä. On varmaan aika järkevää pistää tällainen ilmoituksen tekeminen sen jälkeen kun on ensin ilmoitettu aukioloajat.
16. päivä klo 8.15 maanantaina soitin sitten Elisan palveluihin ja yritimme saada yhteyden internetiin mutta eipä onnistunut niilläkään eväillä, joten sieltä todettiin että jatkamme vian määrittelyä ja palataan asiaan. Sieltä sanottiin että korjaus vie 1 – 3 vuorokautta.
Soitin vikapalveluun 5-6 kertaa ja kysyin missä mennään, mutta tulos oli aina sama, vikaa tutkitaan. Viimein sain vastauksen että asentaja on paikalla.
Vika mikä lieneekin (Reititin) tuli kuntoon 23.3.2009 n. klo 9.25. Erittäin ”nopeaa” korjaustoimintaa vai mitä?
Ja klo n. 10.00 vika palasi eikä internet enää toimi.
Tähän uudelleenkorjaamiseen kului aikaa 6 tuntia, sen jälkeen Internetyhteys toimi jälleen eli klo 16.00.
Sitten joku soitti Elisalta (vastuuhenkilö) ja sanoi että saan 2 kk:den hyvitykset, koska vika on kestänyt näin kauan. Mielestäni aika kohtuullinen korvaus.
Mitenkähän tällaisessa tapauksessa maksetaan esimerkiksi e-laskut jotka näkyvät vain internetin kautta.
Kuka maksaa puhelinlaskun kun jouduin käyttämään puhelinta modeemina maksaakseni nämä e-laskut. Lisäksi ylläpidän myös työpaikkani keilaporukan nettisivuja jota joudun vähän väliä päivittämään.
Tässä rupee haiskahtamaan se nykyaika että pannan vain kaikki ulos firmasta ja katsotaan kuinka käy, jos vaikka vika korjaantuisi itsestään.
Sieltä tuli tekstureita:
Lähettäjä: 126555
Aika: 16. maaliskuuta 2009 8:17
Häiriöilmoituksenne – Kotiportti (Data yhteys ei toimi) on vastaanotettu tunnisteella 06995186.
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 16. maaliskuuta 2009 8:20
Jatkamme ilmoittamanne häiriön -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) korjaamista. Tunniste: 06995186.
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 19. maaliskuuta 2009 12:34
Ilmoittamanne häiriön -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) korjaus odottaa vapaata asentajaa. Tunniste: 06995186
Elisa Oyj
Lähettäjä: 126555
Aika: 23. maaliskuuta 2009 10:10
Ilmoittamanne häiriö -- Kotiportti (Data yhteys ei toimi) on korjattu 23.3.2009.
Käsittelytunnus nro: 06995186
Terveisin, Elisa Oyj
Tämä ilmoitus tuli sen jälkeen kun Internet oli taas lakannut toimimasta.
Viimeisen korjauksen jälkeen ei ole tullut ilmoitusta että Internet toimii taas.
ELISA laajakaistan (kotiportti) korjaus?
0
1065
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006