Ostin Plantagenista pajuaitaa jonka naulasin ulkoparvekkeemme aitaan kiinni.
Onko kyseinen aita miten säänkestävä? Kuivettuuko se ikävän harmaaksi ajan kanssa vai käykö sille mitään vesisateessa/auringonpaisteessa?
Aurinko ei tosin paista suoraan aitaan, vaan aidan vastaiselle seinälle.
Ostin myös pajusta tehtyjä parvekelaatikoita, mitenkäs ne kestää sään vaihtelut?
Ja onko hyviä kasvi/kesäkukka ehdotuksia noihin parvekelaatikoihin. Meidän parvekkeelle paistaa aamupäivästä lähtien aurinko, joten paahteesta tykkääviä lajeja siihen varmaan olisi paras istuttaa ;)
Pajuaita
2
3691
Vastaukset
- Unknown
Minulla on ollut pajuaita parvekkeella jo kolme vuotta enkä sitä välillä ole pois ottanut. Myös minulla se on kaiteen sisäpuolella joten se ei ole suoraan aurinkoon päin. Tosin lumi ja vesi sen aina kastelee. Ihme kyllä se ei ole haalistunut eikä hajonnut sään vaikutuksesta. Pajusta tehdyt parvekelaatikot(vuorattu muovilla) taas minulla hajosivat hyvinkin nopeasti, uskon että kosteus ja mullan paino tekivät tehtävänsä. Kun taas pajuiset kartion malliset kukkastiat ovat kestäneet useamman vuoden, vaikkakin olen niissä pitänyt vain tekomurattia.
- fffffffffffffffffffff
Kandee ostaa "muovi" versio pajuaidasta, menee täydestä läpi, ei haalene.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871853Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1471312YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä681141- 651002
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82931Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli86858Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.128840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810