Ostin Plantagenista pajuaitaa jonka naulasin ulkoparvekkeemme aitaan kiinni.
Onko kyseinen aita miten säänkestävä? Kuivettuuko se ikävän harmaaksi ajan kanssa vai käykö sille mitään vesisateessa/auringonpaisteessa?
Aurinko ei tosin paista suoraan aitaan, vaan aidan vastaiselle seinälle.
Ostin myös pajusta tehtyjä parvekelaatikoita, mitenkäs ne kestää sään vaihtelut?
Ja onko hyviä kasvi/kesäkukka ehdotuksia noihin parvekelaatikoihin. Meidän parvekkeelle paistaa aamupäivästä lähtien aurinko, joten paahteesta tykkääviä lajeja siihen varmaan olisi paras istuttaa ;)
Pajuaita
2
3524
Vastaukset
- Unknown
Minulla on ollut pajuaita parvekkeella jo kolme vuotta enkä sitä välillä ole pois ottanut. Myös minulla se on kaiteen sisäpuolella joten se ei ole suoraan aurinkoon päin. Tosin lumi ja vesi sen aina kastelee. Ihme kyllä se ei ole haalistunut eikä hajonnut sään vaikutuksesta. Pajusta tehdyt parvekelaatikot(vuorattu muovilla) taas minulla hajosivat hyvinkin nopeasti, uskon että kosteus ja mullan paino tekivät tehtävänsä. Kun taas pajuiset kartion malliset kukkastiat ovat kestäneet useamman vuoden, vaikkakin olen niissä pitänyt vain tekomurattia.
- fffffffffffffffffffff
Kandee ostaa "muovi" versio pajuaidasta, menee täydestä läpi, ei haalene.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765