# Vaiheessa #

####### ♥ 100 ♥ #######

... VAIHEESSA ...

Ajattelin - Eiku
Kohtaus kulissien takana
Ramppikuume Varietee

Värähdys sisälläni
Näkymätön leikki
Totuus lavan reunalla

Tää unta -
Hapuilen katkaisijaa
Sytytä huone

Eiku - Istutaan hetki
Mä kerään mut
Ootsä siinä

Odota - Eiku
Halaa -
Ota lujasti kiinni

Eiku odota !

Ota mua kädestä
Katso mua silmiin
Katso !

- Istutaan -

######## ♥ 100 ♥ #######

http://www.youtube.com/watch?v=eig_6Nzz6tk

5

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..en ole tähän mitään laittanut, vaikka olen ollut laittavinani. Tämä oli hyvin tehty "Eiku" runo. Monta hyvää kohtaa, mutta tuo "Mä kerään mut" on se, joka oli hyvä oivallus tuon rakkauden edessä kaikkia meitä vaivaavan "ramppikuumeen" kuvaamiseen.

      Niinkuin Zakuskat tuolla jossakin aiemmin sanoi, niin runosi ovat vaan parantuneet. Persoonallinen otteesi, viimeistelty ulkoasu ja täydentävä linkki ovat sinun tavaramerkksi : )

      Kiitoksia hienosta lukuhetkestä : )

      • Kopittelija

        Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...

        Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D

        Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
        Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
        Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D

        Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
        Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)

        Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)

        Kiva jos tykkäsit runostani ! :)

        Terkuin: (*J*)


      • padme_amidala
        Kopittelija kirjoitti:

        Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...

        Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D

        Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
        Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
        Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D

        Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
        Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)

        Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)

        Kiva jos tykkäsit runostani ! :)

        Terkuin: (*J*)

        ..ei vaiskan jätän koneen päälle, ja yhteydet. Niin että jos vihreä pallukka palaa, en välttämättä silti ole täällä. Ja jos galleriaan ei erikseen kirjaudu ei sielläkään muutu se "viimeksi sisäänkirjautunut" aika, vaikka onkin tälleen rekattuna liikkeellä, kuin minä nyt.

        Vielä seurantaa häiritsee se, että voi laittaa sähköposti kohtaan ruksin. Silloin saa viestin omaan sähköpostiinsa, jos joku on vastannut. Ja kun kiiruhtaa vastaamaan takaisin, joku saattaa luulla että täällä on koko ajan.

        Minäkin jätän nyt yhteyden päälle, mutta siirryn sytyttelemäään kynttilöitä ja takkaa : )

        Lisää vaan runoja kehiin, kyllä ne negatiiviset arvostelijat häviävät tälläisten teosten edessä pikkuhiljaa : )


    • Tilanne johon eläydyin
      älä suutu aloin nauraan.

      Kyllähän
      sitä elämässä sattuu ja
      hyvä pyytää
      "ota lujasti kiinni"

      - istutaan -
      sehän jo ois juhlahetki

      otakoppi
      hymyn kera "VAIHEESSA" runos sai minut hyvälle tuulelle, kiitos..Liisa

      • Kopittelija

        No johan minä olen sanonut jo pitemmän aikaa, että
        "ennen ne naiset hymyili mutta nyt ne suorastaan nauraa "... :D

        Mutta ei se mitään... kiva jos viihtyy seurassa, onhan sekin jotain...

        Kiva jos runosta tykkäsit !

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe