####### ♥ 100 ♥ #######
... VAIHEESSA ...
Ajattelin - Eiku
Kohtaus kulissien takana
Ramppikuume Varietee
Värähdys sisälläni
Näkymätön leikki
Totuus lavan reunalla
Tää unta -
Hapuilen katkaisijaa
Sytytä huone
Eiku - Istutaan hetki
Mä kerään mut
Ootsä siinä
Odota - Eiku
Halaa -
Ota lujasti kiinni
Eiku odota !
Ota mua kädestä
Katso mua silmiin
Katso !
- Istutaan -
######## ♥ 100 ♥ #######
http://www.youtube.com/watch?v=eig_6Nzz6tk
# Vaiheessa #
5
419
Vastaukset
- padme_amidala
..en ole tähän mitään laittanut, vaikka olen ollut laittavinani. Tämä oli hyvin tehty "Eiku" runo. Monta hyvää kohtaa, mutta tuo "Mä kerään mut" on se, joka oli hyvä oivallus tuon rakkauden edessä kaikkia meitä vaivaavan "ramppikuumeen" kuvaamiseen.
Niinkuin Zakuskat tuolla jossakin aiemmin sanoi, niin runosi ovat vaan parantuneet. Persoonallinen otteesi, viimeistelty ulkoasu ja täydentävä linkki ovat sinun tavaramerkksi : )
Kiitoksia hienosta lukuhetkestä : )- Kopittelija
Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...
Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D
Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D
Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)
Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)
Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Terkuin: (*J*) - padme_amidala
Kopittelija kirjoitti:
Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...
Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D
Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D
Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)
Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)
Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Terkuin: (*J*)..ei vaiskan jätän koneen päälle, ja yhteydet. Niin että jos vihreä pallukka palaa, en välttämättä silti ole täällä. Ja jos galleriaan ei erikseen kirjaudu ei sielläkään muutu se "viimeksi sisäänkirjautunut" aika, vaikka onkin tälleen rekattuna liikkeellä, kuin minä nyt.
Vielä seurantaa häiritsee se, että voi laittaa sähköposti kohtaan ruksin. Silloin saa viestin omaan sähköpostiinsa, jos joku on vastannut. Ja kun kiiruhtaa vastaamaan takaisin, joku saattaa luulla että täällä on koko ajan.
Minäkin jätän nyt yhteyden päälle, mutta siirryn sytyttelemäään kynttilöitä ja takkaa : )
Lisää vaan runoja kehiin, kyllä ne negatiiviset arvostelijat häviävät tälläisten teosten edessä pikkuhiljaa : )
Tilanne johon eläydyin
älä suutu aloin nauraan.
Kyllähän
sitä elämässä sattuu ja
hyvä pyytää
"ota lujasti kiinni"
- istutaan -
sehän jo ois juhlahetki
otakoppi
hymyn kera "VAIHEESSA" runos sai minut hyvälle tuulelle, kiitos..Liisa- Kopittelija
No johan minä olen sanonut jo pitemmän aikaa, että
"ennen ne naiset hymyili mutta nyt ne suorastaan nauraa "... :D
Mutta ei se mitään... kiva jos viihtyy seurassa, onhan sekin jotain...
Kiva jos runosta tykkäsit !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
