####### ♥ 100 ♥ #######
... VAIHEESSA ...
Ajattelin - Eiku
Kohtaus kulissien takana
Ramppikuume Varietee
Värähdys sisälläni
Näkymätön leikki
Totuus lavan reunalla
Tää unta -
Hapuilen katkaisijaa
Sytytä huone
Eiku - Istutaan hetki
Mä kerään mut
Ootsä siinä
Odota - Eiku
Halaa -
Ota lujasti kiinni
Eiku odota !
Ota mua kädestä
Katso mua silmiin
Katso !
- Istutaan -
######## ♥ 100 ♥ #######
http://www.youtube.com/watch?v=eig_6Nzz6tk
# Vaiheessa #
5
390
Vastaukset
- padme_amidala
..en ole tähän mitään laittanut, vaikka olen ollut laittavinani. Tämä oli hyvin tehty "Eiku" runo. Monta hyvää kohtaa, mutta tuo "Mä kerään mut" on se, joka oli hyvä oivallus tuon rakkauden edessä kaikkia meitä vaivaavan "ramppikuumeen" kuvaamiseen.
Niinkuin Zakuskat tuolla jossakin aiemmin sanoi, niin runosi ovat vaan parantuneet. Persoonallinen otteesi, viimeistelty ulkoasu ja täydentävä linkki ovat sinun tavaramerkksi : )
Kiitoksia hienosta lukuhetkestä : )- Kopittelija
Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...
Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D
Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D
Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)
Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)
Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Terkuin: (*J*) - padme_amidala
Kopittelija kirjoitti:
Joo... tässä olikin jo välillä 3 vastausta mutta ne lensi jonnekin...
Ja niissä jotain kyseltiin, että miksi minä täällä aina olen... ? Mutta mistähän se kyselijä sen voisi tietää jos ei sitten aina itse ole täällä ! :D
Ja siitä sanottiin myös , että runoni voisi saada suosiota "jossain muualla" paremmin, niin siihen voin sanoa , että tänne mulla ei vielä ole porttikieltoa ! :D
Ja kolmanneksi, en minä kyllä minkään suosion takia näitä tekeleitäni rustaile...
Joten kärsimys jatkuu edelleen... :D
Joo mutta se on minusta kiva näissä 24 runoissa, kun voi liittää niihin myös täydentävän musiikin ...
Se on kiva se ja avaa myös monesti runoakin ja sen henkeä mukavasti ! :)
Mutta älä sinä nyt siellä ihan "mökkihöperöksi" tule ja muista , että keväisin purot solisee... ;)
Kiva jos tykkäsit runostani ! :)
Terkuin: (*J*)..ei vaiskan jätän koneen päälle, ja yhteydet. Niin että jos vihreä pallukka palaa, en välttämättä silti ole täällä. Ja jos galleriaan ei erikseen kirjaudu ei sielläkään muutu se "viimeksi sisäänkirjautunut" aika, vaikka onkin tälleen rekattuna liikkeellä, kuin minä nyt.
Vielä seurantaa häiritsee se, että voi laittaa sähköposti kohtaan ruksin. Silloin saa viestin omaan sähköpostiinsa, jos joku on vastannut. Ja kun kiiruhtaa vastaamaan takaisin, joku saattaa luulla että täällä on koko ajan.
Minäkin jätän nyt yhteyden päälle, mutta siirryn sytyttelemäään kynttilöitä ja takkaa : )
Lisää vaan runoja kehiin, kyllä ne negatiiviset arvostelijat häviävät tälläisten teosten edessä pikkuhiljaa : )
Tilanne johon eläydyin
älä suutu aloin nauraan.
Kyllähän
sitä elämässä sattuu ja
hyvä pyytää
"ota lujasti kiinni"
- istutaan -
sehän jo ois juhlahetki
otakoppi
hymyn kera "VAIHEESSA" runos sai minut hyvälle tuulelle, kiitos..Liisa- Kopittelija
No johan minä olen sanonut jo pitemmän aikaa, että
"ennen ne naiset hymyili mutta nyt ne suorastaan nauraa "... :D
Mutta ei se mitään... kiva jos viihtyy seurassa, onhan sekin jotain...
Kiva jos runosta tykkäsit !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001