http://www.autospies.com/news/European-Gay-Car-of-the-Year-2009-41292/
Car of the year 2009
4
658
Vastaukset
- arvoisessaan
Pienet elämäntapautot eli Mito, Mini, Augo näkyivät pärjäävän hyvin, muttei bemariakaan kovin alas arvostettu. Ykköspalli jäi saavuttamatta, koska äänet hajautuivat usean mallin kesken.
- olisi...
pitänyt voittaa. se on tosi gay, varsinkin coupe/cabrio.
- pistit!
Homo! Iik, hassua!
- Didiidiidii
Joutuuko joku oikeesti vielä miettimään, että "voi jumalauta, mun auto on homo!"? "Kato, toi ajaa homoautolla!" "Ei muuten ollu yhtään audia listoilla" Hristus, mikä helvetti näitä miehiä vaivaa? Itsetunto-ongelmia? Mä ainakin ajan vi**u millä haluan ja mulle on ihan sama tykkääkö fägät autosta vai ei... ku ei siihen porukkaan kuulu ne se on aika selkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966