Saako skolioosilla vapautuksen c-luokitus armeijasta? Tai mulla on selässä mutka ja olen alipainoinen 56kg. Menenkö lääkäriin, voiko siviililääkäri kirjoittaa c-paperit?
Alipainoinen
4
2072
Vastaukset
- dasd d as
Saa c-paperit jos siitä on merkittävää haittaa. Skolioosihan kuten muitakin sairauksia on sieltä lievästä päästä vaikeaan asti. Siviililääkäri voi kirjoittaa paperit.
- armeijaan laitettu
Tulipa mieleeni, että onko mitään rajoja alipainon suhteen, ettei hyväksyttäisi armeijaan? Itse painan noin 47 kiloo ja pituutta 170, mikä tekee painoindeksiksi tuloksen "merkittävästi alipainoinen". Minut hyväksyttiin kutsunnoissa armeijaan. En ole anorektikko tms., mutta luonnollisesti laiha.
- alipainoinen
ei varmaankaan ole alipaino este armeijalle, itse olen samoissa mitoissa kanssasi ja kutsunnoissa pääsin armeijaan parhaimmilla papereilla. Ei huolta, kunhan kunto on hyvä pärjäät varmasti
- minävainn
Ei juma, oletko minä? :O Painan itse 47kg ja olen 172 cm pitkä. Olen kyllä kasvavassa iässä vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132406Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3912216- 981882
- 4531829
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1221713- 71474
- 2361095
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.12990Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41872No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla
OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk117744