Seuraa dogailuun

"vappusussa haussa"

Jos olet Tallinnassa yksin reissussa, ja haluaisit ottaa olutta ja tarinoida toisten porojen kanssa, niin mihin baariin, pubiin pitäisi mennä? Siis päivällä ja entä illalla vai samat paikat.
En halua vastaukseksi Sadamarketin kahvilaa tai Kekkosta, jotain aavistuksen verran fiksumpaa:)
Vappuna aioin lähteä ja unohtaa kaikki maalliset ikävät ja keskittyä öllen juontiin:)

21

1315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piti kirjoittaman:)

      heh:)

      • haluat seurustella............

        ja ottaa öltsiä muiden porojen seurassa, ei sun sitä varten tarvitse Tallinnaan mennä, meet sinne oman kylän kaljakuppilaan, siellä ne muutkin onnettomat ryystää sitä ölviään.
        Jos sen sijaan haluaa pitää hauskaa paikallisten kanssa niin mahdollisuuksia on kymmenittäin.
        Iloinen venäläismesta on Virukadun Karu-baari, varsinaisia notkujia löytyy Koplin baareista, on muuten kokemus, virolaisia löytyy pikkupubeista ja huoria löytyy hotelliravintoloista.
        Aloita nyt vaikka näistä!


      • dogaaja
        haluat seurustella............ kirjoitti:

        ja ottaa öltsiä muiden porojen seurassa, ei sun sitä varten tarvitse Tallinnaan mennä, meet sinne oman kylän kaljakuppilaan, siellä ne muutkin onnettomat ryystää sitä ölviään.
        Jos sen sijaan haluaa pitää hauskaa paikallisten kanssa niin mahdollisuuksia on kymmenittäin.
        Iloinen venäläismesta on Virukadun Karu-baari, varsinaisia notkujia löytyy Koplin baareista, on muuten kokemus, virolaisia löytyy pikkupubeista ja huoria löytyy hotelliravintoloista.
        Aloita nyt vaikka näistä!

        Kotikylässä ei ole baareja, joten se siitä.
        Ja kai Tallinnassa saa juopotella ja seurustella toisten porojen kaa?
        En jaksa sönkata vähäistä engelantiani, venättää enkä viroa osaa, joten suomen kielinen keskustelu on mukavinta. Eikä tule mitään inhottavia kulttuurellisia eroja.


      • Tellervo66
        haluat seurustella............ kirjoitti:

        ja ottaa öltsiä muiden porojen seurassa, ei sun sitä varten tarvitse Tallinnaan mennä, meet sinne oman kylän kaljakuppilaan, siellä ne muutkin onnettomat ryystää sitä ölviään.
        Jos sen sijaan haluaa pitää hauskaa paikallisten kanssa niin mahdollisuuksia on kymmenittäin.
        Iloinen venäläismesta on Virukadun Karu-baari, varsinaisia notkujia löytyy Koplin baareista, on muuten kokemus, virolaisia löytyy pikkupubeista ja huoria löytyy hotelliravintoloista.
        Aloita nyt vaikka näistä!

        Karu baarihan on nykyään loistava seurustelu-, ruoka- ja anniskeluravintola, eräs Tallinnan lämminhenkisimpiä paikkoja.


    • jäi sanomatta

      että olen 45 -vuotias nainen:)

      • tyttö 45

        ton ikäsen hupakon kanssa ei varmaan kukaan halua varsinkaan vappuna ottaa ölleä. Eikä varmaan koskaan muulloinkaan muut kuin peräkammari pojat. Mut toivottavasti jonkun onnettoman vikisijän sieltä porolaitumelta löydät. Onnea sulle.


      • dogailija
        tyttö 45 kirjoitti:

        ton ikäsen hupakon kanssa ei varmaan kukaan halua varsinkaan vappuna ottaa ölleä. Eikä varmaan koskaan muulloinkaan muut kuin peräkammari pojat. Mut toivottavasti jonkun onnettoman vikisijän sieltä porolaitumelta löydät. Onnea sulle.

        Miksei muka haluaisi ottaa olutta mun kaa? Olen hauska, mukavaa seuraa, tykkään tarinoida kaikesta maan ja taivaan väliltä, lisäksi olen ulkonäöltäni ihan vetävännäköinen nainen. Mikä tässä mättäis? Ainakaan tähän asti ole missään tarttenu ilman seuraa istua jos sitä on halunnut.

        Hauskoja dogaushetkiä sullekin ihana kannustava immeinen, pusuja!:)


      • ...taas...
        tyttö 45 kirjoitti:

        ton ikäsen hupakon kanssa ei varmaan kukaan halua varsinkaan vappuna ottaa ölleä. Eikä varmaan koskaan muulloinkaan muut kuin peräkammari pojat. Mut toivottavasti jonkun onnettoman vikisijän sieltä porolaitumelta löydät. Onnea sulle.

        näitä naisten metkuja. Kirjoittajahan voi olla säpäkkä airobikkaava isoäiti.


      • juuhhh
        dogailija kirjoitti:

        Miksei muka haluaisi ottaa olutta mun kaa? Olen hauska, mukavaa seuraa, tykkään tarinoida kaikesta maan ja taivaan väliltä, lisäksi olen ulkonäöltäni ihan vetävännäköinen nainen. Mikä tässä mättäis? Ainakaan tähän asti ole missään tarttenu ilman seuraa istua jos sitä on halunnut.

        Hauskoja dogaushetkiä sullekin ihana kannustava immeinen, pusuja!:)

        Et ole vieläkään mikään ikäloppu, kyllä seuraa löytyy jos on pitänyt ulkonäöstään huolta. Ylläoleva arvostelija on varmaan ylipainoinen mätisäkki legginssilortto.


    • reissaajaoo

      Jos haluut suomalaisten kanssa tarinoida varmin paikka viru hotellin kulmassa oleva corner pub siellä suurin osa asiakkaista suomalaisia ja ovat yleensä hyvin paljon ölleä ottaneet.

    • xgxgxgg

      Taas vappuna menossa?

      • Tyttöporo

        No minä olen saanut aikaan hyvät keskustelut mm. raatihuoneentorin ulkopöydissä,Mad Murphys pubissa ja tosiaan siinä Viruhotellin kulmilla. Niin,siis suomalaisten kanssa. Ja tietysti helsinkibaarissa, vaikka se kyllä jotenki ankea paikka. Sieltä kuitenkin joskus ihan kivaa seuraa löytynyt. Toivottavasti sulle tulee mukava Vappu.


      • Tyttöporo

        Hitto näitä vanhoja ketjuja. No,kaikille hyvää pääsiäistä ja vappua 2017


    • aapas

      Voipi olla että vappuna käväistään myös tuossa Karu- Baarissa.
      Ehkä Koplin suuntaan myös oluelle ja saslikille, harmi ettei ratikka enää sinne mene,
      no taksolla sitten.
      Viru- ja Forum- hotellien aulabaareista varmaan varmimmin suomalaista seuraa löytää.
      Ja tietenkin Helsinki- baarissa, mut ei sitä karaokea kestä.
      Tosin olut näissä on kallista ja ympäristö tylsähköä.
      Kaikkia paikkoja ei kehtaa edes mainita ettei tule tungosta.
      Vappureissuhan on joka vuosi ajankohtainen !

      • faso.burkina

        Oikeastaan onnenpotk, että etelässä on tämä Liivinmaa. Kohtuullisilla hinnoilla voi viettää aikaa aikaa meidän kulttuuriamme lähellä olevien virolaisten kanssa, kunhan ei jää turistirysiin kiinni. Vähän avarakatsituutta, ja Viro aukeaa.


      • Taani_linn

        Kyllä Kalyvan on edelleen se suosituin matkakohde. Valli baar, 70-luvun tunnelmaa! Nauti siellä Miillimallikas, kaksikin.


      • ojeg
        faso.burkina kirjoitti:

        Oikeastaan onnenpotk, että etelässä on tämä Liivinmaa. Kohtuullisilla hinnoilla voi viettää aikaa aikaa meidän kulttuuriamme lähellä olevien virolaisten kanssa, kunhan ei jää turistirysiin kiinni. Vähän avarakatsituutta, ja Viro aukeaa.

        Oikein, liivinmaalla on edullista olutta, koplissa sikakallista.


      • rautatieasema_juoma

    • juoppo-mummi

      Älä ainakaan yritä liittyä Viron-suomalaisiin. Täysin sisäänlämpeavää porukkaa, jotka eivät halua rakentavia mielipiteitä?

    • perä_kammari

      SadaMarket terassille tömähtää suurin joukko ja älyläppä lrntää. Ekan tuopin jälkeen ollaan Euroopan omaistajia!

      • rahaa.riittää

        Kato kun suomalaisilla on tuota rahanpaskaa millä mällätä, niin kyllä siinä eestiläisillä köyhillä on kadehtimista ja luimuilemista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      953
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      650
    Aihe