14.11.2009?
Kellään vielä tarkempaa tietoa? Euroopan ja Japanin kiertueen aikataulut eivät vielä ole virallisia. P-Amerikan keikat jo selvillä.
Aerosmithin lämmittelijänä toimii ZZ TOP ainakin P-Amerikassa.
Kiertue 2009
4
1120
Vastaukset
- päivämäärä
Todellakin, P-Amerikassa on jo keikat sovittu. Viimeisin taitaa olla 10.9.2009. Sen jälkeen on ollut puhetta Euroopan ja Japanin kiertueesta. Mistä olet saanut tuon 14.11? Se olisi sopivasti lauantai ja minä ainakin rupesin jo jännittämään tulevaa keikkaa. Toivottavasti onnistuu. Mielestäni Aerosmithin pitäisikin vain keikkailla enää... niin kauan kuin ihmiset ovat kiinnostuneita. Levyjen teko on tökkinyt jo pitkään ja eipä tätä uusintakaan ole tiedossa vielä, vaikka sitäkin on jo tehty iät ajat.
- poekamies
Toivotaan, että Aerosmith tulisi Euroopan kiertueellaan myös Suomeen. Itse en löytänyt mistään muita päivämääriä, kuin nuo jenkki-kiertueen keikat. Eli mistä tuo 14.11.? Kannatan myös edellistä, että studiopuuhat bändiltä pois ja pelkkää kiertue-elämää niin pitkään, kun yleisö jaksaa tulla keikoille. Itse olen jo sen verran vanha, että 2000-luvun materiaali ei jaksa innostaa...Vanhempi materiaali on hyvää ja sitä menen keikoille kuuntelemaan.
- .........
poekamies kirjoitti:
Toivotaan, että Aerosmith tulisi Euroopan kiertueellaan myös Suomeen. Itse en löytänyt mistään muita päivämääriä, kuin nuo jenkki-kiertueen keikat. Eli mistä tuo 14.11.? Kannatan myös edellistä, että studiopuuhat bändiltä pois ja pelkkää kiertue-elämää niin pitkään, kun yleisö jaksaa tulla keikoille. Itse olen jo sen verran vanha, että 2000-luvun materiaali ei jaksa innostaa...Vanhempi materiaali on hyvää ja sitä menen keikoille kuuntelemaan.
on toi porukka ollut niin onnettomuus altista viime aikoina, että saa nähdä millä kokoonpanolla ollaan liikkeellä.
- Aerosta pitävä??
......... kirjoitti:
on toi porukka ollut niin onnettomuus altista viime aikoina, että saa nähdä millä kokoonpanolla ollaan liikkeellä.
Niin on ollut ^ ja hei 14.11.2009? suomen keikka yms? Jos ois , menisin.... :D ite tykkään aerosta vaik oon tyttö ja 11 >.< sori jos en tajunnu :D synttärit ois lähellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463