14.11.2009?
Kellään vielä tarkempaa tietoa? Euroopan ja Japanin kiertueen aikataulut eivät vielä ole virallisia. P-Amerikan keikat jo selvillä.
Aerosmithin lämmittelijänä toimii ZZ TOP ainakin P-Amerikassa.
Kiertue 2009
4
939
Vastaukset
- päivämäärä
Todellakin, P-Amerikassa on jo keikat sovittu. Viimeisin taitaa olla 10.9.2009. Sen jälkeen on ollut puhetta Euroopan ja Japanin kiertueesta. Mistä olet saanut tuon 14.11? Se olisi sopivasti lauantai ja minä ainakin rupesin jo jännittämään tulevaa keikkaa. Toivottavasti onnistuu. Mielestäni Aerosmithin pitäisikin vain keikkailla enää... niin kauan kuin ihmiset ovat kiinnostuneita. Levyjen teko on tökkinyt jo pitkään ja eipä tätä uusintakaan ole tiedossa vielä, vaikka sitäkin on jo tehty iät ajat.
- poekamies
Toivotaan, että Aerosmith tulisi Euroopan kiertueellaan myös Suomeen. Itse en löytänyt mistään muita päivämääriä, kuin nuo jenkki-kiertueen keikat. Eli mistä tuo 14.11.? Kannatan myös edellistä, että studiopuuhat bändiltä pois ja pelkkää kiertue-elämää niin pitkään, kun yleisö jaksaa tulla keikoille. Itse olen jo sen verran vanha, että 2000-luvun materiaali ei jaksa innostaa...Vanhempi materiaali on hyvää ja sitä menen keikoille kuuntelemaan.
- .........
poekamies kirjoitti:
Toivotaan, että Aerosmith tulisi Euroopan kiertueellaan myös Suomeen. Itse en löytänyt mistään muita päivämääriä, kuin nuo jenkki-kiertueen keikat. Eli mistä tuo 14.11.? Kannatan myös edellistä, että studiopuuhat bändiltä pois ja pelkkää kiertue-elämää niin pitkään, kun yleisö jaksaa tulla keikoille. Itse olen jo sen verran vanha, että 2000-luvun materiaali ei jaksa innostaa...Vanhempi materiaali on hyvää ja sitä menen keikoille kuuntelemaan.
on toi porukka ollut niin onnettomuus altista viime aikoina, että saa nähdä millä kokoonpanolla ollaan liikkeellä.
- Aerosta pitävä??
......... kirjoitti:
on toi porukka ollut niin onnettomuus altista viime aikoina, että saa nähdä millä kokoonpanolla ollaan liikkeellä.
Niin on ollut ^ ja hei 14.11.2009? suomen keikka yms? Jos ois , menisin.... :D ite tykkään aerosta vaik oon tyttö ja 11 >.< sori jos en tajunnu :D synttärit ois lähellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971