Paljonko italiaanot maksavat?
Olen aivan täysin ihastunut tähän rotuun ja suunnitelmissa olisi laittaa tällainen heti kun mahdollista. Koira tulisi näyttelykoiraksi, että ei sen kanssa muuta harrastettaisi ku toki lenkkeilyä sen verran ku vaatii.
Omistan kaksi muuta koiraa joiden kanssa tokoa, agilityä ja näyttelyitä harrastellaan, siksi kolmannen koiran ei tarvitsisi olla sellanen harrastuskoira.
Onko italiaanoille jokin keskustelufoorumi olemassa jota voisin käydä lukemassa?
Italianvinttikoira
8
1452
Vastaukset
- alempana mainittu
TK taitaa olla aika iso foorumi, herättää kyllä mielipiteitä puolin ja toisin, mutta vilkaise.
Googleta Tuulen Koirat - Hukka-Musti
Niin, täällä: http://www.tuulenkoirat.net/tk/index.php
Mutta huomautuksena, että koiran hinnan päättää nimenomaan kasvattaja. Millään rodulla ei mitään virallisia hintarajoituksia ole. Terveiden näyttelykoirien jälkeläisiä tuskin saa ainakaan alle 1000 eurolla. - sitten erittäin
kylmänarka rotu! Tassut ja korvanlehdet jäätyy jo pikkupakkasilla. Italiaano ei todellakaan ole talvella mikään lenkkeilijän koira...
- Hukka-Musti
...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.
- kyllä
Hukka-Musti kirjoitti:
...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.
että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)
- se parjää
kyllä kirjoitti:
että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)
...paukkupakkasillakin, jos en koko ruumis päätä ja häntää lukuun ottamatta peitetään paksuilla, lämmittävillä koiranvaatteilla. Kunnon lämpöhaalarit sen päälle ja tassuihin koirien lämppäritossut, niin kyllä selviää. Kunnollisia koirien lämpöasusteita on olemassa, kuten tällä sivustolla: http://janutex.com/lampoasut.htm
- zz-tapsh
Italiaanoihmisille on myös oma foorumi, Tuulen Koirissa liikkuu melko vähän italiaanoväkeä.
www.italiaano.net/foorumi- Bantti
Täällä 2 itskun omistaja, juu kylmän arka on!!! Meillä kyllä lenkkeillään 20 asteen pakkasissa 1h lenkkejä, haalarit päälle ja pipot ja sit menoks! Ai niin laiskajaakko sipaisee vain tassuvahaa käpäliin ja lenkille. Pakko kommata, haalareihin vasta yli 10 asteen pakkasilla, muuten rullataan ihan manttelilla. Itskut tuomitaan vaatetuksen vuoks, mutta ne antaa paljon enemmän kun toppishaalarit tai pipo. SUPER proo rotu!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094116
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311668- 1651430
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251356Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101263Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125