Italianvinttikoira

italiaanoa suunnitteleva

Paljonko italiaanot maksavat?
Olen aivan täysin ihastunut tähän rotuun ja suunnitelmissa olisi laittaa tällainen heti kun mahdollista. Koira tulisi näyttelykoiraksi, että ei sen kanssa muuta harrastettaisi ku toki lenkkeilyä sen verran ku vaatii.
Omistan kaksi muuta koiraa joiden kanssa tokoa, agilityä ja näyttelyitä harrastellaan, siksi kolmannen koiran ei tarvitsisi olla sellanen harrastuskoira.
Onko italiaanoille jokin keskustelufoorumi olemassa jota voisin käydä lukemassa?

8

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempana mainittu

TK taitaa olla aika iso foorumi, herättää kyllä mielipiteitä puolin ja toisin, mutta vilkaise.

Googleta Tuulen Koirat

• Hukka-Musti

Niin, täällä: http://www.tuulenkoirat.net/tk/index.php

Mutta huomautuksena, että koiran hinnan päättää nimenomaan kasvattaja. Millään rodulla ei mitään virallisia hintarajoituksia ole. Terveiden näyttelykoirien jälkeläisiä tuskin saa ainakaan alle 1000 eurolla.

• sitten erittäin

kylmänarka rotu! Tassut ja korvanlehdet jäätyy jo pikkupakkasilla. Italiaano ei todellakaan ole talvella mikään lenkkeilijän koira...

• Hukka-Musti

...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.

• kyllä
        Hukka-Musti kirjoitti:

...mutta se on erittäin hellä, lempeä ja ystävällinen luonteeltaan.

että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)

• se parjää
        kyllä kirjoitti:

että on erittäin kylmänarka ja en minä mikäänhullu lenkkeilijä ole, eikä sitä tietenkään voi lenkille viedä kylmillä keleillä :)Ja siihen luonteeseen mä nimenomaan oon ihastunut ja ulkonäköön :)

...paukkupakkasillakin, jos en koko ruumis päätä ja häntää lukuun ottamatta peitetään paksuilla, lämmittävillä koiranvaatteilla. Kunnon lämpöhaalarit sen päälle ja tassuihin koirien lämppäritossut, niin kyllä selviää. Kunnollisia koirien lämpöasusteita on olemassa, kuten tällä sivustolla: http://janutex.com/lampoasut.htm

• zz-tapsh

Italiaanoihmisille on myös oma foorumi, Tuulen Koirissa liikkuu melko vähän italiaanoväkeä.

www.italiaano.net/foorumi

• Bantti

Täällä 2 itskun omistaja, juu kylmän arka on!!! Meillä kyllä lenkkeillään 20 asteen pakkasissa 1h lenkkejä, haalarit päälle ja pipot ja sit menoks! Ai niin laiskajaakko sipaisee vain tassuvahaa käpäliin ja lenkille. Pakko kommata, haalareihin vasta yli 10 asteen pakkasilla, muuten rullataan ihan manttelilla. Itskut tuomitaan vaatetuksen vuoks, mutta ne antaa paljon enemmän kun toppishaalarit tai pipo. SUPER proo rotu!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      4116
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1956
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      31
      1668
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1430
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1356
    6. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      10
      1263
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      104
      1193
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1180
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1172
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1125
    Aihe