Mahtaako keli kuinka paljon ailahdella? Tarkeneeko altailla/rannalla?
Saanko rusketuksen vai jäädytäänkö sinne? =)
Toukokuun puolivälissä mennään.
Sää Alcudiassa toukokuussa?
6
2282
Vastaukset
- don luis
seurailen itse can pastilla mallorca web kameran kuvaa ja tänäänkin oli rannalla aika paljon porukkaa vaikka lämpötila oli n.17-18 astetta.tuskin ovat turhaan siellä.
- Tarkenee
Yleensä Mallorcalla on yli 20 astetta toukokuussa, tosin viime vuonna oli epävaikaista ja satoi paljon.
Rannalla tarkenee ottaa aurinkoa ja hyvin ruskettuu, mutta merivesi on vielä viileää.- Miramarina
Viikon reissulla kolme päivää ihan pilvistä ja sateista Alcudiassa. Takuuaurinkoa ei löydy toukokuussa kuin Turkista. Koettu on myösn Kreikan ja Italian epävakaat toukokuut.
- S ja T
Ihan hyvä ilma on puolivälissä toukokuuta,joitain vuosia siten oltiin Alcudiassa ja taas mennään.
- NEKKULII
Ainakin nyt toukokuussa todella lämmintä, kun olimme.Kertaakaan ei tarvinnut pitkähihaista ylleen pukea,siis aurinko paistoi joka päivä. Uima-altaan vesi sopivan kylmää,tuli uitua monta kertaa.
- on
Tulimme perjantaina Alcudiasta ja aurinko paistoi koko viikon... 25-30 astetta lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197