TELEFINLAND:TÖRKEETÄ VALEHTELUA JA HUONOA PALVELUA

PÄÄJÄÄS

Voin kertoa teille kaikille ettei kannata mennä siihen halpaan,että homma toimii.
Ei mikään toinen yhtiö kuseta niin paljon kuin TELEFINLAND.
Minun kohdalla kävi niin että kenttä katkes Lahden keskustassa,syy oli ettei 3G verkko toiminnutäydellä teholla,valitin siitä ja mulle tuli kirje ettei vika ole kuin mun puhelimessa.
No laitoin puhelimen huoltoon,ja se tulitakas EI MITÄÄN VIKAA,sitten yhtenä päivänä soi ouhelin ja kuinka ollakkaan SONERAN MIES OVEN TAKANA.
TULI MITTAA ,ja lähettimen teho OLI HUONO.
Eli mulle valehdeltiin,Mun puhelin oli mun pomon mielestä pois kolmena päivänä eli multa jäi monet kaupat saamatta.ja provisiot.
Kun eilen valitin taas ,ettei ole näkyny hyvityksiä,sieltä jo kurppa sanoi että selvittää jutun,no sesoitti mulle että ovat muuttanu mun liittymä tyypin tavalliseen,sanoin miten voitte tehdä sen ilman mun lupaa,muijja huusi mulle ja löi luurin korvaan..

ELI KYSEESSÄ ON TÄYSIN PASKA FIRMA,SUOSITTELEN ETTÄ KANNATTAA HARKITA ENNEN KUIN OTTAA TOLLASTA PASKA PALVELUA........
vIISAINTA KUN MENEE SUORAAN REHELLISEMPIÄ OVIA KOHTI..
TEEN TÄSTÄ KANTELUN KULUTTAJA ASIAMIEHELLE..
YRITÄN SAADA KYSEISEN FIRMAN JOHTOA KIINNI,JA OPETTAMAAN KUINKA PALVELLAAN ASIAKKAITA......

ELI KURPALLE POTKU PERSEELLE

25

5939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahtelainen myös

      kun noin hyvin "tiedät oikeuksistasi" niin voit saman tien väkertää valituskirjeen Euroopan Neuvoston Ihmisoikeustuomioistuimelle. Eli siis olet todella tyhmä ja muutenkin pönttö kun olet mennyt halpaan...

    • Valita lisää!

      No onpa köyhä työnantaja, kun ei ole antaa edes peruspaskaa puhelinta lainaksi parin päivän ajaksi, jotta voisi työpuheluja soittaa... Ja vielä Telefinlandia käyttää, kun varakkaat yritykset maksavat hyvästä toimivasta palvelusta suoraan emoyhtiö Soneralle. Pitäisiköhän valittaa ammattiliittoon? Niin, ja voisit samalla valittaa vaikka omille vanhemmillesi, koska eivät ole aikanaan antaneet sinulle niin hyviä kasvatusohjeita, että kannattaa pitää joku vanha perusluuri pöytälaatikossa varapuhelimena.

      ETTÄ KYSEESSÄ VAIKUTTAISI OLEVAN TÄYSIN PASKA KATKERA PROVOVUODATUS AIHEESTA, JOKA EI OIKEASTAAN KETÄÄN EDES KIINNOSTA. TAIDANPA MENNÄ KAHVILLE JA...

      JA VETÄÄ TORTTUA LÄRVIIN.

    • FILUNKI2013

      minä puolestaan haluan johdolta vastauksen miksi he käyttävät nuoria hyvin töitään hoitavia hyväkseen? heti kun TF pitää alkaa maksamaan normi palkkaa he vähentävät tunteja myyjiltä niin minimiin jotta ollaan rajalla kannattaako olla duunissa ja jos duunari haluaa jatkaa hänet irtisanotaan. OLEMME SUHT ISO RYHMÄ TF ASIAKKAITA JA OLEMME PÄÄTTÄNEET KERÄTÄ VIELÄ SATOJA LISÄÄ JA PANNA KOKO LAFKA MATALAKSI LUUSI ETTÄ 3500 ASIAKASTA KUN KERRALLA HÄIPYY TUNTUU TULOKSESSA JA SITÄ PAITSI KAIKKI MYYJÄT OVAT VUOKRAUSFIRMAN ALAISIA.

    • leijon2

      Olen myös pettynyt Tele Finlandin toimintaan .olisi kysymistä mutta pojat eivät vastaa puheluihin kun olisin kysynyt neuvoa .

      • HuoNofiilis

        Samoin ketään ei saa kiinni ☹️ yritän löytää myyjien esimiehelle tai vastaavalle numeroa 👍 ois kyllä todellakin korjaamista palvelusta☹️


    • piilolaskua

      kellä olisi tietoa voiko tele finland alkaa periä paperilaskusta 1,90 laskutuslisän erilaisen liittymätyypin vaihdon yhteydessä. aiemmin ei ole ollut paperilaskussa mitään laskutuslisää.liitymävaihdon yhteydessä ei ollut mitään sopimusta laskutuslisästä. olisiko jollakin kokemusta.

    • hyvästi!

      Kilpailutin puhelinliittymän ja edullisin sekä minulle sopivan luulin löytäneeni TeleFinlandista. Kun liittymä avattiin, se ei ollut sama minkä tilasin.
      Minulla on vain huonoja kokemuklsia tuosta klafkasta. Samaa valehtelua ja ihmisten huijausta, mitä Sonera on harrastanut työkseen.

    • Totuus esille!

      Itselläni ja vaimollani ollut nyt käytössä Telefinlandin liittymällä varustetut HTC ja Samsung-puhelimet (uudet) ja netin nopeus asuinalueellani todella surkea. Laiton aloituksen aiheesta sillä vastaavasti kotonani oleva Linux-pc Telefinlandin 3G-nettitikulla toimii paljon paremmin. Kuriositeettina mainittakoot että kun vaihdoin liittymän Soneralta Telefinlanddin (PC-kone) niin netin nopeus näytti parenevat merkittävästi vaikka kyseessä siis saman Soneran omistaman verkon käyttäminen.

      Onko siis tehtävä se johtopäätös että kun vaihdat operaattoria pääset mahdollisesti (alkuaikoina) parempaan nopeuteen mutta että aikaamyöten sinut ikäänkuin "arvoasteikossa" pudotetaan alemmalle tasolle? No oli miten oli - se on ainakin selvää että älypuhelinten osalta tämä Telefinlandin 3G-yhteys on ollut Samsungin ja HTC:n puhelimille suorastaan katastrofaalisen hidas, vielä surkeampi kun pc-koneen nettiyhteys.

    • APUVA!!!

      Miten saisin ongelman selville, kun minulla on Saunalahden 3G tikku ja se ohjelma ei aukea, koitan poistaa sen, niin sitä ei ole siellä (ohjauspaneeli, poista tai muokkaa ohjelmistoa), mutta työpöytä ja muut tiedostot sanovat, että se on olemassa. Koitin monta kertaa myös asentaa sen uudelleen, mutta ei suostu avaamaan asentamisohjelmaa.
      Meillä on myös Mobiink (DNA) 3G tiku, sen ohjelma avautuu, mutta kun painan yhdistä, se jää siihen yhdistetään kohtaan ja kohta tulee teksti "Laitetta ei havaittu" tai "Yhdeyden muodostaminen epäonnistui"
      PS. (En jaksanut enää ja poistin sen tiedostokansion ja tiedostot perässä yritysten jälkeen)
      VOITTEKO KERTOA, MIKÄ AVUKS??!!

      • APUVA!!!

        Siis poistin tiedostot koneelta, en tikulta ja lähetin viestin kännykällä


      • APUAAa

        Miten saisin ongelman selville, kun minulla on Saunalahden 4G tikku ja se ohjelma ei aukea, koitan poistaa sen, niin sitä ei ole siellä (ohjauspaneeli, poista tai muokkaa ohjelmistoa), mutta työpöytä ja muut tiedostot sanovat, että se on olemassa. Koitin monta kertaa myös asentaa sen uudelleen, mutta ei suostu avaamaan asentamisohjelmaa.
        Meillä on myös Mobiink (DNA) 3G tiku, sen ohjelma avautuu, mutta kun painan yhdistä, se jää siihen yhdistetään kohtaan ja kohta tulee teksti "Laitetta ei havaittu" tai "Yhdeyden muodostaminen epäonnistui"
        PS. (En jaksanut enää ja poistin sen tiedostokansion ja tiedostot perässä yritysten jälkeen)
        VOITTEKO KERTOA, MIKÄ AVUKS??!!


      • jjklhg
        APUAAa kirjoitti:

        Miten saisin ongelman selville, kun minulla on Saunalahden 4G tikku ja se ohjelma ei aukea, koitan poistaa sen, niin sitä ei ole siellä (ohjauspaneeli, poista tai muokkaa ohjelmistoa), mutta työpöytä ja muut tiedostot sanovat, että se on olemassa. Koitin monta kertaa myös asentaa sen uudelleen, mutta ei suostu avaamaan asentamisohjelmaa.
        Meillä on myös Mobiink (DNA) 3G tiku, sen ohjelma avautuu, mutta kun painan yhdistä, se jää siihen yhdistetään kohtaan ja kohta tulee teksti "Laitetta ei havaittu" tai "Yhdeyden muodostaminen epäonnistui"
        PS. (En jaksanut enää ja poistin sen tiedostokansion ja tiedostot perässä yritysten jälkeen)
        VOITTEKO KERTOA, MIKÄ AVUKS??!!

        ja toi äskonen oli virheviesti, tikku on 4G yhteys 3G


    • Hei APUAAa,
      Asiaa voisi tutkia tarkemmin, jos kirjaudut Palstalle: http://palsta.saunalahti.fi Jos laitat Palstan profiilitietoihin asiakasnumerosi, näemme myös laajemmin liittymäsi tilanteen.

      Seppo / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • Soittajapoika12

      Olisiko kaupantekotaidossakin jotain vikaa, kun kirjoitustaito on alakoululaisen tasoa?

    • harmistunut

      Minua on myös kohdeltu epäoikeudenmukaisesti tele Finlandilla. Puhelinliittymän lisäksi minulle on tietämättäni laitettu myös nettikortti tabletille. Allekirjoitus löytyy toki heidän papereista. Omaa kappaletta en ole saanut. En myöskään korttia. En edes tiennyt että minulla tällainen on ennen kuin vaihdoin liittymää. Luulin lisälaskujen liittyvän yli puheminuuttien menevältä ajalta. Kun ei tule paperilaskuja, ei tule tarkistettua. Toki oma huolimattomuus, mutta selkeää huijaustakun en sellaista tarvitse. Tablettia ei ole. Laajakaista on aina ollut muualta ja puhelin vain sieltä. Joten en todellakaan suosittele kyseistä liikettä!

    • Telenhuijarit

      Kolme eri Telen myyjää möi minulle 4G netin halvempaan keskitäjähintaan. Sain netin toimimaan vain 3G-verkossa. Kyselin aspaslta ja hän ihmetteli, että tänne tilaustietoihin on kirjoitettu 4G-netti, mutta sinullahan on vain 3G käytössä. Ratkaisuksi aspa ehdoti, että maksahan lisää, niin voin muuttaa sen sinulle siihen 4G-nettiin. Sanoi vielä päälle, että ei ole edes mahdollista saada 4G-nettiä tähän hintaan. Mitenköhän nämä kolme myyjää eivät aikaisemmin, sitä hoksineet. : /

    • asiakasjo10v

      MObiilivarmennettakin on luvattu tulevaksi jo vuosia.Taitaa isäntä ,eli sonera estää palvelun saannin tytäryhtiöstä.Kai se on laitettava liittymä vaihtoon.

    • TinaTele

      Mulla on homma hoitunut ihan loistavasti Tele Finlandilla. Palvelu on ollut hyvää ja aina oon saanu apua kun oon tarttenu ja melko mopeetakin. Voisin suositella tätä operaattoria kenelle tahansa.

      • Ahneuspörssissä

        Ei ole tarvittu kertaakaan apua, mutta keväällä tullut 20% hinnan nousu ja datapaketin pienennys lisäksi aiheutti paskan maun. Sama Sonera pulju on nostanut kaikkien muidenkin liittymiemme hintoja vuoden sisään samat 20%.


    • Parempikudna

      Voin suositella Tele Finlandia paljon enemmän kun jotain vitun DNA:ta. Oli määräaikaissopimus heidän kanssaan, kiskoivat siltä ajalta isot rahat siltä ajalta. Kun nyt tele finlandilla en maksa enää turhasta vittuakaan. Nettikin toimii nopeemmin, kun soneran pylväät käytössä ympäri suomen. Saunalahden kanssa oli taas se että puhelutkaan ei toiminut joka paikassa varsinkaan verkko.

    • HuoNofiilis

      Olen todellakin samaa mieltä TELEFINDLANDIAN touhuista. Valehdeltiin asioista ja kun yritin selvittää nuoret klopit rupes naureskelee ja suoranaisesti vinoilee ajatteli ettei tartte totuutta oikeesti aikuisille selvittää. Olen todella pettynyt ☹️☹️☹️ Onneksi sopimuksen saa sanottua irti ja niin teenkin. En ikinä suosittele kenellekään.muutamalle kaverille on samallalailla käynyt.😥😥😥😥😥

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe