Mik anime on nyt "in"

X-kansio

En ole vuoteen ennättänyt oikein seuraaman näitä asioita... mikäs anime on tällä hetkellä suosiossa maailmalla?

11

1038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animufriik

TV-animen puolella suosituimpia ovat Sazae-san, One Piece, Naruto ja Chibi Maruko-chan.

Elokuvapuolella taas Yatterman, Changeling ja Okuribito.

Ja monet monet muut...

• qwwer

Lucky Star menossa ohi, Naruton Shippuden siinä ja siinä.

• adzetkfyl
        qwwer kirjoitti:

Lucky Star menossa ohi, Naruton Shippuden siinä ja siinä.

Nyt ihQutuksen kohteena on (ainakin suomessa) myös tämä varsin uusi Kuroshitsuji (aka black butler) jonka viehätystä en tosin itse ymmärrä.

• tämä...
        adzetkfyl kirjoitti:

Nyt ihQutuksen kohteena on (ainakin suomessa) myös tämä varsin uusi Kuroshitsuji (aka black butler) jonka viehätystä en tosin itse ymmärrä.

K-On! (Mutta tietysti koska tuosta taitaa tulla älyttömän suosittu, niin "oikeat" anime-asiantuntijat haukkuvat sen toki lyttyyn eivätkä varmasti katso kuin salaa itsekseen.)

• safer
        tämä... kirjoitti:

K-On! (Mutta tietysti koska tuosta taitaa tulla älyttömän suosittu, niin "oikeat" anime-asiantuntijat haukkuvat sen toki lyttyyn eivätkä varmasti katso kuin salaa itsekseen.)

käyppä vaikka tällä sivustolla sieltä löydät uudet kevään / suositut animet : http://www.animeshippuuden.com/ siel on myös sellanen chat kohta jossa monet animen katsojat voivat keskustella ^^

• ssssssssssssssssssss

FINAL FANTASY VII ADVENT CHILDREN COMPLETE

• anniina10

varmastikkin tokio mew mew.

• \\SHIGERU

Axis Power Hetalia on kovaa huutoa, eikä ihme, kun oma Suomi-poikammekin siinä mukana : >

• konakona

Veikkaisin että Haruhi on taas nousussa uusien jaksojen myötä ja ehkä joku K-On on suosittu moe factorin takia

• jostain netistä löytää. Ite katon Narutoa ja K-on!:ia nyt joita muut ehotti suosituiksi.

• täytynee

vielä mainita 07-Ghost ja Saki, näitä itse seuraan ja aika suosittuja.. Näkee jatkaako Haruhi samalla linjalla, toista jaksoa odotellessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1238
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      566
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe