En ole vuoteen ennättänyt oikein seuraaman näitä asioita... mikäs anime on tällä hetkellä suosiossa maailmalla?
Mik anime on nyt "in"
11
1011
Vastaukset
- Animufriik
TV-animen puolella suosituimpia ovat Sazae-san, One Piece, Naruto ja Chibi Maruko-chan.
Elokuvapuolella taas Yatterman, Changeling ja Okuribito.
Ja monet monet muut...- qwwer
Lucky Star menossa ohi, Naruton Shippuden siinä ja siinä.
- adzetkfyl
qwwer kirjoitti:
Lucky Star menossa ohi, Naruton Shippuden siinä ja siinä.
Nyt ihQutuksen kohteena on (ainakin suomessa) myös tämä varsin uusi Kuroshitsuji (aka black butler) jonka viehätystä en tosin itse ymmärrä.
- tämä...
adzetkfyl kirjoitti:
Nyt ihQutuksen kohteena on (ainakin suomessa) myös tämä varsin uusi Kuroshitsuji (aka black butler) jonka viehätystä en tosin itse ymmärrä.
K-On! (Mutta tietysti koska tuosta taitaa tulla älyttömän suosittu, niin "oikeat" anime-asiantuntijat haukkuvat sen toki lyttyyn eivätkä varmasti katso kuin salaa itsekseen.)
- safer
tämä... kirjoitti:
K-On! (Mutta tietysti koska tuosta taitaa tulla älyttömän suosittu, niin "oikeat" anime-asiantuntijat haukkuvat sen toki lyttyyn eivätkä varmasti katso kuin salaa itsekseen.)
käyppä vaikka tällä sivustolla sieltä löydät uudet kevään / suositut animet : http://www.animeshippuuden.com/ siel on myös sellanen chat kohta jossa monet animen katsojat voivat keskustella ^^
- ssssssssssssssssssss
FINAL FANTASY VII ADVENT CHILDREN COMPLETE
- anniina10
varmastikkin tokio mew mew.
- \\SHIGERU
Axis Power Hetalia on kovaa huutoa, eikä ihme, kun oma Suomi-poikammekin siinä mukana : >
- konakona
Veikkaisin että Haruhi on taas nousussa uusien jaksojen myötä ja ehkä joku K-On on suosittu moe factorin takia
jostain netistä löytää. Ite katon Narutoa ja K-on!:ia nyt joita muut ehotti suosituiksi.
- täytynee
vielä mainita 07-Ghost ja Saki, näitä itse seuraan ja aika suosittuja.. Näkee jatkaako Haruhi samalla linjalla, toista jaksoa odotellessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va331363Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806