Mistähän voi johtua pistävä kipu vatsassa. Raskaus on 24:lla viikolla. Lapsi potkii kyllä terhakkaasti mutta kipu huolestuttaa.
Pistävä kipu
5
12444
Vastaukset
- .........
Kenties virtsatulehdus? missä kipu on?
- kaisa33
Mulla on kans ajoittain pistoa, oikealla puolella. On todella repivää ja olo hetken tuskaisa. Mulla se on tutkittu juttu, vanha umppariarpi on kiinnikkeitä täys jotka vatsan kasvaessa sitten venyy ja repeilee. Viikkoja nyt 30 6. Mut kannattaa sanoa neuvolassa kun käyt jotta tutkivat sen.
- liitoskipuja
Liitoskipuja. Ihan normaaleja. Kohtu kasvaa ja venyy.
- kans
Minä olen valitellut neuvolassa mahakipuja useampaan otteeseen, rv nyt 26. Välillä kivut pistäviä, välillä vihloo, juilii tai jomottaa. Kaikkiin kivun muotoihin sanottu syyksi kohdun- ja kohdunkannatinlihasten venymisen ja rasittumisen. Nyt pari viikkoa ajoittain lisäksi häpyluun tietämissä vihlaisuja ja polttavaa kipua, liitoskipuja.
- tänään selvis syy..
mulla on kans on erilaisia kipuja vatsan ja selän seudulla. tänään sain antibiootit kun tulehdus arvot on koholla. ensi viikolla vien uuden näytteen ja katotaan onko jo laskenut. eli mulla on virtsatie infektio... raskaus on kans viikolla 24 ja vauva potkii tosi paljon. sun kannattaa soittaa neuvolaan ja antaa virtsanäyte niin ne tutkii siitä että onko mikään koholla jos on niin ne pistää sen viljelyyn ja saat lääkkeet! toivottavasti pian selviää asiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752