Mistähän voi johtua pistävä kipu vatsassa. Raskaus on 24:lla viikolla. Lapsi potkii kyllä terhakkaasti mutta kipu huolestuttaa.
Pistävä kipu
5
12712
Vastaukset
- .........
Kenties virtsatulehdus? missä kipu on?
- kaisa33
Mulla on kans ajoittain pistoa, oikealla puolella. On todella repivää ja olo hetken tuskaisa. Mulla se on tutkittu juttu, vanha umppariarpi on kiinnikkeitä täys jotka vatsan kasvaessa sitten venyy ja repeilee. Viikkoja nyt 30 6. Mut kannattaa sanoa neuvolassa kun käyt jotta tutkivat sen.
- liitoskipuja
Liitoskipuja. Ihan normaaleja. Kohtu kasvaa ja venyy.
- kans
Minä olen valitellut neuvolassa mahakipuja useampaan otteeseen, rv nyt 26. Välillä kivut pistäviä, välillä vihloo, juilii tai jomottaa. Kaikkiin kivun muotoihin sanottu syyksi kohdun- ja kohdunkannatinlihasten venymisen ja rasittumisen. Nyt pari viikkoa ajoittain lisäksi häpyluun tietämissä vihlaisuja ja polttavaa kipua, liitoskipuja.
- tänään selvis syy..
mulla on kans on erilaisia kipuja vatsan ja selän seudulla. tänään sain antibiootit kun tulehdus arvot on koholla. ensi viikolla vien uuden näytteen ja katotaan onko jo laskenut. eli mulla on virtsatie infektio... raskaus on kans viikolla 24 ja vauva potkii tosi paljon. sun kannattaa soittaa neuvolaan ja antaa virtsanäyte niin ne tutkii siitä että onko mikään koholla jos on niin ne pistää sen viljelyyn ja saat lääkkeet! toivottavasti pian selviää asiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1282641Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/562026Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341760Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee201649- 1171587
- 1381298
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su881044Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441025"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!48972Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29907