Johan on kumma,kun ei immeiset tarvii mitään työn tekijää,vaikka ilmoittelee minne tahansa...Meikäläinen..yli 40:n vapaa nainen raatamaan jonkinlaisen palkan toivossa..työkokemusta on monelta alalta,mutta ei insinöörin papereita...vastaa jos keksit jotakin työtä meikäläiselle:-))
työtä uudeltamaalta??
3
298
Vastaukset
- 987654
Ehkä sun pitäisi itse aktivoitua ja olla yhteydessä eri työnantajiin tai ainakin katsoa työpaikkailmoituksia. Vai luuletko yritysten edustajien selaavan näitä ilmoituksia kovinkin aktiivisesti löytääkseen työntekijöitä? :) Ja koska et ilmoita yhteystietojasi, ei kukaan yritys voi edes olla suhun yhteydessä.
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
- Nimetön
eija.lindholm kirjoitti:
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
paljon enemmänkin, mutta jos et kerran halua jälleenmyyntiä, niin emme voi auttaa. Katso kumminkin http://www.4ever-line.fi jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen n. 1-1,5 h jolloin kerromme kaiken tarpeellisen, jonka jälkeen voit tehdä päätöksen lähdetkö mukaan vai et. Et menetä mitään, sen takaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192492
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau331652Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221550- 1291468
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3471165Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?621059- 891025
- 122851
- 80847