Voiko kahta naista rakastaa samanaikaisesti..

Dreamer Man

Olen huumattuna noidankehässä. Asun kahden naisen kanssa, tietysti eri paikoissa. Kummankin kanssa on hyvä olla eikä kummastakaan tahtoisi luopua! Kummallakin on juuri niitä ominaisuuksia joita naiselta toivon niin yhdistettynä kuin erikseen.Seksi on upeaa ( ja haluan sitä toisen jälkeen aina uudestaan ) ..kuten muutkin yhteiset harrasteet. Tätä on mennyt jo reilut pari vuotta ja selitykset ovat aina vain vaikeampia,mutta näin en voi jatkaa enkä kloonata itseäni enkä olla kahdessa paikassa samanaikaisesti.Pitäisiko irrottautua molemmista vai jatkaa toisen kanssa.. kumpikin tietää että minulla on joku toinen mutta todistaminen onkin toinen juttu. JOku ratkaisu täytyisi saada

12

1158

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Easy rider

Vedä pitkää tikkua ja pidä mölyt mahassa.
      Yhtä hyvä kuin mikä muu ratkaisu tahansa. Ja yksinkertainen.

• Tatjaana :-)

on ihan eri asia kuin käytäntö. Totta kai voi rakastaa vaikka kuinka montaa ihmistä saman aikaisesti, muttä käytännössä jää usein se lyhyt tikku vetäjän käteen ja huomaat ettei sinulla ole niitä kumpaakaan. Elikkä tapahtuu luonnollinen poistuma. Se tietysti ratkaisisikin tilanteen. Jos kuitenkin luulet että jompikumpi on sinulle tärkeämpi, kannattaa harkita, kuinka pitkälle menet.
      Rasittavaa se on pitemmän päälle sinulle itsellesikin, tuo kahden naisen loukku. Et enää muista tarkkaan mitä olet puhunut ja kärähdät jos yöllä puhut unissasi.
      Vain sinä itse voit päättää mitä teet. Kukaan ei pysty sinun elämääsi elämään.

• Easy Rider

..sen sanoit hienommin. Niin se on Dreamer maaan. Ymmärsin, että DM:lle molemmat on yhtä rakastettuja - kuink sen sitten vertaakaan - ja tikun veto olisi helppo ratkaisu. Jos sitä ei tee niin luu jää käteen. Ja se on vain ajan kysymys. 10 - 9 - 8- 7...

• Dreamer Man
        Easy Rider kirjoitti:

..sen sanoit hienommin. Niin se on Dreamer maaan. Ymmärsin, että DM:lle molemmat on yhtä rakastettuja - kuink sen sitten vertaakaan - ja tikun veto olisi helppo ratkaisu. Jos sitä ei tee niin luu jää käteen. Ja se on vain ajan kysymys. 10 - 9 - 8- 7...

Kiitos mielenkiintoisista ja kypsistä vastauksista.. Tassa casessa molemmat ovat todellakin yhtä rakastettuja ja AINA kun olen toisen luona kaikki tuntuu olevan kohdallaan..ja hyvä seksi merkitsee tosi paljon. Asiasta olen keskustellut kummankin kanssa ja molemmat ovat sanoneet sen olevan nykydaamille tosi tärkeää ETTÄ se sujuu.. mutta ongelma onkin se että sitten tulee kaipuu toisen luo ja ollessani treenamassa ajatukset karkaavat milloin minnekin ! Ongelma on myös se että tiedän ettei tällä ratkaisun siirtämisellä voita mitään ( jos ihmissuhteissa niin voi sanoa ).. ja omatunto nostaa myös kapinaa, mutta kun EN VOI OLLA EROSSA näistä kahdesta naisellisesta naisesta. Olen kuitenkin naisia paljon nähnyt ja aika harva on sytytänyt muuta kuin pienen viattoman leikin ilman mitään fyysistä kosketusta. Mielestäni kun se oikea tulee kohdalle niin kolahtaa mutta kun on kolahtanut kahdesti !!!
        Ja lisäksi ajattelen sitä mielipahaa ja pettymystä mikä toiselle tulee, joten pakko minun on jatkaa vastuunpakoilu ?
        Kommentit ovat tosi tervetulleita ja kiitos näistä mitä on tullut

• HYI HYI
        Dreamer Man kirjoitti:

Kiitos mielenkiintoisista ja kypsistä vastauksista.. Tassa casessa molemmat ovat todellakin yhtä rakastettuja ja AINA kun olen toisen luona kaikki tuntuu olevan kohdallaan..ja hyvä seksi merkitsee tosi paljon. Asiasta olen keskustellut kummankin kanssa ja molemmat ovat sanoneet sen olevan nykydaamille tosi tärkeää ETTÄ se sujuu.. mutta ongelma onkin se että sitten tulee kaipuu toisen luo ja ollessani treenamassa ajatukset karkaavat milloin minnekin ! Ongelma on myös se että tiedän ettei tällä ratkaisun siirtämisellä voita mitään ( jos ihmissuhteissa niin voi sanoa ).. ja omatunto nostaa myös kapinaa, mutta kun EN VOI OLLA EROSSA näistä kahdesta naisellisesta naisesta. Olen kuitenkin naisia paljon nähnyt ja aika harva on sytytänyt muuta kuin pienen viattoman leikin ilman mitään fyysistä kosketusta. Mielestäni kun se oikea tulee kohdalle niin kolahtaa mutta kun on kolahtanut kahdesti !!!
        Ja lisäksi ajattelen sitä mielipahaa ja pettymystä mikä toiselle tulee, joten pakko minun on jatkaa vastuunpakoilu ?

VIELÄ EDESTÄSI LÖYDÄT SIKA!!!

• Että silleen
        Dreamer Man kirjoitti:

olet itsesi rakoseen pannut.
        Näin naisena voin sanoa että jos kiinni jäät, tuotat molemmille pahan mielen moninkertaisesti niin että ehkä on paras vetää sitä tikkua ja yrittää selittää totuutta edes hiukan myötäilevä tarina hävinneelle... Silloin loukkaantuu vain yksi, ja kaksi voi olla ihan tyytyväisiä elämäänsä. Tai sitten voit jatkaa ja odottaa koska pamahtaa. Itse ainakin ajattelisin jos olisin osapuoli joka sinut kiinni saa, että pidät minua aika tyhmänä. Mikä vaihto-ehto näistä sitten on itsekkyyttä ja mikä vastuunpakoilua, sen voi jokainen itse tulkita.
        Pohjoiseen kulttuuriin ja naisen mielenlaatuun ei moni-avioisuus istu, koska meillä nainen haluaa aina olla se ainut oikea miehelleen. Eri asia on nuo raamatulliset jutut, niissä on jo uskontopohjakin niin erilainen, joissakin uskonnoissahan se moni-avioisuus on arkipäivää.
        Me kuitenkin elämme vuotta 2001 ja "sivistyneessä" kulttuurissa jossa moiset alkukantaiset ja naista alistavat (ihan totta) jutut on jopa laissa rankaistavia.
        Tästä nyt ei pidä ottaa nokkiinsa, mutta niin se vain on. Asut väärällä puolella palloa naisinesi.
        Sitten vielä: oletko varma ettette elä jonkinlaista kuusiodraamaa, voihan naisillasikin olla toiset miehet takanaan. Miltäs se sitten tuntuisi? Hmmmmmmmmm...
        Olet aika itsevarma tyyppi jos ajattelet että pystyt antamaan näille kahdelle naiselle niin paljon enemmän kuin joku joka eläisi vain yhden naisen miehenä. Jotain jää kuitenkin ajan mittaan puuttumaan....

• kokeillut

Kyllä kahta naista voi rakastaa samanaikaisesti, mutta niihin yhtyminen yhtäaikaa voi tuottaa pienoisia ongelmia.

• Simson

Monissa keskusteluissa viitataan raamattuun ja avioliiton pyhyyteen. Eipä muisteta jo aikojen alusta, Aabraham lähetti orjattarensa matkoihin kun rakas... Jaakob palveli Laabania odottaen Raakelia ja lapsia siunaantui monelle naiselle .. Daavidilla oli vain joku tuhat vaimoa ja ihastuessaan naapurin keikistelevään rouva Batsebaan tapatti miehen ja nai lesken...Ei rakkaudesta kovin paljon kerrota, paitsi korkeassa veisussa. Periaatteessa kai mies kykenee rakastamaan paljon ja tyydyttämään useita naisia ja moni tyytyy vähäänkin.

• koukutettu nainen

Jos ihminen on täysin rehlinen itselleen, niin ihastuksia ja hullaantumisia voi olla monta, mutta yksi on aina ylitse muiden. Et voi rakastaa kumpaakin samalla tavalla. Toisessa on jotakin erilaista, joka miellyttää tai roikut kiinni turvallisuuden tunteessa tai siinä, että suhde on pidempi kuin toiseen. Selvitä itsellesi kumpi on rakkaampi, unohda seksi, se voi olla hyvää vaikka todellisuudessa et muuten kyseisen henkilön kanssa olisi edes yhdessä. Itsetutkiskelu on usein tuskallista, mutta parempi tehdä se nyt tai ei koskaan. Rakastatko välttämättä kumpaakaan, vai nostavatko naiset enemmän miehistä itsetuntoasi. Mistä tiedän muuten milloin mies on kahden naisen koukussa tai rakastunut minuun, vaikka hän olisi varattu? Muista kommenttini ei ollut tarkoitus olla tuomitseva, toivon, että löydät ratkaisun tilanteeseesi.

• onnittelen!

Ei hän mikään sika ole.
      Hän on mies, jolla on ta-
      vallista suurempi sydän.

• kyllä vai ei

Olin kerran samassa tilanteessa ja tein valinnan. Lopetin suhteen, jonka olin toisena aloittanut. Seuraus oli, että jatkan edelleen ensimmäisen kanssa ja toinen ei halua olla missään tekemisissä kanssani. Eikä ole oletu useaan vuoteen.
        Parasta olisi että rakastaisi vain yhtä ja sekin olisi itseään.

• kumpi-

No, kumman valitsit silloin 2001 vuonna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe