Hotellin saunan käyttö sisältyy yöpymishintaan. Miehille ja naisille on omat saunavuorot. Sauna sijaitsee kerroksessa x ja huone kerroksessa y.
Mennäänkö saunaan huoneesta omissa vaatteissa vai huoneessa olevaan hotellin kylpytakkiin kietoutuneena? Kyseessä tavallinen hotelli, ei kylpylä. (Joo, tää on nolo..)
Missä asussa huoneesta hotellin saunaan
5
3541
Vastaukset
- matkalainen
Hotellin kylpytakki lienee ihan OK. Jos epäilyttää, niin ainahan voi henkilökunnalta kysyä, millainen käytäntö/suositus heillä on.
- TJ..
Jos ei niin pyyhe riittää. Paitsi jos respan läpi joutuu loikkimaan niin silloin jotain hiukan peittävämpää. Ja avain mukaan; noloa hakea vara-avainta respasta pelkkään pyyhkeesen pukeutuneena (arvaa onko siellä juuri silloin julmetun iso mummolauma kirjautumassa...)
- TJ..
Oikaistaan pikkuisen. Toi pyyhe riittää pienemmissä ja tutuissa hotelleissa, isommissa ketjuhotelleissa voi olla paikallaan pukeutua hiukan peittävämmin. Jos huoneessa on kylpytakki tarjolla (riittävän iso siis) niin se päällä voi mennä. Nou hätä.
- mieti nyt
sinulla nyt suuri, voi voi. Mene vaikka ilkosen alasti tai toppapuku päällä, ihan sama. Miten olisi jos pysysit kotona sillä jos tuo jo tuottaa vaikeuksia niin missä asussa menet esim. aamupalalle...yöpukuko?
- vaatetuksessa tietenkin!
No nyt mulle selvis, miksi hotellin seinillä oli kylttejä että: Olkaa hyvät ja pukeutukaa hotellissa liikkuessanne, saunaan / aamiaiselle.
Siellähän on siis käynyt Suomalaisnuoriso paljastelemassa sivistyneemmälle väelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082