Hotellin saunan käyttö sisältyy yöpymishintaan. Miehille ja naisille on omat saunavuorot. Sauna sijaitsee kerroksessa x ja huone kerroksessa y.
Mennäänkö saunaan huoneesta omissa vaatteissa vai huoneessa olevaan hotellin kylpytakkiin kietoutuneena? Kyseessä tavallinen hotelli, ei kylpylä. (Joo, tää on nolo..)
Missä asussa huoneesta hotellin saunaan
5
3409
Vastaukset
- matkalainen
Hotellin kylpytakki lienee ihan OK. Jos epäilyttää, niin ainahan voi henkilökunnalta kysyä, millainen käytäntö/suositus heillä on.
- TJ..
Jos ei niin pyyhe riittää. Paitsi jos respan läpi joutuu loikkimaan niin silloin jotain hiukan peittävämpää. Ja avain mukaan; noloa hakea vara-avainta respasta pelkkään pyyhkeesen pukeutuneena (arvaa onko siellä juuri silloin julmetun iso mummolauma kirjautumassa...)
- TJ..
Oikaistaan pikkuisen. Toi pyyhe riittää pienemmissä ja tutuissa hotelleissa, isommissa ketjuhotelleissa voi olla paikallaan pukeutua hiukan peittävämmin. Jos huoneessa on kylpytakki tarjolla (riittävän iso siis) niin se päällä voi mennä. Nou hätä.
- mieti nyt
sinulla nyt suuri, voi voi. Mene vaikka ilkosen alasti tai toppapuku päällä, ihan sama. Miten olisi jos pysysit kotona sillä jos tuo jo tuottaa vaikeuksia niin missä asussa menet esim. aamupalalle...yöpukuko?
- vaatetuksessa tietenkin!
No nyt mulle selvis, miksi hotellin seinillä oli kylttejä että: Olkaa hyvät ja pukeutukaa hotellissa liikkuessanne, saunaan / aamiaiselle.
Siellähän on siis käynyt Suomalaisnuoriso paljastelemassa sivistyneemmälle väelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181