Tämmiöstä on nyt liikkeellä.
Elää avatko viestiä, älkää vastatko.
Virusohjelma vorkkii koneeltasi tietojasi ja osoitteita,, ties mitä.
Minä sain eräältä tuttavalta seuraavanlaisen viestin, jota hän ei ole minulle todellisuudessa lähettänyt.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ystäväsi osallistui PlusTV:n kilpailuun. Palkintona on matka yhteensä neljälle henkilölle. Ystävällisenä tyyppinä, hän kutsui sinut mukaan. Jos haluat osallistua kilpailuun, jonka kohteen päätät itse, klikkaa alla olevaa linkkiä.
---- linkki poistettu -----
Tuossa oli liitteenä lista minun tuttujani, jotka ilmeisesti pääsis matkalle. Mutta postin lähettäjä taasen ei heitä tunne, eli ei näin ollen ole voinut heitä kutsua.
Tuossa on lähettäjän itsestään antama kuva. Sen voit turvallisesti tarkistaa. Ei liene tuttuja.
http://mail.google.com/mail/im/video_promo.gif
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Itsestään selvä on, ettei televisioyhtiö lähettele roskaposteja, saati sellaisille, jotka ei ole antaneet edes osoitettaan.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ulkomaan
matkalle..höh.
2
461
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Tuliko mieleen, että tuttavasi on ehkä osallistunut kilpailuun ja ilmoittanut samalla myös sinut mukaan.
- keksa
kenen tahansa sähköpostiosoitteen. Et siis oikeasti tiedä kuka sen on lähettänyt, mutta joku joka tietää sinut ja ystäväsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566