Tämmiöstä on nyt liikkeellä.
Elää avatko viestiä, älkää vastatko.
Virusohjelma vorkkii koneeltasi tietojasi ja osoitteita,, ties mitä.
Minä sain eräältä tuttavalta seuraavanlaisen viestin, jota hän ei ole minulle todellisuudessa lähettänyt.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ystäväsi osallistui PlusTV:n kilpailuun. Palkintona on matka yhteensä neljälle henkilölle. Ystävällisenä tyyppinä, hän kutsui sinut mukaan. Jos haluat osallistua kilpailuun, jonka kohteen päätät itse, klikkaa alla olevaa linkkiä.
---- linkki poistettu -----
Tuossa oli liitteenä lista minun tuttujani, jotka ilmeisesti pääsis matkalle. Mutta postin lähettäjä taasen ei heitä tunne, eli ei näin ollen ole voinut heitä kutsua.
Tuossa on lähettäjän itsestään antama kuva. Sen voit turvallisesti tarkistaa. Ei liene tuttuja.
http://mail.google.com/mail/im/video_promo.gif
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Itsestään selvä on, ettei televisioyhtiö lähettele roskaposteja, saati sellaisille, jotka ei ole antaneet edes osoitettaan.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ulkomaan
matkalle..höh.
2
413
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Tuliko mieleen, että tuttavasi on ehkä osallistunut kilpailuun ja ilmoittanut samalla myös sinut mukaan.
- keksa
kenen tahansa sähköpostiosoitteen. Et siis oikeasti tiedä kuka sen on lähettänyt, mutta joku joka tietää sinut ja ystäväsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070