Postmodernissa maailmassa selkäsauna on seksulaalinen teko, siis oman lapsen piiskaaminen on insestiä. piste. kysykää vaikka lääkäriltä, hän totee sanoin . 6-7 v koulutuksella. että ottakaa oppia ja kasvakaa Aikuiset
selkäsauna omn insestiä
3
1218
Vastaukset
- mjaakkola
Itse sain lapsena kaksi kertaa selkäsaunan. Syitä en kyllä jälkeenpäin muistanut, ainoastaan sen että isä löi ja minä huusin ettei olisi lyönyt kovempaa. Kasvatuksellista hyötyä en näin jälkikäteen keksi keksimälläkään, mutta näin aikuisena en oikeastaan tunne isääni kohtaan mitään. Muistan vain ne selkäsaunat; vaikka tarkemmin ajatellen, minulla olikin hyvä lapsuus ja huolehtivainen isä. Sen verran otin opikseni, että oma lapseni ei ole koskaan saanut eikä tule saamaan selkäsaunaa, tukkapöllyä, luunappia eikä mitään muutakaan ruumiillista kuritusta. Eikä kyllä ole tarvinnutkaan.
- vitsaa säästää
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa ! Ei pidä paikkaansa, mutta kyllä siinä on hiven totuuttakin. Itse olen saanut isältäni myös tasan kaksi kertaa selkääni ja naapurin pojan isältäkin muutaman kerran. Ei ole jäänyt traumoja, vaikka kuria voi pitää toisellakin tapaa. Opinpahan läksyni ainakin. Itse en ole kuitenkaan jatkanut "perinnettä". Nyky-yhteiskunnassa toiset vanhemmat eivät pidä muutenkaan enää minkäänlaisia perinteitä tai käytöstapoja lastensa kasvatuksessa kunnioituksessa ja se kyllä näkyy. Millään ei ole mitään väliä ja voidaan pahoin.
- mieltä
vitsaa säästää kirjoitti:
Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa ! Ei pidä paikkaansa, mutta kyllä siinä on hiven totuuttakin. Itse olen saanut isältäni myös tasan kaksi kertaa selkääni ja naapurin pojan isältäkin muutaman kerran. Ei ole jäänyt traumoja, vaikka kuria voi pitää toisellakin tapaa. Opinpahan läksyni ainakin. Itse en ole kuitenkaan jatkanut "perinnettä". Nyky-yhteiskunnassa toiset vanhemmat eivät pidä muutenkaan enää minkäänlaisia perinteitä tai käytöstapoja lastensa kasvatuksessa kunnioituksessa ja se kyllä näkyy. Millään ei ole mitään väliä ja voidaan pahoin.
Olen saanut selkääni, mutta minua EI ole hakattu. Järkevä aikuinen erottaa rajan pahoinpitelyn ja kurituksen välillä. Kyllä se ripsaus risusta kintuille ihan hyvää tekee. Olen saanut myös vaariltani ja enoltani selkäsaunan, mutta edelleen ei ole hakattu. Ketään kohtaan en tunne katkeruutta, kun aiheesta on nappastu ;) Ihminen joka saa seksuaalista nautintoa lapsen kurittamisesta voisi kyllä hakeutua hoitoon, sille alkuperäiselle kirjoittajalle tiedoksi vaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207101Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224884L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644165TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192221Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2661635- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221276