Librax lääkkeestä???

Kokemuksia?

Millaisia kokemuksia on libraxista? Itse aloitin vasta kuurin ja ei tunnu vielä mitenkään suolistokivuissa. Kuinka kauan pitää käyttää, että alkaa vaikuttamaan?

5

1702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylvi

Hei! Meinasin eilen aloittaa myös Librax lääkkeen, mutta en kuitenkaan vielä aloittanut. Joko sinä olet ottanut, ja jos, miltä tuntuu? Olisi mielenkiintoista kuulla! ylvi

• ja hieman

väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?

• ylvi
        ja hieman kirjoitti:

väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?

Hei! Kyllä ärtyvä paksusuoli aiheuttaa väsymystä. Minulla oli tänä aamuna löysä vatsa, söin eilen voimakkaasti maustettua ruokaa, luulen sen johtuvan siitä. En kuitenkaan uskalla vieläkään ottaa Libraxia, olis tänään ohjelmaa, ja jos sitten on entistä enemmän tokkurassa. Rauhoittaako se Librax suolistoa? Ylvi

• Tuttuhan tuo

En väitä etteikö olisi toimiva lääke mutta tuntuu olevan tietyillä lääkäreillä aina ehdoton ykkönen. Riippuu sairauden asteesta,lääkkeen vaste on myös sen mukainen,vanha tunnettu lääkehän se on. Kyllä se vaikutus sieltä tulee jos lääke on oikeaan sairauteen,vaikutus on yksilöllistä. Jos ei ole lääkkeisiin tottunut niin voi alussa aiheuttaa uneliaisuutta,ei sovi esim pamien kanssa ilman lääkärin lupaa eikä alkon kanssa,ajoneuvon kuljettaminen on myös ainakin lääkärin kanssa sovittava asia ja tilannetta seurattava ainakin alkuvaiheessa tarkasti. Librax kuivatti mulla silmiä ja ummetusta se saattaa myös aiheuttaa. Onko suolistosi hyvin tutkittu,mä kärsin pitkään mahavaivoista kunnes eräs lääkäri kysyi että mitä laktoosorasitus näytti,oli pakko vastata ettei ole koskaan tehtykään,tuli vaan mieleen,en tarkoita että sun kohdallasi olisi laktoosiongelmasta kysymys. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far04472

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta LIPRAXIA nyt kehottavat vatsavaivoihin ottamaan, kun Litalgin on "pannassa", Suomessakin, aiemmin ollut muuallakin.
      Auttaa jos auttaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe