Millaisia kokemuksia on libraxista? Itse aloitin vasta kuurin ja ei tunnu vielä mitenkään suolistokivuissa. Kuinka kauan pitää käyttää, että alkaa vaikuttamaan?
Librax lääkkeestä???
5
1059
Vastaukset
- ylvi
Hei! Meinasin eilen aloittaa myös Librax lääkkeen, mutta en kuitenkaan vielä aloittanut. Joko sinä olet ottanut, ja jos, miltä tuntuu? Olisi mielenkiintoista kuulla! ylvi
- ja hieman
väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?
- ylvi
ja hieman kirjoitti:
väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?
Hei! Kyllä ärtyvä paksusuoli aiheuttaa väsymystä. Minulla oli tänä aamuna löysä vatsa, söin eilen voimakkaasti maustettua ruokaa, luulen sen johtuvan siitä. En kuitenkaan uskalla vieläkään ottaa Libraxia, olis tänään ohjelmaa, ja jos sitten on entistä enemmän tokkurassa. Rauhoittaako se Librax suolistoa? Ylvi
- Tuttuhan tuo
En väitä etteikö olisi toimiva lääke mutta tuntuu olevan tietyillä lääkäreillä aina ehdoton ykkönen. Riippuu sairauden asteesta,lääkkeen vaste on myös sen mukainen,vanha tunnettu lääkehän se on. Kyllä se vaikutus sieltä tulee jos lääke on oikeaan sairauteen,vaikutus on yksilöllistä. Jos ei ole lääkkeisiin tottunut niin voi alussa aiheuttaa uneliaisuutta,ei sovi esim pamien kanssa ilman lääkärin lupaa eikä alkon kanssa,ajoneuvon kuljettaminen on myös ainakin lääkärin kanssa sovittava asia ja tilannetta seurattava ainakin alkuvaiheessa tarkasti. Librax kuivatti mulla silmiä ja ummetusta se saattaa myös aiheuttaa. Onko suolistosi hyvin tutkittu,mä kärsin pitkään mahavaivoista kunnes eräs lääkäri kysyi että mitä laktoosorasitus näytti,oli pakko vastata ettei ole koskaan tehtykään,tuli vaan mieleen,en tarkoita että sun kohdallasi olisi laktoosiongelmasta kysymys. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far04472
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta LIPRAXIA nyt kehottavat vatsavaivoihin ottamaan, kun Litalgin on "pannassa", Suomessakin, aiemmin ollut muuallakin.
Auttaa jos auttaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009