Librax lääkkeestä???

Kokemuksia?

Millaisia kokemuksia on libraxista? Itse aloitin vasta kuurin ja ei tunnu vielä mitenkään suolistokivuissa. Kuinka kauan pitää käyttää, että alkaa vaikuttamaan?

5

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylvi

      Hei! Meinasin eilen aloittaa myös Librax lääkkeen, mutta en kuitenkaan vielä aloittanut. Joko sinä olet ottanut, ja jos, miltä tuntuu? Olisi mielenkiintoista kuulla! ylvi

      • ja hieman

        väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?


      • ylvi
        ja hieman kirjoitti:

        väsyttää. On jotenkin uupunut olo, mutta saattaa johtua muustakin. Eikö ärtynyt suoli aiheuta myös väsymystä?

        Hei! Kyllä ärtyvä paksusuoli aiheuttaa väsymystä. Minulla oli tänä aamuna löysä vatsa, söin eilen voimakkaasti maustettua ruokaa, luulen sen johtuvan siitä. En kuitenkaan uskalla vieläkään ottaa Libraxia, olis tänään ohjelmaa, ja jos sitten on entistä enemmän tokkurassa. Rauhoittaako se Librax suolistoa? Ylvi


    • Tuttuhan tuo

      En väitä etteikö olisi toimiva lääke mutta tuntuu olevan tietyillä lääkäreillä aina ehdoton ykkönen. Riippuu sairauden asteesta,lääkkeen vaste on myös sen mukainen,vanha tunnettu lääkehän se on. Kyllä se vaikutus sieltä tulee jos lääke on oikeaan sairauteen,vaikutus on yksilöllistä. Jos ei ole lääkkeisiin tottunut niin voi alussa aiheuttaa uneliaisuutta,ei sovi esim pamien kanssa ilman lääkärin lupaa eikä alkon kanssa,ajoneuvon kuljettaminen on myös ainakin lääkärin kanssa sovittava asia ja tilannetta seurattava ainakin alkuvaiheessa tarkasti. Librax kuivatti mulla silmiä ja ummetusta se saattaa myös aiheuttaa. Onko suolistosi hyvin tutkittu,mä kärsin pitkään mahavaivoista kunnes eräs lääkäri kysyi että mitä laktoosorasitus näytti,oli pakko vastata ettei ole koskaan tehtykään,tuli vaan mieleen,en tarkoita että sun kohdallasi olisi laktoosiongelmasta kysymys. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far04472

    • Anonyymi

      Vanha ketju, mutta LIPRAXIA nyt kehottavat vatsavaivoihin ottamaan, kun Litalgin on "pannassa", Suomessakin, aiemmin ollut muuallakin.
      Auttaa jos auttaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe