Varokaa Telefinlandin laskua, huijaavat

Tuli Tele Finlandin lasku. Laskuttivat tekstiviesteistä normaalihinnan vaikka olikin sopimus että 12000 txt viestiä vuodessa ilmaiseksi. Jonotus kesti 15 min normaali matkapuhelin hinta, asia ei selvinnyt heti, vaan neuvoja lupasi soittaa talkaisin.
Katsokaa tarkkaan laskujanne, ettei käy samalla tavalla kuin minulle. Periksi en anna, veloitan heiltä vielä kulutkin pois.
Ilmoita


Lycka till. Tele finlandin takana oleva Sonera ei tule päästämään sinua helpolla.
Ilmoita
puhelun hinnasta/menetetystä puheajasta. Jos operaattorin virheen korjaaminen aiheuttaa puhepaketin ylittymisen, niin yliminuutit maksavat 9 senttiä/minuutti eli 15 minuutin puhelu maksaa 1,35 euroa.

Asiakaspalveluun soitot kirjaan päivämäärän, kellon ajan ja keston.

Operaattorille on kannattavaa tehdä virheitä, jos kaikki asiakkaat eivät vaadi virheiden korjaamista tai jopa suostuvat maksavat sen korjauksen.
Ilmoita
Turha toivo, ei operaattori sulle hyvitä sitä että oot joutunu soitta maksulliseen aspaa, kannattais ehkä ajatella liittymää missä on ilmainen aspa ;)
Ilmoita
Tein puhepakettisopimuksen, 250 Telefinlandin kanssa vuodenvaihteessa. Eka lasku oli sovitut 13,40e. Seuraavat laskut olivat aina edellistä suuremmat eli 15,89e, 17,46e. Puheaikaa eikä tekstareita ole ylitetty.
HUIPPU tulee tässä: Puhelimeni ja telefinlandin mukaan minulla on jäljellä 91 minuuttia puheaikaa ja 38 tekstaria käyttämättä ja SALDO ON 20,79e. Eli yli 7e enemmän kun puhepakettisopimus edellyttää.
Olen lähettänyt jo 2 kyselyä asiakaspalveluun mutta kukaan ei ole vastannut.
4 VASTAUSTA:
Ei vastausta saa ainakaan sähköpostilla. Olen sitä itsekin odotellut jo 4 kuukautta.
Voi kun kaikki liittymän tarvitsijat eivä hankkisi tele-finlandia, vaan esim DNA, joka on mulla käytössä ja palvelu siellä pelaa.
Olen miettinyt että jos nousis barrikaadille ja menis asiakaspalvelupisteeseen jossa myydään liittymiä, kertois uusille asiakkaille että mikä on operaattori tel-finland, suosittelis että hankkii jonkun muun liittymän.
Operaattorihan käyttää selvästi hyväksi nuoria työntekijöitä myymään tuotteitaan, sehän on jo hyväksikäyttöä
seppojuhani kirjoitti:
Ei vastausta saa ainakaan sähköpostilla. Olen sitä itsekin odotellut jo 4 kuukautta.
Voi kun kaikki liittymän tarvitsijat eivä hankkisi tele-finlandia, vaan esim DNA, joka on mulla käytössä ja palvelu siellä pelaa.
Olen miettinyt että jos nousis barrikaadille ja menis asiakaspalvelupisteeseen jossa myydään liittymiä, kertois uusille asiakkaille että mikä on operaattori tel-finland, suosittelis että hankkii jonkun muun liittymän.
Operaattorihan käyttää selvästi hyväksi nuoria työntekijöitä myymään tuotteitaan, sehän on jo hyväksikäyttöä
DNA toimi hienosti ja kuului hyvin ympäri maailmaa missä olin- jopa Pekingissä. Mutta täällä yhdessä paikassa maalla ei kuulu ja täällä ollaan paljon. Siksi tuli otettua toi huijari TeleFinland liittymä. Heti irtisanon siitä kun voin.
Missä pidetään mielenosoitus? Milloin?
AWOWA kirjoitti:
DNA toimi hienosti ja kuului hyvin ympäri maailmaa missä olin- jopa Pekingissä. Mutta täällä yhdessä paikassa maalla ei kuulu ja täällä ollaan paljon. Siksi tuli otettua toi huijari TeleFinland liittymä. Heti irtisanon siitä kun voin.
Missä pidetään mielenosoitus? Milloin?
Meidän neljällä perheenjäseneelä on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja meillä ei ole ollut tähän päivään mennessä ongelmia laskutuksen tai muun toiminna takia.

Siirryimme TF:ään DNA:lta 3½-vuotta sitten, koska neljästä laskusta sai soittaa asiakaspalveluun, koska kamppanjatarjouksia ei ollut hyväksytty laskutuksessa ja toinen syy oli se, että DNA ei kuulunut vielä silloin loma paikkakunnalla. Tällä hetkellä jo kyllä DNAkin toimii, mutta tarvista ei ole vaihtaa takaisin DNAhan, koska sen verran jäi tietty kuva ko. operaattorista.

Kyllähän totuus on se, että jokaisella operaattorista löytyy pitkällä aika välillä jotakin negatiivista sanomista. Harvapa kuitenkaan kittää operattoria, ainoastaan DNA:n asiakaat. Joskus tuntuu, että DNAlla on henkilöitä, jotka saavat palkkansa siitä, että mollaavat muita operaattoreita. ;)
seppojuhani kirjoitti:
Ei vastausta saa ainakaan sähköpostilla. Olen sitä itsekin odotellut jo 4 kuukautta.
Voi kun kaikki liittymän tarvitsijat eivä hankkisi tele-finlandia, vaan esim DNA, joka on mulla käytössä ja palvelu siellä pelaa.
Olen miettinyt että jos nousis barrikaadille ja menis asiakaspalvelupisteeseen jossa myydään liittymiä, kertois uusille asiakkaille että mikä on operaattori tel-finland, suosittelis että hankkii jonkun muun liittymän.
Operaattorihan käyttää selvästi hyväksi nuoria työntekijöitä myymään tuotteitaan, sehän on jo hyväksikäyttöä
ja oikein super huijari.Nyt on kohta puoli vuotta oiottu ja taas oiottu ja aina vaan enemmän menee sekaisin.Tammi helmi maaliskuulta piti hyvittää liikaa perittyjä,mutta kävikin toisinpäin.Paperilla lukee että hyvittää,mutta käytännössä alettiin karhuamaan niinkuin laskuja ei muka olisikaan maksettu. Nyt katkaisivat jo linjan ja piti laittaa kuluttajaviranomaiselle koko lysti.Ihan seko koko laitos.Mihinkään kysymykseen sieltä ei vastata vaan tulee viesti että menee pari päivää ja sitten menee pari viikkoa.Nyt katsotaan viimeinenkin kortti se on varmaa.Tuollainen huijarioperaattori saisi kyllä poistua kokonaan.Ei siellä ole haluakaan oikaista tekemiään sekoiluja.
+Lisää kommentti
Sonera laskuttaa myös ihan outoja minuutteja. Olen useamman kk.n pitänyt pre paid liittymää ja soiton siirtoa siihen Soneran liittymäst, nähdäkseni mitä tapahtuu. mitään ei tapahdu vaan soitetut minuutit vaan kasvavat, vaikka Soneran liittyää ei ole käytetty laisinkaan. viimeisin lasku 3h.30min Eli kusetus firma jos mikä ja tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Nyt menee liittymä Soneralta umpeen, tätä ennen oli telefinland ja se on samaa porukkaa soneran kanssa. Paskaa tulee tuutin täydeltä suurelta kusetus firmalta. HYVÄSTI.
1 VASTAUS:
Tietääkseni, jos olet kytkenyt soitonsiirron Soneran liittymästä prepaid-liittymää, niin sinä maksat Soneran liittymästä tapahtuvat soitonsiirrot määriteltyyn liittymään. Asiasta en kuitenkaan ole aivan varma. Katso Soneran hinnat, koska vika saattaa ollakin sinun tietätämättömyydessä.
+Lisää kommentti
Älkää vaan erehtykö Telian liittymään!! Ensinnäkin laskutus ei ole kk-perutrinen, vaan 4 viikkoa! Tällaisen liittymän ei saisi ilmoittaa kk-hinnaksi jotain, koska pslvtlu EI OLE kk-perusteinen, vaan 4 vkoa!!! Kerran neljässä vuodes on yksi kuukausi vuodessa,jolloin kk:ssa on neljä viikkoa! Toiseksi laskuttavat "palvelusta", josta eivät "palvelun yhteydessä" mainitse vahingossakaan msksavan sen jotain! En todellakaan olisi tehnyt ladkutuskaudessani muutoksia,jos olisin tiennyt/ minulle olisi sanottu sen maksavan 15€!!! Telian hinnastoa et löydä!!! Operaattori menee ehdottomasti vaihtoon enkä enää IKINÄ palaa tällaisen rahastusfirman asiakkaaksi!!! PAHIN operaattori,mitä koskaan olen käyttänyt!! ÄLKÄÄ EREHTYKÖ!!!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Varokaa Telefinlandin laskua, huijaavat

Tuli Tele Finlandin lasku. Laskuttivat tekstiviesteistä normaalihinnan vaikka olikin sopimus että 12000 txt viestiä vuodessa ilmaiseksi. Jonotus kesti 15 min normaali matkapuhelin hinta, asia ei selvinnyt heti, vaan neuvoja lupasi soittaa talkaisin.
Katsokaa tarkkaan laskujanne, ettei käy samalla tavalla kuin minulle. Periksi en anna, veloitan heiltä vielä kulutkin pois.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta