Tuli Tele Finlandin lasku. Laskuttivat tekstiviesteistä normaalihinnan vaikka olikin sopimus että 12000 txt viestiä vuodessa ilmaiseksi. Jonotus kesti 15 min normaali matkapuhelin hinta, asia ei selvinnyt heti, vaan neuvoja lupasi soittaa talkaisin. Katsokaa tarkkaan laskujanne, ettei käy samalla tavalla kuin minulle. Periksi en anna, veloitan heiltä vielä kulutkin pois.
Varokaa Telefinlandin laskua, huijaavat
12
5132
Vastaukset
- luovuttaa
Lycka till. Tele finlandin takana oleva Sonera ei tule päästämään sinua helpolla.
- korvaus
puhelun hinnasta/menetetystä puheajasta. Jos operaattorin virheen korjaaminen aiheuttaa puhepaketin ylittymisen, niin yliminuutit maksavat 9 senttiä/minuutti eli 15 minuutin puhelu maksaa 1,35 euroa. Asiakaspalveluun soitot kirjaan päivämäärän, kellon ajan ja keston. Operaattorille on kannattavaa tehdä virheitä, jos kaikki asiakkaat eivät vaadi virheiden korjaamista tai jopa suostuvat maksavat sen korjauksen.
- toivo
Turha toivo, ei operaattori sulle hyvitä sitä että oot joutunu soitta maksulliseen aspaa, kannattais ehkä ajatella liittymää missä on ilmainen aspa ;)
- AWOWA
Tein puhepakettisopimuksen, 250 Telefinlandin kanssa vuodenvaihteessa. Eka lasku oli sovitut 13,40e. Seuraavat laskut olivat aina edellistä suuremmat eli 15,89e, 17,46e. Puheaikaa eikä tekstareita ole ylitetty. HUIPPU tulee tässä: Puhelimeni ja telefinlandin mukaan minulla on jäljellä 91 minuuttia puheaikaa ja 38 tekstaria käyttämättä ja SALDO ON 20,79e. Eli yli 7e enemmän kun puhepakettisopimus edellyttää. Olen lähettänyt jo 2 kyselyä asiakaspalveluun mutta kukaan ei ole vastannut.
- seppojuhani
Ei vastausta saa ainakaan sähköpostilla. Olen sitä itsekin odotellut jo 4 kuukautta. Voi kun kaikki liittymän tarvitsijat eivä hankkisi tele-finlandia, vaan esim DNA, joka on mulla käytössä ja palvelu siellä pelaa. Olen miettinyt että jos nousis barrikaadille ja menis asiakaspalvelupisteeseen jossa myydään liittymiä, kertois uusille asiakkaille että mikä on operaattori tel-finland, suosittelis että hankkii jonkun muun liittymän. Operaattorihan käyttää selvästi hyväksi nuoria työntekijöitä myymään tuotteitaan, sehän on jo hyväksikäyttöä
- AWOWA
seppojuhani kirjoitti:
Ei vastausta saa ainakaan sähköpostilla. Olen sitä itsekin odotellut jo 4 kuukautta. Voi kun kaikki liittymän tarvitsijat eivä hankkisi tele-finlandia, vaan esim DNA, joka on mulla käytössä ja palvelu siellä pelaa. Olen miettinyt että jos nousis barrikaadille ja menis asiakaspalvelupisteeseen jossa myydään liittymiä, kertois uusille asiakkaille että mikä on operaattori tel-finland, suosittelis että hankkii jonkun muun liittymän. Operaattorihan käyttää selvästi hyväksi nuoria työntekijöitä myymään tuotteitaan, sehän on jo hyväksikäyttöä
DNA toimi hienosti ja kuului hyvin ympäri maailmaa missä olin- jopa Pekingissä. Mutta täällä yhdessä paikassa maalla ei kuulu ja täällä ollaan paljon. Siksi tuli otettua toi huijari TeleFinland liittymä. Heti irtisanon siitä kun voin. Missä pidetään mielenosoitus? Milloin?
- LariPosa
AWOWA kirjoitti:
DNA toimi hienosti ja kuului hyvin ympäri maailmaa missä olin- jopa Pekingissä. Mutta täällä yhdessä paikassa maalla ei kuulu ja täällä ollaan paljon. Siksi tuli otettua toi huijari TeleFinland liittymä. Heti irtisanon siitä kun voin. Missä pidetään mielenosoitus? Milloin?
Meidän neljällä perheenjäseneelä on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja meillä ei ole ollut tähän päivään mennessä ongelmia laskutuksen tai muun toiminna takia. Siirryimme TF:ään DNA:lta 3½-vuotta sitten, koska neljästä laskusta sai soittaa asiakaspalveluun, koska kamppanjatarjouksia ei ollut hyväksytty laskutuksessa ja toinen syy oli se, että DNA ei kuulunut vielä silloin loma paikkakunnalla. Tällä hetkellä jo kyllä DNAkin toimii, mutta tarvista ei ole vaihtaa takaisin DNAhan, koska sen verran jäi tietty kuva ko. operaattorista. Kyllähän totuus on se, että jokaisella operaattorista löytyy pitkällä aika välillä jotakin negatiivista sanomista. Harvapa kuitenkaan kittää operattoria, ainoastaan DNA:n asiakaat. Joskus tuntuu, että DNAlla on henkilöitä, jotka saavat palkkansa siitä, että mollaavat muita operaattoreita. ;)
- jänkäkuolpunan tähystäjä
seppojuhani kirjoitti:
ja oikein super huijari.Nyt on kohta puoli vuotta oiottu ja taas oiottu ja aina vaan enemmän menee sekaisin.Tammi helmi maaliskuulta piti hyvittää liikaa perittyjä,mutta kävikin toisinpäin.Paperilla lukee että hyvittää,mutta käytännössä alettiin karhuamaan niinkuin laskuja ei muka olisikaan maksettu. Nyt katkaisivat jo linjan ja piti laittaa kuluttajaviranomaiselle koko lysti.Ihan seko koko laitos.Mihinkään kysymykseen sieltä ei vastata vaan tulee viesti että menee pari päivää ja sitten menee pari viikkoa.Nyt katsotaan viimeinenkin kortti se on varmaa.Tuollainen huijarioperaattori saisi kyllä poistua kokonaan.Ei siellä ole haluakaan oikaista tekemiään sekoiluja.
- Anonyymi
LariPosa kirjoitti:
Meidän neljällä perheenjäseneelä on ollut TF:n liittymä jo 3½-vuotta ja meillä ei ole ollut tähän päivään mennessä ongelmia laskutuksen tai muun toiminna takia. Siirryimme TF:ään DNA:lta 3½-vuotta sitten, koska neljästä laskusta sai soittaa asiakaspalveluun, koska kamppanjatarjouksia ei ollut hyväksytty laskutuksessa ja toinen syy oli se, että DNA ei kuulunut vielä silloin loma paikkakunnalla. Tällä hetkellä jo kyllä DNAkin toimii, mutta tarvista ei ole vaihtaa takaisin DNAhan, koska sen verran jäi tietty kuva ko. operaattorista. Kyllähän totuus on se, että jokaisella operaattorista löytyy pitkällä aika välillä jotakin negatiivista sanomista. Harvapa kuitenkaan kittää operattoria, ainoastaan DNA:n asiakaat. Joskus tuntuu, että DNAlla on henkilöitä, jotka saavat palkkansa siitä, että mollaavat muita operaattoreita. ;)
Seliseliseli.. uskoisko tuota ite ollu 20 vuotta DNA:n asiakkaana niin ei mitään tollasta! kuhan v****ilua vaan! kaikki mikä on osa Soneraa joka on nykyisin Telia niin ei seuraa hyvää! joten ei operaattoria ja eikä mitään Telialta kannata hommata korkeintaa Elisa tai DNA paljon parempi vaihtoehto.
- minä vaan
Sonera laskuttaa myös ihan outoja minuutteja. Olen useamman kk.n pitänyt pre paid liittymää ja soiton siirtoa siihen Soneran liittymäst, nähdäkseni mitä tapahtuu. mitään ei tapahdu vaan soitetut minuutit vaan kasvavat, vaikka Soneran liittyää ei ole käytetty laisinkaan. viimeisin lasku 3h.30min Eli kusetus firma jos mikä ja tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Nyt menee liittymä Soneralta umpeen, tätä ennen oli telefinland ja se on samaa porukkaa soneran kanssa. Paskaa tulee tuutin täydeltä suurelta kusetus firmalta. HYVÄSTI.
- posa
Tietääkseni, jos olet kytkenyt soitonsiirron Soneran liittymästä prepaid-liittymää, niin sinä maksat Soneran liittymästä tapahtuvat soitonsiirrot määriteltyyn liittymään. Asiasta en kuitenkaan ole aivan varma. Katso Soneran hinnat, koska vika saattaa ollakin sinun tietätämättömyydessä.
- Sima
Älkää vaan erehtykö Telian liittymään!! Ensinnäkin laskutus ei ole kk-perutrinen, vaan 4 viikkoa! Tällaisen liittymän ei saisi ilmoittaa kk-hinnaksi jotain, koska pslvtlu EI OLE kk-perusteinen, vaan 4 vkoa!!! Kerran neljässä vuodes on yksi kuukausi vuodessa,jolloin kk:ssa on neljä viikkoa! Toiseksi laskuttavat "palvelusta", josta eivät "palvelun yhteydessä" mainitse vahingossakaan msksavan sen jotain! En todellakaan olisi tehnyt ladkutuskaudessani muutoksia,jos olisin tiennyt/ minulle olisi sanottu sen maksavan 15€!!! Telian hinnastoa et löydä!!! Operaattori menee ehdottomasti vaihtoon enkä enää IKINÄ palaa tällaisen rahastusfirman asiakkaaksi!!! PAHIN operaattori,mitä koskaan olen käyttänyt!! ÄLKÄÄ EREHTYKÖ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029