Eli kun teen sellaista vatsalihas liikettä missä ollaan makuullaan vatsa irti maasta ja sitten nostellaan vuorotellen toinen käsi maasta eteenpäin niin silloin rupee hengitys ahdistumaan, onko tämä allergiaa vai mitä? Se on sellaista, no sellaista että henkeä on vaikea saada. En ole tätä huomannut missään muussa liikkeessä kuin tässä. Ilman käsien nostelua vaikeutta ei esiinny. Toivottavasti joku tietää onko tuo terveellistä ja mistä tuo voisi johtua. Toivottavasti joku tietää
Hengitys ahdistuu hetkellisesti?
1
391
Vastaukset
- oikein?
Itse en kyllä harrasta juurikaan kuvailemaasi liikettä. Mutta on tuttu tuo tunne että hengitys vaikeutuu. Joskus aikoinaan mulla oli refluksitauti: eli siis vatsahapot pyrkii ylös ja aiheuttaa tuommoista. Siihen saa reseptilääkkeen joka kyllä toimii. Ja sitten mulla todettiin muutama vuosi sitten allergia, mutta ei astmaa. Tuohan on astmankaltaista oiretta. Vaikka mulla siis ei astmaa olekaan, niin sain silti astmapiipun (ei kortisoonipitoista) joka auttaa noihin oireisiin. Nyt tää kuiva hiekkainen ilma (täällä pääkaupunkiseudulla ainakin) pakottaa mut taas käyttämään piippua. (Samoin aina rasituksessa, tai vaikka pakkasessa kävellessä.) Että tarkistapa nuo asiat, niin eiköhän se siitä helpota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015