Ylimielinen Markku

Kaikenlaisia

DOSENTTEJA ja LÄÄKÄREITÄ tämä maa kantaa Lääke on ainoa oikea tapa hoitaa potilaita. Jos niilä ei parane, on kuolemaksi. Sairaala on se ainoa ja oikea paikka hoitaa potilaita. Fysikaalisesta tai luontaistuotehoidosta harva lääkäri ymmärtää yhtään mitään. Kymmeniävuosia sitten loukkasin töissä ja rita ja kaularanka meni vinksinvonksin mutkalle. Kaikki maailman lääkkeet kokeiltiin sairaalassa useanvuoden aikana, mutta terveyteni meni aina vaan huonommaksi. Lääkärien kehoituksesta huolimatta, en mennyt sairaalaan takaisin kun olin päässyt viikonloppulomalle kotiin, vaan aloin etsiä muuta parannuskeinoa. Kiropraktikolla kävin lähes 20kertaa ja tukirankani oikeni täysin ja kivut hävisi sen siliän tien. Parikyt vuotta myöhemmin menin pikku leikkaukseen kyseiseen sairaalaan. Sairaalassaoloajaksi ennustittiin 1-2 päivää koska leikkaus piti olla hyvin pieni. Leikkaus kesti 6tuntia ja sairaalassa jouduin olemaan kymmenenpäivää. Dosentti oli tehnyt suuren leikkauksen ja katsonut mikä oli aiheuttanut kaularangan oikenemisen, kun viimekäynnillä se oli 15astetta vinossa, eikä pää kääntynyt toiseensuuntaan yhtään. Kovalla työllä olin saanut itseni suht koht kuntoon, kun näiden paskiaisten piti mennä se pilaamaan. Nyt kipuja riittää vaikka muille jakaa. Sairaalassa lääkäri ei kuuntele potilasta, vaan tekee omaa tutkimustyötään. Potilas pääsee tilastoihin.

46

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaulassa!

Siis useampi vuosi sinua hoidettiin työtapaturmavamman takia sairaalassa eikä mikään auttanut? Ja sitten kiroprtikko paransi sinut! Se on tosi hyvä. Mutta miksi menit pari vuosikymmentä myöhemmin sairaalaan pikkuleikkaukseen joka sitten turmeli terveytesi? Olisit ensin mennyt kiropraktikolle, hän olisi hoitanut taas sinut kuntoon, tai ainakin osannut kertoa, mitä kannattaisi tehdä. Etkä edes tutulle dosentillesi kertonut, mikä kaulasi oikaisi? Että oikein kuusi tuntia leikattiin siksi, että kaulan oikominen selviäisi?Hohoh!

• tyhmiä noi

savolaiset juntti dosentit.

• tai sitten ei
        tyhmiä noi kirjoitti:

savolaiset juntti dosentit.

mutta ei hän niin tyhmä ole, että uskos uskomushoitoihin.

• täällä...

Vähä-alyisiä täällä riittää. Kas kun et ole menneyt itse dosentillesi tuota älyä ruukkauttamana, ei näytä oikein äly leikkaavan.

• huomattu on
        täällä... kirjoitti:

Vähä-alyisiä täällä riittää. Kas kun et ole menneyt itse dosentillesi tuota älyä ruukkauttamana, ei näytä oikein äly leikkaavan.

ja kaikki ei osaa edes kirjoittaa! Voi niitä vähä-älysiä uskomushoitoihin uskovia olla joku täälläkin päin.

• ylimielinen
        tai sitten ei kirjoitti:

mutta ei hän niin tyhmä ole, että uskos uskomushoitoihin.

hän ei jaksanut edes odottaa omaa vuoroaan pelkäsi varmaan , että toiset osaa puhua uskottavammin, näytti ei kannata kunnioittaa toisen mielipidettä. Myllykangas voisi opetella käytöstapoja. Kuka uskoo mihinkin mutta lääkärikään ei ole Jumala vaan erehtyvä ihminen, potilaan kuuntelu on tärkeää.

• olevinaan tutkija?

Näin herran TV:ssä ensikertaa, enkä muutoinkaan ole tutustunut ko. äksyilijään.. Jos on tutkija, enpä paljoa luottaisi tuon kukkoilijan tutkimuksiin. Ihmekkös on, kun väärennetyistä tutkimuksista uutisissakin raprtoidaan, on vain selventämättä, mikä on johtanut tutkimustulosten väärentelyyn? Miten paljon vaikuttaa tutkijan oma agressiivinen ennakkoluuloinen asenne? Sain hepun käytöksestä sellaisen kuvan, ettei ainakaan tutkijaksi herrasta ole.

• § vauhkonen §

Edes Hannu Lauermakaan ole yhtä vauhko kansanlääkintätaitojen vastustaja. Varmana jostakin vanhaluterilaisesta suvusta kotoosin.

• esitteli
        § vauhkonen § kirjoitti:

Edes Hannu Lauermakaan ole yhtä vauhko kansanlääkintätaitojen vastustaja. Varmana jostakin vanhaluterilaisesta suvusta kotoosin.

käytäntöjä joita noudatetaan, ja jos ei vielä noudateta, pitäisi noudattaa niissä tutkituissa hoidoissa. Hyvä että joku edes kertoo käytännöistä, ettei enää tarvitse arvailla!

• ei tajunnut mitään
        esitteli kirjoitti:

käytäntöjä joita noudatetaan, ja jos ei vielä noudateta, pitäisi noudattaa niissä tutkituissa hoidoissa. Hyvä että joku edes kertoo käytännöistä, ettei enää tarvitse arvailla!

Myllykangas ei tajunnut tilanteesta yhtään mitään, se oli ulkona kuin lumiukko. Keskustelusta ei mies tajua tuon taivaallista.

• ohjelmasta
        ei tajunnut mitään kirjoitti:

Myllykangas ei tajunnut tilanteesta yhtään mitään, se oli ulkona kuin lumiukko. Keskustelusta ei mies tajua tuon taivaallista.

Mitäs tykkäsitte siitä valehtelija-äitylistä, joka oli olevinaan "potilas", mutta itse asiassa onkin luontaispilsujen verkostomarkkinoija ja uskomushoitoja itsekin kauppaava kosmetologi?? Valhdella saa, kun tekee sen söpösti silmiin katsoen, mutta totuutta ei toinen saa sanoa suoraan. Sekö on teidän uskovien toivekuva? Elätte hörhölandiassa.

• heräsi
        ohjelmasta kirjoitti:

Mitäs tykkäsitte siitä valehtelija-äitylistä, joka oli olevinaan "potilas", mutta itse asiassa onkin luontaispilsujen verkostomarkkinoija ja uskomushoitoja itsekin kauppaava kosmetologi?? Valhdella saa, kun tekee sen söpösti silmiin katsoen, mutta totuutta ei toinen saa sanoa suoraan. Sekö on teidän uskovien toivekuva? Elätte hörhölandiassa.

Ai että homepatiaa verkostomyyntinä? Kylläpäs olet katkeraakin katkerampi. Mitä tekemistä homepatialla on verkostomarkkinoinnin kanssa? Sinulla on kyllä pahasti pasmat solmussa.

• silmät auki
        ohjelmasta kirjoitti:

Moni lääkäri on kuitenkin vaihtoehtohoitoja käyttänyt ja apua niistä saanut ja myös kertoo siitä nimellään. Mitä sanoo Myllykangas siihen?

• fiksua?
        heräsi kirjoitti:

Ai että homepatiaa verkostomyyntinä? Kylläpäs olet katkeraakin katkerampi. Mitä tekemistä homepatialla on verkostomarkkinoinnin kanssa? Sinulla on kyllä pahasti pasmat solmussa.

1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta?

• olet kyllä itse...
        heräsi kirjoitti:

Googletapas "elisa lindblom", niin löydät tietoa tästä pikku perheenäidistä ja "potilaasta". Kyllä hän on kovan linjan vaihtoehtolobbari, joka valheellisesti esiintyi "mukamas potilaana" tässä ohjelmassa. Homeopatiasta minä en maininnut mitään, mutta itämaista hoitomystiikkaa tuntui tämä typykkä harrastelevan ja myyvän sekä pillereitä kaupustelevan verkostomarkkinoinnin keinoin. Eli salasi kytköksensä vaihtoehtolobbailuun, josta onma elanto kaiketi tulee, ja esiintyi "tyytyväisenä potilaana". Susi lammasten vaatteissa...

• silmät auki kirjoitti:

Moni lääkäri on kuitenkin vaihtoehtohoitoja käyttänyt ja apua niistä saanut ja myös kertoo siitä nimellään. Mitä sanoo Myllykangas siihen?

Viimesyksynä dos Markku Myllykangas teilasi samaan huuhaa pinoon myös reikimenetelmän. Tässä hän tarkoitti reikihoitoja. Itse harrastan reikimeditaatiota, (rm)omahoitona. Kun siitä tulee säännöllinen harrastus, se toimii. Toimii siksi, että rm. on hyvin fyysinen harrastusmuoto. Ilman reikihoitajan pitämiä kursseja en olisi itse päässyt jyvälle reikimeditaatiosta. Siinä on kysymys myös tietoisuustason nostamisesta. Tällä on myös yhteiskunnallisesti merkittäviä hyötyjä.

• tyytyväisenä perheenäitinä
        olet kyllä itse... kirjoitti:

Googletapas "elisa lindblom", niin löydät tietoa tästä pikku perheenäidistä ja "potilaasta". Kyllä hän on kovan linjan vaihtoehtolobbari, joka valheellisesti esiintyi "mukamas potilaana" tässä ohjelmassa. Homeopatiasta minä en maininnut mitään, mutta itämaista hoitomystiikkaa tuntui tämä typykkä harrastelevan ja myyvän sekä pillereitä kaupustelevan verkostomarkkinoinnin keinoin. Eli salasi kytköksensä vaihtoehtolobbailuun, josta onma elanto kaiketi tulee, ja esiintyi "tyytyväisenä potilaana". Susi lammasten vaatteissa...

Niinpä niin, eipä enää riittänyt vainoharha-uhittelijalla argumentteja...

• kysymys...
        capt.cöpenick kirjoitti:

Viimesyksynä dos Markku Myllykangas teilasi samaan huuhaa pinoon myös reikimenetelmän. Tässä hän tarkoitti reikihoitoja. Itse harrastan reikimeditaatiota, (rm)omahoitona. Kun siitä tulee säännöllinen harrastus, se toimii. Toimii siksi, että rm. on hyvin fyysinen harrastusmuoto. Ilman reikihoitajan pitämiä kursseja en olisi itse päässyt jyvälle reikimeditaatiosta. Siinä on kysymys myös tietoisuustason nostamisesta. Tällä on myös yhteiskunnallisesti merkittäviä hyötyjä.

Ai mitä hyötyjä???

• capt.cöpenick <
        kysymys... kirjoitti:

Ai mitä hyötyjä???

Mutta omiin ja perheenjäsenten kremppoihin reikimeditaatio tehoaa hyvin. Rm. avaa pienen siivun kerrallaan tuntemaan maailmaa, jossa elämme. Lisää oikeaa asennetta, empatiaa elämää ja kanssaihmisiä kohtaan.

• puhui?
        olet kyllä itse... kirjoitti:

mutta puhui ainoastaan ohjelmassa honeopaattisista hoidoista. Mitä sillä on tekemistä tämän asian kanssa, mitä muuten tekee? Mitäs sinä muuten teet, kuin häiriköit palstoilla? Varmaankin olet lestinheittäjä, kun henkinen maailmasi on niin köyhä, että edes ohjelman asioita et kykene ymmärtämään?

• kiihkilee
        silmät auki kirjoitti:

Myllykangas ei kykene muuta kuin kiiskoilemaan. Huvittava itseään hallitsematon ressukka

• jos olet sanojesi takana
        heräsi kirjoitti:

Voisitko vastata kun kysytään? 1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta? Vai oliko viestisi juuri tätä häiriköintiä: "Täällä vaan skebot haistattelee, hörhöttelee, skitsottelee ja vinoilee." "Palstalla on tosiaan pari tuon lajin ressukkaa. He eivät pärjää älyllisessä keskustelussa ja faktat ovat heitä vastaan, joten skepot turvautuvat siihen minkä osaavat, lapselliseen häiriköintiin. "

• Lobbarilogiikkaa
        ohjelmasta kirjoitti:

"Mitäs tykkäsitte siitä valehtelija-äitylistä, joka oli olevinaan "potilas", mutta itse asiassa onkin luontaispilsujen verkostomarkkinoija ja uskomushoitoja itsekin kauppaava kosmetologi??" Meinaatko ettei kosmetologi ja luontaistuotekauppias voi olla homeopaatin potilas? Erikoista logiikkaa. Kerrotaanpa lobbarille totuus, lääkäri voi olla homeopaatin potilas, muurari voi olla homeopaatin potilas jne. Eli potilas on ihan eri asia kuin ammatti, ehkä nyt ymmärrät.

• itse..
        jos olet sanojesi takana kirjoitti:

Voisitko vastata kun kysytään? 1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta? Vai oliko viestisi juuri tätä häiriköintiä: "Täällä vaan skebot haistattelee, hörhöttelee, skitsottelee ja vinoilee." "Palstalla on tosiaan pari tuon lajin ressukkaa. He eivät pärjää älyllisessä keskustelussa ja faktat ovat heitä vastaan, joten skepot turvautuvat siihen minkä osaavat, lapselliseen häiriköintiin. "

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000001093&posting=22000000043355697

• ei pysty
        Lobbarilogiikkaa kirjoitti:

"Mitäs tykkäsitte siitä valehtelija-äitylistä, joka oli olevinaan "potilas", mutta itse asiassa onkin luontaispilsujen verkostomarkkinoija ja uskomushoitoja itsekin kauppaava kosmetologi??" Meinaatko ettei kosmetologi ja luontaistuotekauppias voi olla homeopaatin potilas? Erikoista logiikkaa. Kerrotaanpa lobbarille totuus, lääkäri voi olla homeopaatin potilas, muurari voi olla homeopaatin potilas jne. Eli potilas on ihan eri asia kuin ammatti, ehkä nyt ymmärrät.

Skepohan ei pysty tällaisten asioiden eroa ymmärtämään.

• kilhko & intomieli
        kiihkilee kirjoitti:

Myllykangas ei kykene muuta kuin kiiskoilemaan. Huvittava itseään hallitsematon ressukka

Sitä pitsi hän tiettävästi vastustaa myös liiallista medikalikaatiota, lääkkeiden käyttöä. En vaan ymmärrä, mikä saa hänet näkemään punaista kaikkien ei koululääketieteen hoitoja vastaan. MM:n "uskonpuhdistus" aivan ilmeisesti juontuu pystykorvaluterilaisista sukuperinteistä. Lopputulemana pidän tätä: tyhmä mikä tyhmä jullikka.

• reilu peli
        Lobbarilogiikkaa kirjoitti:

Yleensä sidonnaisuudet on tapana kertoa. Jos keskusteluohjelmaan tulee käyttäjänä esiintyvä henkilö, niin olisi reilua kertoa hänen todelliset intressinsä. Eli hänellä on verottajan tiedon mukaan 150 000 erittäin hyvää syytä puolustaa uskomuslääkinnän vapaata ja rajoittamatonta kaupustelua. Nyt tässä asetettiin Sulkakoski tarpeettomasti kiusalliseen valoon. Varmaan moni tv-katsoja kuvittelee, että Sulkkis tiesi huijauksesta etukäteen. Kerran menetettyä mainetta on vaikea puhdistaa.

• Työnteko kunniaan
        reilu peli kirjoitti:

Yleensä sidonnaisuudet on tapana kertoa. Jos keskusteluohjelmaan tulee käyttäjänä esiintyvä henkilö, niin olisi reilua kertoa hänen todelliset intressinsä. Eli hänellä on verottajan tiedon mukaan 150 000 erittäin hyvää syytä puolustaa uskomuslääkinnän vapaata ja rajoittamatonta kaupustelua. Nyt tässä asetettiin Sulkakoski tarpeettomasti kiusalliseen valoon. Varmaan moni tv-katsoja kuvittelee, että Sulkkis tiesi huijauksesta etukäteen. Kerran menetettyä mainetta on vaikea puhdistaa.

"Yleensä sidonnaisuudet on tapana kertoa. Jos keskusteluohjelmaan tulee käyttäjänä esiintyvä henkilö, niin olisi reilua kertoa hänen todelliset intressinsä. Eli hänellä on verottajan tiedon mukaan 150 000 erittäin hyvää syytä puolustaa uskomuslääkinnän vapaata ja rajoittamatonta kaupustelua." Lobbari googlettaa henkilön firman ja ottaa selville verotustiedot ja koittaa herättää kateutta rehellistä veronmaksajaa kohtaan. Moisesta härskiydestä suivaantuneina päätimme tuttujen kanssa silkasta myötätunnosta keskittää kaikki tuon alan ostoksemme Naturelisaan.

• SST
        itse.. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000001093&posting=22000000043355697

Sinulta kysyttiin 1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta? Vastaat jotain nevadaa joka ilmestyi palstalle vasta herjasi jälkeen. Tommoset sitten huutelee ja uikuttaa asiallisen keskustelun perään. Se on mielestäsi häiriköintiä jos kysyy perusteluja. Tää on selvää pässinlihaa. Kaikki muu häiriköi , ainostaan huuhaa hoitojen ylistykset on asiaa, siinä sivussä saa vittuilla niin paljon kun kerkee kriittisesti huuhan suhtautuville.

• näin on
        kilhko & intomieli kirjoitti:

Sitä pitsi hän tiettävästi vastustaa myös liiallista medikalikaatiota, lääkkeiden käyttöä. En vaan ymmärrä, mikä saa hänet näkemään punaista kaikkien ei koululääketieteen hoitoja vastaan. MM:n "uskonpuhdistus" aivan ilmeisesti juontuu pystykorvaluterilaisista sukuperinteistä. Lopputulemana pidän tätä: tyhmä mikä tyhmä jullikka.

Lueskelin huvittuneena mm. tätä sivua: http://ohjelmat.yle.fi/hullu_juttu/marrku_myllykangas_vastaa Ja Myllykankaan vastaukset lähinnä huvittivat. Sillä käytännöstä ukko ei todella ole jyvällä. Meillä puoliso, söipä mitä tahtojaan, ja se todella syö kaikenlaisia, olipa miten epäterveellistä tahtojaan, kaikki käy kaupan. Hän on perinyt erittäin hyvä geenit, iäkkäät isovanhemmat ja sukulaiset. Mm. isoisän ikä oli kuukautta auki 100 vuotta, ja näitä isoisän sisaruksia on nyt siinä lähellä 100 ikävuoden tuntumassa. Mies on niin terve kuin pukki, ja luulevat häntä urheilijaksi, kun verenpainetta mitataan. Esim. tapaturmien aiheuttamien leikkausten yhteydessä kun verenpaineita mittaillaan. Veriarvot loistavat. Kun taas minä, olin jo paljon alle 10 vuotisena järkyttävän sairas, ja kohonneesta verenpaineesta jatkuvasti huomauttivat jo parikymppisenä, ja kuitenkin elin, ja söin niin terveellisesti, kuin siihen aikaan ymmärrettiin, ja liikkumiseni oli huipussaan, silti se ei tuonut ei terveyttä, eikä alentanut verenpainetta. Sitten lähdin siihen aikaan luokitellulle "äärilinjalle" ja se puri sekä sairauteeni, että verenpaineeseen. Mutta ei tarvitse tehdä suuriakaan lipeämisiä, niin verenpaine alkaa taas nousta. Minä kyllä koen verenpainemittarin hyväksi tukivälineeksi, jotta löytää ne itselleen sopivat ravitsemusken keinot, jotka vaikuttavat verenpainetasooni. Isäni suku taas on päinvastaisia. Kaikilla jumalaton verenpainetauti ja kakkostyypin diabetes ja isäni kuolikin aivohalvaukseen. Syynä korkea verenapaine ja aivoverenvuoto, ja menehtyi melko nuorena. Samoin kävi monelle hänen sisarukselleen, joko sydäninfarkti tai aivohalvaus = aivoverenvuoto. Veljelläni myös verenpainetautiongelma ja lääkityksellä. Itse olen säästynyt siltä verenapainetaudilta, kun "tarkkailen panetta kotimittarilla" josta Markku Myllykangas näkee punaista ja halveksii sitä. Mutta mielestäni se on saavutus, että olen näinkin iäkkääksi selvinnyt tuolla asiaan paneutumisella ja verenpaineen tarkkailulla, joka on antanut tietoa siitä, miten minun kehoni suhtautuu erilaisille ruokavalioille. Samoin tuon osteoporoosin kanssa. Yhteen väliin kortisoonin syöjänä osteoporoosi ehdittiin diagnosoida, mutta olen paneutunut sen ehkäisyyn, josta Myllykangas näkee taas "pikku-ukkoja" ja punaista. Mutta kyllä on kannattanut, sillä perustaudin puolesta luuntiheysmittaukset tehdään vuosittain ja vuosi sitten luuntiheys oli parantunut, eli tiivistynyt, joka vastasi jo nuoren ihmisen luuntiheyttä. Kun vastaavasti potilaskollegoilla lähes järkenään on osteoporoosi. Joten kun tosiaan lueskelin noita Myllykankaan vastauksia, tuli mieleen, että sanoit aivan oikein, JULLIKAKSI.

• intressit
        Työnteko kunniaan kirjoitti:

"Yleensä sidonnaisuudet on tapana kertoa. Jos keskusteluohjelmaan tulee käyttäjänä esiintyvä henkilö, niin olisi reilua kertoa hänen todelliset intressinsä. Eli hänellä on verottajan tiedon mukaan 150 000 erittäin hyvää syytä puolustaa uskomuslääkinnän vapaata ja rajoittamatonta kaupustelua." Lobbari googlettaa henkilön firman ja ottaa selville verotustiedot ja koittaa herättää kateutta rehellistä veronmaksajaa kohtaan. Moisesta härskiydestä suivaantuneina päätimme tuttujen kanssa silkasta myötätunnosta keskittää kaikki tuon alan ostoksemme Naturelisaan.

> Yleensä sidonnaisuudet on tapana kertoa... Kertoiko pöydän toiselta puolen esim. Myllykangas sidonnaisuutensa?

• ketä
        reilu peli kirjoitti:

Ei ketään ole huijattu, sinä raukka vaan nyt olet niin huijattu joka asiassa.

• aion mennä
        Työnteko kunniaan kirjoitti:

Minullakin on lähiaikoinan Porin matka, joten on varmaa, että tuossa liikkeessä menen asioimaan. SE on sieltti varma juttu.

• huolen..
        SST kirjoitti:

Sinulta kysyttiin 1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta? Vastaat jotain nevadaa joka ilmestyi palstalle vasta herjasi jälkeen. Tommoset sitten huutelee ja uikuttaa asiallisen keskustelun perään. Se on mielestäsi häiriköintiä jos kysyy perusteluja. Tää on selvää pässinlihaa. Kaikki muu häiriköi , ainostaan huuhaa hoitojen ylistykset on asiaa, siinä sivussä saa vittuilla niin paljon kun kerkee kriittisesti huuhan suhtautuville.

Siitä vittuilusta sinä osaat kyllä pitää huolen, ei siihen apulaisia enää tarvita. Miltäs se koti muuten maistuu? Täytyy olla aika sidonnainen tuohon synnyinkotiinsa, kun ei vieläkään ole siitä eroon päässyt.

• SST
        huolen.. kirjoitti:

Siitä vittuilusta sinä osaat kyllä pitää huolen, ei siihen apulaisia enää tarvita. Miltäs se koti muuten maistuu? Täytyy olla aika sidonnainen tuohon synnyinkotiinsa, kun ei vieläkään ole siitä eroon päässyt.

Älä itke siellä. Vittuilun ja nimittelyn aloitti ketjussa joku muu kuin minä. On turha syytellä muita kun itse nimittelee ja laittaa paskaa toisen niskaan. Kysyin vain miksi nimitellään vainoharhaiseksi. Vastaukseksi olen saanut pelkää edellisen kaltaista "asiallista kommentointia". Jatkappa sinä vaan siellä sitä vittuiluas kaikille jotka esittää vähänkin eriviä näkemyksiä. Pääset vielä pitkälle.

• näitä huuhaa
        SST kirjoitti:

ekspertejä. YLE sensuroi tiedeuutisia itselleen sopiviksi, aijjai. WWW.ravitsemusjaterveys.fi

• huuhaata..
        SST kirjoitti:

Älä itke siellä. Vittuilun ja nimittelyn aloitti ketjussa joku muu kuin minä. On turha syytellä muita kun itse nimittelee ja laittaa paskaa toisen niskaan. Kysyin vain miksi nimitellään vainoharhaiseksi. Vastaukseksi olen saanut pelkää edellisen kaltaista "asiallista kommentointia". Jatkappa sinä vaan siellä sitä vittuiluas kaikille jotka esittää vähänkin eriviä näkemyksiä. Pääset vielä pitkälle.

Minun mielestä puhut huuhaata. Ohjelmassa puhuttiin nimeenomaan homeopatiasta, ja homeopatialla hoitamisesta. Sinäkö se olit, joka alkoi jänkätä aivan jotain muuta. Mitä vittuiluun tulee, kyllä se on sun syntymäkotisi, ja olet vielä vieroittamatta, kun et hallitse edes kielenkäyttöäsi? Siitä on aivan turha ketään muita osoitella, kukaan ei laita vittulua suuhusi.

• SST
        huuhaata.. kirjoitti:

Minun mielestä puhut huuhaata. Ohjelmassa puhuttiin nimeenomaan homeopatiasta, ja homeopatialla hoitamisesta. Sinäkö se olit, joka alkoi jänkätä aivan jotain muuta. Mitä vittuiluun tulee, kyllä se on sun syntymäkotisi, ja olet vielä vieroittamatta, kun et hallitse edes kielenkäyttöäsi? Siitä on aivan turha ketään muita osoitella, kukaan ei laita vittulua suuhusi.

Katotaan tää juttu Tämmöinen kommennti oli ensin: "Valehtelijakin löytyi ohjelmasta 17.4.2009 klo 19.52" "Mitäs tykkäsitte siitä valehtelija-äitylistä, joka oli olevinaan "potilas", mutta itse asiassa onkin luontaispilsujen verkostomarkkinoija ja uskomushoitoja itsekin kauppaava kosmetologi?? Valhdella saa, kun tekee sen söpösti silmiin katsoen, mutta totuutta ei toinen saa sanoa suoraan. Sekö on teidän uskovien toivekuva? Elätte hörhölandiassa." Siihen tuli seuraavaksi kommentti: "Vainoharhainenkin heräsi 17.4.2009 klo 20.21" "Ai että homepatiaa verkostomyyntinä? Kylläpäs olet katkeraakin katkerampi. Mitä tekemistä homepatialla on verkostomarkkinoinnin kanssa? Sinulla on kyllä pahasti pasmat solmussa. " Minä kysyin seuraavaksi: "Mikä oli vainoharhaa fiksua? 17.4.2009 klo20.51" "1.Mikä edellisessä viestissä oli vainoharhaisuutta? 2.Mitä kommentissa mainittiin homeopatiasta? " Vastaukseksi on tullut pelkkää panettelua. Mitä vittuun tulee, sieltä olen maailmaan syntynyt ja erittäin kiinnostunut vitusta edelleenkin. Kielenkäytöstä voisin kysyä partnerilta. Sinulle vittu on ilmeisen vieras asia ja outo tuttavuus.Puhua siitä ainakin haluat. Mistähän vaihtoehtoreijästä lie itse maailmaan tullut? On selvää että tällä palstalla on kaikki huuhaata, koska täällä ns. keskustellaan vaihtoehtohoidoista, joista uskomushoidot ovat ihan oma lukunsa. Lepää hetki, että jaksat taas yön kirjoitella.

• Kuopion yliopistossa

muitakin pöljiä, on huomattu kyllä.

• Perusjamppa

Koska muutkin ovat tuoneet tekstejään ja ideoitaan toisilta palstoilta tähän ketjuun, niin minäkin vähän copy - pastetan... Eli: Elisa L:n vahva yhteys vaihtoehtohoitoihin olisi ehdottomasti pitänyt tuoda esille ohjelmassa. Jos haastateltava kuvailee saamiaan positiivisia kokemuksia vaihtoehtohoidoista, suhtaudumme hänen todistukseensa eri lailla, jos... a) haastateltava on "tavallinen naapurin rouva", jolla ei ole mitään sidoksia uskomushoitoihin ("Hienoa! On kiva kuulla, että koet saaneesi apua homeopatiasta.") tai b) haastateltava on luontaishoitoalan yrittäjä (Nyt varoituskellot soivat: voinko luottaa hänen kuvauksensa vilpittömyyteen? Ettei vaan haastateltavalla ole oma lehmä ojassa? Kehuuko hän kokemuksiaan edistääkseensä myyntiään?) On aivan totta, että myöskään Myllykankaan mahdollisia kytköksiä ei tuotu ohjelmassa esille. Tämä olisi varmasti kannattanut tehdä. Toisaalta nämä lähtökohdat eivät edelleenkään poista sitä tosiasiaa, että Elisa L:n taustat olisivat olleet tarpeellista tietoa, kun tv-katsoja arvioi hänen kokemuksiaan homeopatiasta. Myllykankaasta vielä kommentoisin, että parin lukemani nettitekstin perusteella dosentti kritisoi voimakkaasti lääketeollisuutta. Se pyrkii medikalisoimaan koko elämämme ja myymään lääkkeitä joka ihmiselämän käänteessä. Tämän perusteella vaikuttaisi siis siltä, että Myllykankaalla ei ole yhteyksiä lääketeollisuuteen. Tätä en pysty kuitenkaan vahvistamaan.

• ollenkaan

Höpo höpö. Ei kukaan asenteitaan muuta minkään ohjelman perusteella. Mitä sillä on merkitystä mikä on ammattina haastateltavalla? Eihän hän homeopaatti ole. Ja ohjelmassahan . Luuletko että se naapuri kalppi heti ohjelman jälkeen homeopaattisten lääkkeitä rohmuamaan? Kuule kultaseni, ei se niin mene. Kyllä sitä hakeudutaan ensin homeopaatille. Ja esim. minun Liisalta saamiani homeopaattisia lääkkeitä ei edes ole edes luontaistuotekaupoissa. Kaiken lisäksi homeopaattiset lääkkeet ovat sikahalpoja ettei niistä kauppias rikastu.

• mutta vielä halvempaa
        ollenkaan kirjoitti:

Höpo höpö. Ei kukaan asenteitaan muuta minkään ohjelman perusteella. Mitä sillä on merkitystä mikä on ammattina haastateltavalla? Eihän hän homeopaatti ole. Ja ohjelmassahan . Luuletko että se naapuri kalppi heti ohjelman jälkeen homeopaattisten lääkkeitä rohmuamaan? Kuule kultaseni, ei se niin mene. Kyllä sitä hakeudutaan ensin homeopaatille. Ja esim. minun Liisalta saamiani homeopaattisia lääkkeitä ei edes ole edes luontaistuotekaupoissa. Kaiken lisäksi homeopaattiset lääkkeet ovat sikahalpoja ettei niistä kauppias rikastu.

on vesijohtovesi, on aivan yhtä terveellistä ja parantaa yhtä hyvin, samaa tavaraa kuin nämä "homeopatialääkkeet".(vesijohtovesi maksaa noin 0,2 senttiä/litra).

• oletkos
        mutta vielä halvempaa kirjoitti:

on vesijohtovesi, on aivan yhtä terveellistä ja parantaa yhtä hyvin, samaa tavaraa kuin nämä "homeopatialääkkeet".(vesijohtovesi maksaa noin 0,2 senttiä/litra).

oletkos tietoinen, mitä vesijohtovetesi sisältää? En kyllä sitä joisi ilman puhdistusjärmestelmää, siis vesijohtovettä nimeomaan.

• vettä...
        oletkos kirjoitti:

oletkos tietoinen, mitä vesijohtovetesi sisältää? En kyllä sitä joisi ilman puhdistusjärmestelmää, siis vesijohtovettä nimeomaan.

Vesijohtovesi on erittäin hyvälaatuista esim. pk-seudulla jossa vesihohtovesi on parempilaatuista kuin mm. kaupassa myytävä pullotettu vesi. Vesijohtoveden "suodatus" kotikonstein yleensä huonontaa veden laatua (suodatinlaitteissa usein bakteerikasvustoa).

• järkihän siis voitti... ;)
        ollenkaan kirjoitti:

Tuohan on kiva kuulla, että kukaan ei muuta asenteitaan tv-ohjelman takia. Voi siis jättää omaan arvoonsa ne täälläkin toistellut kommentit tyyliin: "pisteet sulkakoskelle ja elisalle 10-0, olenkin ajatellut nyt siirtyä homeopaattihoitoon koska se myllis oli niin kaaamala!" ;)

• vain tuon
        vettä... kirjoitti:

Vesijohtovesi on erittäin hyvälaatuista esim. pk-seudulla jossa vesihohtovesi on parempilaatuista kuin mm. kaupassa myytävä pullotettu vesi. Vesijohtoveden "suodatus" kotikonstein yleensä huonontaa veden laatua (suodatinlaitteissa usein bakteerikasvustoa).

Vain tuonko tiedät vesistä? Miksi sitä suodatinta pitää pihdata, että sinne bakteerikasvu syntyy? Saituutta? Mihin me sitä kaupassa myytävää pullovettä tarvitsemme? Mihin muuten perustat tuon väitteesi, että kotikonstein suodatettu vesi huonontaa veden laatua? Ei siis ole otettu selvää puhdistusmenetelmistä lainkaan. Kaupan on jos minkämoisia, mutta tutkimalla asioita selviää yllättäviä asioita. Tuo bakteerikasvustomielikuvasi minua kiinnostaa, miksi ihmeessä niitä suodattimia sitten pidetään, jos niitä ei uusita riittävän tiuhaan niin että kasvua ei tule? Olisko käyttäjä sokea asialle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66