Nyt sitten vakavaa asiaa!

Eroe

Koska rikkaus on palstalla useasta kirjoittajasta kadottava synti, kannattaako huippuansioita tienaavien urheilijoiden puolesta edes rukoilla? Hehän saavat tänä päivänä muutakin kuin moottorisahoja tai jääkaappeja, kuten 60-luvun lopulla. Köyhyydessä ei ole mitään hyvää, ei mitään ihannoitavaa. Ei köyhyys ole hengellisyyden mittari. Päinvastoin, siitä voi tulla ylpeys. Mieluummin minä ajan turvallisella Mersulla, kuin jollain pikku autolla liikenteessä.

56

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

Mohikaani on ainakin rukoillut mm. Monacon kansalainen Räikkösen menestymisen ja rahankeruun puolesta. Minusta se on väärin: mokomat veropinnarit tulee panna aisoihin ja tukeminen ajatuksinkin tulee lopettaa. Mersu ei ole turvallinen vaan saksalaisvalmisteinen kankealiikkeinen kyrvänjatke niille, joilla oma ei enää toimi ja on heikko itsetunto.

• Eroe

Mersu on kumma virranjakaja, sillä se jakaa ihmisten mielipiteet kahtia. Itse olen Mersun kannalla, koska se on autojen kuningas. Mutta sinunko mielestä Jeesus ei ole kuollut huippu-urheilijan puolesta?

• Eroe kirjoitti:

Mersu on kumma virranjakaja, sillä se jakaa ihmisten mielipiteet kahtia. Itse olen Mersun kannalla, koska se on autojen kuningas. Mutta sinunko mielestä Jeesus ei ole kuollut huippu-urheilijan puolesta?

huippu auto-urheilija Kimi Räikkösen puolesta esirukous aiheen. * En pyytänyt hänelle lisää rahaa, vaan henkisellä tasolla, kun hänellä oli jatkuvaa epäonnea, onhan se hieno asia, että suomalaiset menestyy maailman turuilla urheilussa. Onhan ruumiin harjoituksestakin hyötyä, vaikka vähään, niin on kuitenkin! * minä usein toivootelen urheilijoille Jumalan siunausta mielessäni, kun he kamppailevat ja ovat käyneet kieltäymyksien kautta ja saaneet mahdollisuuden tuoda maalleen kultaa ja kunniaa. * Jopa Kalle Palanderin, samoin kui Tanja Poutiaisenkin puolesta, ja useimpien hiihtäjien puolesta, kun katselen heidän hikistä ja rankkaa taivalta. Samoin mäkimiesten kohdalla, en tiedä onko auttanut vaiko ei, mutta on vaan sellainen auttamisen mieli, eikä maksa mitään, saa hyvän mielen. * Olen sitä mieltä, että rukoilla ja siunata voi aina, se ei ainakaan voi vahingoittaa ketään. * Toisilla on tapana taas täydellinen vastakohta, kirotaan ja noidutaan perimmäisen pahan kautta, se voi vahingoittaa kiroajaa itseään, tuskin muita!

• poikalapsi
        Mohikaani_27 kirjoitti:

huippu auto-urheilija Kimi Räikkösen puolesta esirukous aiheen. * En pyytänyt hänelle lisää rahaa, vaan henkisellä tasolla, kun hänellä oli jatkuvaa epäonnea, onhan se hieno asia, että suomalaiset menestyy maailman turuilla urheilussa. Onhan ruumiin harjoituksestakin hyötyä, vaikka vähään, niin on kuitenkin! * minä usein toivootelen urheilijoille Jumalan siunausta mielessäni, kun he kamppailevat ja ovat käyneet kieltäymyksien kautta ja saaneet mahdollisuuden tuoda maalleen kultaa ja kunniaa. * Jopa Kalle Palanderin, samoin kui Tanja Poutiaisenkin puolesta, ja useimpien hiihtäjien puolesta, kun katselen heidän hikistä ja rankkaa taivalta. Samoin mäkimiesten kohdalla, en tiedä onko auttanut vaiko ei, mutta on vaan sellainen auttamisen mieli, eikä maksa mitään, saa hyvän mielen. * Olen sitä mieltä, että rukoilla ja siunata voi aina, se ei ainakaan voi vahingoittaa ketään. * Toisilla on tapana taas täydellinen vastakohta, kirotaan ja noidutaan perimmäisen pahan kautta, se voi vahingoittaa kiroajaa itseään, tuskin muita!

NYT teet erottelua, mutta muistan sen toivomuksen: TOIVOIT Monacon Räikköselle voittoa = rahaa. Etpä puhellut henkisyydestä sanaakaan, et, van halusit Jumalan olevan puolueellinen ja kannattavan Räikköstä, joka on pääosin katolisen maan kansalainen, muuten. Urheilu - eruityisesti autourheilu eli tahallaan luonnonsaastutus - on turhaa ja ainakin autourheilu Raamatun vastaista toimintaa. Raamatussahan käsketään ihmistä viljelemään ja VARJELEMAAN luomakuntaa, ei tahallaan ökyraha-autojen saastalla tuhoamaan. Mohikaani se on sitten AINA oikeassa...

• Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

NYT teet erottelua, mutta muistan sen toivomuksen: TOIVOIT Monacon Räikköselle voittoa = rahaa. Etpä puhellut henkisyydestä sanaakaan, et, van halusit Jumalan olevan puolueellinen ja kannattavan Räikköstä, joka on pääosin katolisen maan kansalainen, muuten. Urheilu - eruityisesti autourheilu eli tahallaan luonnonsaastutus - on turhaa ja ainakin autourheilu Raamatun vastaista toimintaa. Raamatussahan käsketään ihmistä viljelemään ja VARJELEMAAN luomakuntaa, ei tahallaan ökyraha-autojen saastalla tuhoamaan. Mohikaani se on sitten AINA oikeassa...

Perustele kuinka juuri sinä olet Jumalalle arvokkaampi kuin Kimi Räikkönen?

• poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

Perustele kuinka juuri sinä olet Jumalalle arvokkaampi kuin Kimi Räikkönen?

Missä minä muka olen tuommoista tuubaa väittänyt? Kerrohan, lahkoperverssi. Jokainen ihminen on Jumalalle yhtä arvokas. Mohikaanilaiset luulevat tosin itseään erikoisen tärkeiksi, arvokkaiksi ja erivapauksin toimiviksi. Sinä kuulut heihin, olen huomannut mm. Mohikaanin valheiden puolustelusta. Sillä Mohikaani ON valehtelija, kunnes toisin todistetaan.

• Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

Missä minä muka olen tuommoista tuubaa väittänyt? Kerrohan, lahkoperverssi. Jokainen ihminen on Jumalalle yhtä arvokas. Mohikaanilaiset luulevat tosin itseään erikoisen tärkeiksi, arvokkaiksi ja erivapauksin toimiviksi. Sinä kuulut heihin, olen huomannut mm. Mohikaanin valheiden puolustelusta. Sillä Mohikaani ON valehtelija, kunnes toisin todistetaan.

Kyllä viestisi kielii että olisit mielestäsi Kimiä arvokkampi Jumalan edessä. Puhumattakaan aina herttaisesta tulevasta perheministeristä Päivi Räsäsestä.

• oletkin

kääntänyt asian päälaelleen.Autuaita ovat hengellisesti köyhät.

• Eroe

Sinä olet niin rikas omasta mielestäsi hengellisesti, ettet tarvitse edes Jeesusta. Kaksi eri asiaa hengellinen ja maallinen köyhyys.

• Eroe kirjoitti:

Sinä olet niin rikas omasta mielestäsi hengellisesti, ettet tarvitse edes Jeesusta. Kaksi eri asiaa hengellinen ja maallinen köyhyys.

Eroe: "Kaksi eri asiaa hengellinen ja maallinen köyhyys". ------------ Ilm. 3:17-19 -- 3:17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. 3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. 3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. -- "Kun mä kerran pääsen tuntemaan voimaa sun veresi, en mä enää jouda tuhlaamaan kallista lahjaasi. Tee minut kaipaavaiseksi, tyhjäksi kokonaan, armoa kerjääväiseksi, armosi että saan". (Virsi 361:4)

• Amen!
        Tapio522 kirjoitti:

Eroe: "Kaksi eri asiaa hengellinen ja maallinen köyhyys". ------------ Ilm. 3:17-19 -- 3:17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. 3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. 3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. -- "Kun mä kerran pääsen tuntemaan voimaa sun veresi, en mä enää jouda tuhlaamaan kallista lahjaasi. Tee minut kaipaavaiseksi, tyhjäksi kokonaan, armoa kerjääväiseksi, armosi että saan". (Virsi 361:4)

Amen!

• hirvas

ole mitään merkitystä edes turvallisuuden kannalta, ajeleeko mersulla, matkamallin ladalla, tai mopolla. Sillä, Matt.6:19-20 19 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. 20 Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.

• kirjoitti

asian ytimeen..kun sydän on kiinni taivaallisissa(hengellisissä)asioissa ,niin ei mammonalla ole niin väliä..(toki saa sitä omistaa mitä Jumala antaa hallintaan)..monella se vain on yli varojen elämistä..tehdään velkaa ja sitten onkin soppa valmis..(sanoo velkainen).. Kokemuksesta tiedän että Jumalan hengellisiä siunauksia ei tule jos ajatukset(sydän) on koko ajan maallisten murheitten tai ilojen parissa,, Ennen näitä siunauksia suorastaan satoi niin että sivullisetkin sen huomasi,,

• Eroe

Kyllä sillä on todistetusti merkitystä millä autolla ajaa. Ajoimme Helsinkiä kohti ja oli 60 km/h nopeusrajoitus. Sisällä välähti kuin varoitus, samassa hirvi juoksi tielle. Hirven pää kopsahti vaimon kohdalle tuulilasissa rikkoen sen. Myöhemmin kun tilaamani poliisit tulivat, sanoi asiaa raportoinut kostaapeli, onneksi oli jämäkkä auto. Lisäksi, jos sata oli lasissa, vaimo olisi vainaa. Niin etteikö autolla ole vaikutusta?

• vaikutusta
        Eroe kirjoitti:

Kyllä sillä on todistetusti merkitystä millä autolla ajaa. Ajoimme Helsinkiä kohti ja oli 60 km/h nopeusrajoitus. Sisällä välähti kuin varoitus, samassa hirvi juoksi tielle. Hirven pää kopsahti vaimon kohdalle tuulilasissa rikkoen sen. Myöhemmin kun tilaamani poliisit tulivat, sanoi asiaa raportoinut kostaapeli, onneksi oli jämäkkä auto. Lisäksi, jos sata oli lasissa, vaimo olisi vainaa. Niin etteikö autolla ole vaikutusta?

Autolla sen paremmin kuin kuskilla. Ovat vain ihmisen turvallisuus rakenteita ja liittyvät kaikki pelkoon, jota taas Rakkaudessa ei ole. Lisäksi ihminen ei millään keinoin lisää päiviensä määrää, vaan ovat ne jo aikojen alussa määrätyt. Huomioitavaa on myös se, että kun turvaat itsesi raskaammalla autolla, on sekin pois heikommin varustellulta veljeltäsi, jos kohtaa sinut tiellä. Mutta kuka nyt sitten panee turvansa mihinkäkin, toiset tavaraan, toiset Jumalaan.

• Eroe
        vaikutusta kirjoitti:

Autolla sen paremmin kuin kuskilla. Ovat vain ihmisen turvallisuus rakenteita ja liittyvät kaikki pelkoon, jota taas Rakkaudessa ei ole. Lisäksi ihminen ei millään keinoin lisää päiviensä määrää, vaan ovat ne jo aikojen alussa määrätyt. Huomioitavaa on myös se, että kun turvaat itsesi raskaammalla autolla, on sekin pois heikommin varustellulta veljeltäsi, jos kohtaa sinut tiellä. Mutta kuka nyt sitten panee turvansa mihinkäkin, toiset tavaraan, toiset Jumalaan.

Viestisi kielii nynnyä ja epäuskoa, ai niin, olethan vain Puskis.

• a*j
        Eroe kirjoitti:

Olet pelkkä omahyväinen röyhkimys!

• eräät
        Eroe kirjoitti:

Jeesuksellekin sanoivat:Muita hän on auttanut, itseään ei voi.Nynnyksi siis sanoivat. Vaan sinun luulisi tietävän, että olisi todellakin ollut helpompi kutsua 24 legioonaa enkeleitä, yhdellä sanalla.Vaan se olisi ollut maailman lopullinen tuho. Nykyajan uskovissa ilmeneekin usein toisenlainen asenne"itseään ovat auttaneet, muita eivät voi"Vaikka Jeesus kutsui meidät seuraajikseen, samalle tielle. Lieneekö sitten rakkaus kylmennyt, koska sehän katsoo aina ensin toisen parasta. Epäuskoa on mielestäni, turvata mihinkään muuhun kuin Jeesukseen.Ja hänen lupauksiinsa. Ja olen mielelläni vain puskis ja kaikkea muutakin mitä ehdotat.

• eräät kirjoitti:

Jeesuksellekin sanoivat:Muita hän on auttanut, itseään ei voi.Nynnyksi siis sanoivat. Vaan sinun luulisi tietävän, että olisi todellakin ollut helpompi kutsua 24 legioonaa enkeleitä, yhdellä sanalla.Vaan se olisi ollut maailman lopullinen tuho. Nykyajan uskovissa ilmeneekin usein toisenlainen asenne"itseään ovat auttaneet, muita eivät voi"Vaikka Jeesus kutsui meidät seuraajikseen, samalle tielle. Lieneekö sitten rakkaus kylmennyt, koska sehän katsoo aina ensin toisen parasta. Epäuskoa on mielestäni, turvata mihinkään muuhun kuin Jeesukseen.Ja hänen lupauksiinsa. Ja olen mielelläni vain puskis ja kaikkea muutakin mitä ehdotat.

missään kieltänyt, jos samalla rahalla saa turvallisemman auton, verrattuna kevyempään, niin onhan järkevää ostaa tukeva ja luja auto. * Ja mersut on juuri sitä. Ne on lujia, vanhemmat yksikertaisen selviä tekniikaltaan, helppo korjata, itsekkin, uudet on asia erikseen, mutta 123 korinen on vielä niitä helppohoitisia, ja voi olla sitäseuraavakin malli, oliko se 124 korinen. * Köyhän ei pitäisikkään ostaa huonoa ja halpaa autoa, se syö varaosia ja ne maksaa, Mersu ei niitä syö, ja jos syö, niin kohtuudella. Kyllä mersu on hyvä ostos. Miljoona mersut on asia erikseen. * Mersu on vaan saanut nimesä puolesta rikkaan miehen auton leiman, vaikka vanha mersu ei maksa yhtän enempää,samanikäisistä puhuttaessa.

• hirvas
        Eroe kirjoitti:

poliisin mielipide, että silleen. Mersut ovat samanlaisia ruostepesiä kuin kaikki muutkin autot.

• se ei ole synti

Esim. Aabrahamista kerrotaan, että oli rikas. Rikkaus sinällään ei ole synti, jos siihen osaa asennoitua oikein ja ottaa sen lahjana Jumalalta, eikä rikkaus nouse epäjumalan asemaan.

• rikkaus

ei ollut keneltäkään pois. Hänen laumansa lisääntyivät Jumalan siunauksessa.

• Eroe

Sanoit asian ytimen, mitäpä tuohon lisäisi!

• Eroe

Miksi otit eiliset kirjoituksesi pois? Paljastuitko siinä, että oli taustatekijä jutussa?

• Eroe

Sari on uskossa ja käveli Mersun, onko se paha kun suomalainen kävelee maailmanmestariksi?

• eroenerottaja

eroat, etkä positiivisesti.. et todellakaan...

• Eroe

Olen itse ottanut hajurakoa tuontyylisiin.

• PUHETTA???
        Eroe kirjoitti:

Olen itse ottanut hajurakoa tuontyylisiin.

"Kelvottomat miehet ja roskasakki" Evankelioitko vain mersu miehiä?

• Raamatussa on ohjeet uskoville: Mark. 10:17-27 jakeet kertoo rikkaiden tylyn kohtalon (alla yksi jae sieltä) Mark. 10:25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." Mitä isompi auto, niin sen turvattomampi. Asiantuntijoiden mielestä auton massan kasvaessa turvattomuus lisääntyy ja siihen voi yhtyä maalaisjärjellä ajateltunakin. Massan kasvaessa pidentyy myös jarrutusmatka ja mahdollisen törmäyksen voima myös. Auton turvallisuudessa mitä ottaa huomioon myös mahdolliset muut osapuolet kuin itsensä. Painavalla autolla siis aiheuttaa muille osapuolille aina suuremmat vahingot, kuin kevyellä.

• Eroe

Sinä Pe.ku kuulut vankilalähetystyön piiriin. Jokainen vankeutta saanut kuuluu siihen ja ole onnellinen, teillä on esirukoilijoita.

• kun..

itselle ei vaan käy huonosti, eihä sillä mitään merkitystä oo vaikka toinen osapuoli kuolee. Omapahan on vikansa, mitä ajaa muulla kuin Mersul. Mää kyl ajan rekal työkseni, siel on aika turvalist ol, saa katel mersumiehii vähä korkeemalt sano juu!

• kuulu
        Eroe kirjoitti:

Sinä Pe.ku kuulut vankilalähetystyön piiriin. Jokainen vankeutta saanut kuuluu siihen ja ole onnellinen, teillä on esirukoilijoita.

siihen samaan piiriin?

• ala koota mammonaa, että pääset taivaaseen? Missä on Raamatussa Jeesuksen kuoleman jälkeen vastaava Sanan kohta, ala kaivamaan Raamatusta, kun kerran edelleen opetat ateistina Raamattua, olet sinä ihme olio maan päällä, Jumalakin varmaan ihmettelee sinun logikkaasi?

• Eroe
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ala koota mammonaa, että pääset taivaaseen? Missä on Raamatussa Jeesuksen kuoleman jälkeen vastaava Sanan kohta, ala kaivamaan Raamatusta, kun kerran edelleen opetat ateistina Raamattua, olet sinä ihme olio maan päällä, Jumalakin varmaan ihmettelee sinun logikkaasi?

Nämä Vanhan Testamentin profeetat antaisivat Pe.ku,lle ansionsa mukaan. Siihen loppuisi tuon pilkkaaminen. Pe.ku on lapsesta asti halunnut olla kuin nämä, mutta epäonnistunut elämässään. Siitä katkeruus helluntaiseurakunnalle.

• Pakanainen2

mersulla ajelet? Mielestäni naiselle sopii se pikku mersu vaikka siinä aluksi olikin tekovikoja (pyörähti ympäri kurveissa) nyt ne on saatu korjattua. Kaupungissa on helpompi saada pieni kaupunkiauto taskuun parkkeerattua kuin iso auto. Se on harmillista, että julkisella paikalla hävettää nousta 1980- ja 1990-luvun mersusta ulos.

• Eroe

Mitä merkitystä on minun autolla ja sinun uskoontulolla? Ps. 71-vuosimallin 450 bensa-Mersu hyväkuntoisena maksaa kaksi-kolme kertaa tuliterän 2009 mallin pikkuauton hinnan. Pss. Minulla ei ole tuollaista, vaan arkinen 220 farmari.

• Eroe kirjoitti:

Mitä merkitystä on minun autolla ja sinun uskoontulolla? Ps. 71-vuosimallin 450 bensa-Mersu hyväkuntoisena maksaa kaksi-kolme kertaa tuliterän 2009 mallin pikkuauton hinnan. Pss. Minulla ei ole tuollaista, vaan arkinen 220 farmari.

"Ps. 71-vuosimallin 450 bensa-Mersu hyväkuntoisena maksaa kaksi-kolme kertaa tuliterän 2009 mallin pikkuauton hinnan" Tuon ikäluokan 450-sarjan Mersu hyväkuntoisena maksa noin 500-2000 Euroa ja sillä rahalla ei saa kolmea uutta "pikku-autoa". Laskit hinnan väärin noin satakertaisesti. Hyväkuntoista tuon ikäluokan Mersua ei oikeasti edes ole, paitsi harrastelijoilla ym. jotka ovat niitä restauroineet museo-autoksi tai muutoin vaan ja silloin hinta voi nousta hieman tuosta.

• Eroe
        Pe.ku kirjoitti:

"Ps. 71-vuosimallin 450 bensa-Mersu hyväkuntoisena maksaa kaksi-kolme kertaa tuliterän 2009 mallin pikkuauton hinnan" Tuon ikäluokan 450-sarjan Mersu hyväkuntoisena maksa noin 500-2000 Euroa ja sillä rahalla ei saa kolmea uutta "pikku-autoa". Laskit hinnan väärin noin satakertaisesti. Hyväkuntoista tuon ikäluokan Mersua ei oikeasti edes ole, paitsi harrastelijoilla ym. jotka ovat niitä restauroineet museo-autoksi tai muutoin vaan ja silloin hinta voi nousta hieman tuosta.

Miksi sinä et voi olla koskaan valehtelemasta? Tuon ikä luokan urhelumalliset Mersut hyvällä korilla ja trimmimoottorilla maksaa mitä sanoin. Jo pelkät peltityöt ja maalaus maksaa helposti hunajaa. Voithan löytää jostain navetan takaa ruostuneen kiinnileikanneen jopa 200 eurolla. Jos hypnotisoit myyjän, saat itse ne 200 plus auton. Sitten taas kirjoitus kuinka sua on petetty.

• Pakanainen2
        Eroe kirjoitti:

että, jos sinulla on esim. 1980- tai 1990-luvun mersu, niin en voi lähteä sinun kyydissäsi pelastuskokouksiin, koska en kehtaa sellaisessa mersun lotjakkeessa istua.

• nyt :)
        Eroe kirjoitti:

Tuon ikäisiä ja uudempiakim 450 S-sarjalaisia saa Saksasta helposti pariin tonniin. 450 SLC:n hyvä kuntoisena ja avona viiteen.

• Eroe
        nyt :) kirjoitti:

Tuon ikäisiä ja uudempiakim 450 S-sarjalaisia saa Saksasta helposti pariin tonniin. 450 SLC:n hyvä kuntoisena ja avona viiteen.

Kun tuo Saksasta alle 10 000 euron auton saa helposti takkiinsa.

• Saksasta...
        Eroe kirjoitti:

Kun tuo Saksasta alle 10 000 euron auton saa helposti takkiinsa.

...-73 350 SLC:n, kovakattoisen siis. Kesäleluhan se on. Ja autosta saa aina takkiinsa.

• -tässäkin

ketjussa ja koko sivulla kenellä on paha olla.

• Eroe

Gideonit ovat yli seurakuntarajojen toimivia uskovaisia liikemiehiä. He jakavat Uusia Testamentteja ja Raamattuja hotelleihin. Tekevät siis hyvää ja arvokasta työtä. Joukossa hyvinkin vakavaraisia, onko tuossa jonkun mielestä pahaa?

• Pakanainen2

eikä rikkaus. "Ei köyhyys ole hengellisyyden mittari" Minkä rahalla saa niin halvalla pääsee!

• Rikas vaikka mersulla ajat !! Ateisti voi olla niin rikas että suikukonen vauhti jää kakkosexi kun he latelee sillä aivo-kapaciteetilla,,,,, josta Raamattu varoittaa ,,,, ja näyttää olevan suurempina esteinä Taivaaseenpääseminen,,,, koska se viisaus,,, halvexii ja halvexu tyhmän ja köyhän ja istu viisauden päälle,,, kun joku Mister Smart,,, jolla on paxu lompakko ja muhkea sigari suupielessä. Mutta luokettelen näitä luusereita maailman narrixi,,, jotka on sokeita ja likinäköisiä ja ei ole melkein mitään mahdollisuus taivaaseen pääseminen ! Huh ja ja jaa ! Heijjaa !!

• sivusta seurannut

ajelen Ladalla ja uskon että Jeesus suojelee ja varjelee mut, ettei Mersu-miehet aja päälle niillä lujilla mersuillaan. Sinä laitat turvasi Mersuun, minä taasen Jeesukseen! Kummalla luulet, että on parempi turva?

• sivusta seurannut
        sivusta seurannut kirjoitti:

ajelen Ladalla ja uskon että Jeesus suojelee ja varjelee mut, ettei Mersu-miehet aja päälle niillä lujilla mersuillaan. Sinä laitat turvasi Mersuun, minä taasen Jeesukseen! Kummalla luulet, että on parempi turva?

!!!!!!!!!!!

• sivusta seurannut
        sivusta seurannut kirjoitti:

!!!!!!!!!!!

Eroe ei ole oikea uskovainen ajaessaan Mersulla. Minä ajan Ladalla ja olen oikea uskovainen, että otappa Eroe minusta mallia.

• todé

on lukea, varsinkin uskovaiselta, tuollaisia mersuylistyksiä.

• Eroe

Rukoili kun uskovainen noin kehuu Mersua. Eikö Raamattu niin sinua opeta? Vai onko sinullakaan Raamattua? Ps. Myy kesäpaikkasi ja tonttisi, ja anna varat nuorisotyöhön.

• 1970-80-lukujen vaihteessa Kokkolassa vaikutti voimakas niin sanottu mersuherätys. Tähän herätykseen kuuluivat muun muassa kodeissa pidettävät seurat, joissa oli niin paljon väkeä, että lopulta niitä ei enää voitu pitää kodeissa. Tässä herätyksessä mm. kansanedustaja Bjarne Kallis koki voimakkaan hengellisen kääntymyksen v.1976.

• poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

Rukoili kun uskovainen noin kehuu Mersua. Eikö Raamattu niin sinua opeta? Vai onko sinullakaan Raamattua? Ps. Myy kesäpaikkasi ja tonttisi, ja anna varat nuorisotyöhön.

Myy se epäjumala-Mersusi ja anna rahat nuorisotyöhön.

• Eroe
        poikalapsi kirjoitti:

Myy se epäjumala-Mersusi ja anna rahat nuorisotyöhön.

Vaiko joku hänen koneella?

• poikalapsi
        Eroe kirjoitti:

Vaiko joku hänen koneella?

Kuulehan nyt Eroe: MINUN REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄNI ei kirjoita kukaan muu. Älysitkö?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      658
      3443
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2718
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1721
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1602
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1555
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1530
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      362
      1471
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1359
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1253
    Aihe